globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Pojišťovna odmítá proplatit plnou škodu
24.8.2015 v 14:50
Ahoj,
jen by mě zajímalo, jestli už máte někdo praktickou zkušenost s následujícím případem:
Přítelkyně měla nezaviněnou DN, resp. viník je ten druhý účastník.
Auto přítelkyně bylo staršího data, 1996. Totálně rozbořené. Likvidátor to dal na totálku.
Částka, kterou už stihli vyplatit ani zdaleka neodpovídá, cca 50%. Prostě není možné za nabídnutou částku obdobné auto sehnat, už třeba kvůli eko poplatku při přepisu.
Zatím jsme to rozporovali a pojišťovna se k vyplacení větší částky nemá. Dohledal jsem jim na netu podobná auta, ale zatím nic.

Jaký je další doporučený postup? Rovnou právník nebo se ještě dohadovat s pojišťovnou viníka?
Zatím je uháním na to, že se chci dostat do stejného stavu jako před nehodou. To je, že budeme mít pojizdné auto se známou servisní historií, nebourané a v odpovídajícím stavu. Auto bylo v rodině od nového a nikdy s ním nebyl nejmenší problém. A ať koupím cokoliv jiného, nikdy nebudu mít jistotu, co se s tím autem dělo dřív.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna odmítá proplatit plnou škodu

24.8.2015 v 18:05 | Nahoru | #1

assassin píše: Vytrzenej neni, moje kastle neni vubec rezava a asi ji nikdo netrapil driftovanim, ostatne je tam standardni diff ne samosvor. Samosvor uz mi lezi doma a az ho budu menit vyztuzim i mista kde drzi. Ale neni cas...



To by se vytrhlo i na novym autě, žádný nebylo v tom místě zrezlý. Přeci jen driftovat s timhle výkonem vyžaduje docela hrubší zacházení. M3 tenhle problém řeší už jen tim že to nejni potřeba tak trápit. Na E46 tam mám takovou masivní klec uchycenou na několika místech do kastle takže tohle nehrozí ale to auto je těžší a 2.8 je na to už málo.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pojišťovna odmítá proplatit plnou škodu

24.8.2015 v 21:02 | Nahoru | #2

BladeRider píše: To by se vytrhlo i na novym autě, žádný nebylo v tom místě zrezlý. Přeci jen driftovat s timhle výkonem vyžaduje docela hrubší zacházení. M3 tenhle problém řeší už jen tim že to nejni potřeba tak trápit. Na E46 tam mám takovou masivní klec uchycenou na několika místech do kastle takže tohle nehrozí ale to auto je těžší a 2.8 je na to už málo.



Jo na suchym asfaltu to chce hrube zachazeni, proto to nedelam, jen kdyz je mokro nebo nakej bordel na silnici. Az budu davat kratsi diff se svorem tak uchyceni vyztuzim... Ja na 2.8 budu davat sani z M50 (az 20ps navic) a mam v planu usetrit naky kila (lehka aku, vyfuk, rezerva, naradi, sedacky pryc, alu dvere, sibr pryc, atd atd) tak by to zas mohlo fungovat trosku lip...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist