Když jsem to tak počítal co s tím chci vlastně jezdit, tak něco na nějaký přepravení ( zamachrování) ve městě, nějaký ty okrsky, co mi na tý krosce chybí... ale na druhou stranu bych se nechtěl vzdát terénu. A v tom to vlastně všechno vězí na 2 motorky nemám a tak bych se potřeboval ujistit jestli z toho není nějaký východisko nebo jestli mi to utvrdíte.
Nechci si kupovat závodní enduro (neříkám že by se mi to nelíbilo)!!! s tím že budu vědět že na konci sezony budu dělat motor a budu v tom za 20-30 litrů jen to hvízdne noa jestli tomu tak není tak mě vyveďte z omylu!
A jestli mi nedokážete poradit s tímhle tak mi řekněte pro co by jste se obětovali vy jestli enduro/ silnice...
Popravdě na silnici nemám najeto vlastně nic když nepočítám nějaký ty chíplý skůtry,babety :D tak proto ta rozvaha. Díky za váš čas a doufám že mi poradíte.
S Pozdravem Tomáš!
4 reakcí na tento příspěvek Enduro VS Silnice
kajaspacek píše: tupej motard a dvoje kola. sice budes prehazovat jak vocas, ale tvy pozadavky to splni. a stejne, supermoto je nejlepsi.
no o tom žádná ale ty servisní intervaly na výmněnu aspon u ostrejch endur( zavodní endura) což jsou vlastně motardy(supermoto) jsou naprosto šílený, znám to z krosu. co se týče těch ostrejch endur tak to máš snad po 150?300mth? klika,ojniční sada,pístní sada,ventily,rozvody atak dále atak dále a nemrkneš a jednou do roka seš v tom za 20-40 na ND. To je to o čem jsem tu vlastně mluvil
Po první vyjíždce, cca 150km kdy jsme na něj museli čekat(všichni šestky a sportovní litry) a po zadním mu to nejelo víc jak kilem, navíc si pak nemohl ani sednout jak byl dolámaný... to prodal a nikdy více.
Pak mám kámoše, který má motárda a občas s náma jezdí. Ale tomu je fuk, že nejezdí přes dvě kila a po zadním s bidou kilo. Jede si svoje a vždycky nás dožene. Občas si totiž rád zajezdí i v terenu lehce.
Tak si pak vyber co vlastně chceš. Chceš jezdit pilu a máš kámoše co jezdí trochu rychleji? tak si pořid to co patří na cestu.
Já bych do motarda šel jen pokud bych jezdil s motardama. Protože jinak to nemá cenu.
A to samé platí pro cross. Pokud mám kámoše co jezdí cross, tak nějaké přehazování kol nemá cenu když borci mají ostré endura. Navíc jiný podvozek apod.
Každý kompromis je na houby. Ale záleží na Tobě. Dobře vyber.
A hlavně. Všechno můžeš prodat
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Enduro VS Silnice
kajaspacek píše: tupej motard a dvoje kola. sice budes prehazovat jak vocas, ale tvy pozadavky to splni. a stejne, supermoto je nejlepsi.
blbost
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 6 | Dnes v 12:47 Gahan37 |
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 31 | Dnes v 09:53 PlusOne |
Oblíbené téma po 1001 - co na začát... [1, 2] Honda CBF 600N, Yamaha XJ6, Honda CB 500X, Honda CB ... | Burdin | 36 | 24.4.2024 v 23:42 chesterfield |
Motea kufry na bandita Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuki GSF 650S Bandit, Suzu... | Banditak650 | 14 | 24.4.2024 v 15:53 Banditak650 |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |