globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Výběr moto do 35kw (první)
Ahoj, už delší dobu projíždím internet a vybírám první velkou motorku - Naháče. Bohužel/bohudík? jsem limitovaný ŘP, takže můžu moto do 35kw. Mám naježděno asi 6 000km na 125ccm 4T 1V. Motorku chci na -> Pohodová jízda, žádný závodění, žádná dálnice, spíš takový okrskovky, baví mě víc zatáčky, než ježdění 150km/h, výlety max okolo 150km, takže žadný hltání kilometrů, chtěl bych fajnovej zvuk, pohodlný posez, abych nemusel být nějak shrbený jako na nějakém supersportu..Takže asi tak..Investovat mohu něco okolo 100 000 max :) Měřím cca 179cm a vážím cca 70kg. Co jsem tak vybíral a brouzdal, tak mi padly do oka tyhle 4 motorky:

Aprilia SL 750 Shiver -> 2válec
+ Vzhled, palubní počítač (volba jízdních režimů), zvuk
- Škrcení, vyšší hmotnost, vyšší cena, málo rozšířená

Yamaha MT-03 -> 1válec
+ 1V = Parádní zátah odspodu, není potřeba škrtit, design, nižší cena
- Údajně malinkatá (spíš pro holky), vibrace, údajně často chybí výkon

Yamaha MT-07 -> 2válec
+ Vzhled, zvuk, novinka
- Škrcení, vyšší cena

Kawasaki ER6n -> 2válec - Pokud bych kupoval, tak bych nešel do starších ročníků než je 2012, protože ty se mi nelíbí
- Škrcení, musel bych shánět ročník 2012+ (kvůli vzhledu), vyšší cena

Všechny motorky jsou 2V až na MT-03, které je 1V, četl jsem toho na netu hodně o 1V vs 2V, ale abych pravdu řekl, sám nevím Řeším právě otázku také toho, jestli koupit motorku, která má v základu 35kw, nebo silnější a seškrtit ji. Je pravda, že když si koupím silnější, tak jí můžu mít déle, ale zase škrcení + odškrcení = Vyhozené peníze, kdežto když koupím 35kw v základu, tak sice není jak zvýšit výkon, ale zase úšetřím peňauze za cenu toho, že budu časem přesedlávat na silnější..Možná Má tedy vůbec smysl motorku škrtit?

Hledal jsem hodně na netu, ale všude jsem našel něco jiného, tak se zeptám tu - Jaká je cca cena za seškrcení + odškrcení?

Je toho hodně, takže to shrnu - 1V vs 2V/Koupit motorku, která má v základu 35kw, nebo silnější a seškrtit/Cena za uškrcení a odškrcení a samozřejmě kterou z těchto 4 Nebráním se i případným jiným návrhům.

Děkuji všem za rady, hodně mi to pomůže, protože fakt už nevím
Anketa: Jakou první motku po 125ccm?
Aprilia SL 750 Shiver
27%
9
Yamaha MT-03
27%
9
Yamaha MT-07
24%
8
Kawasaki ER6n
21%
7

1 reakcí na tento příspěvek Výběr moto do 35kw (první)

27.8.2015 v 11:56 | Nahoru | #1
Humusus: Nejlehčí z tohoto výběru je MT-03 a MT-07, Er6n a Shiver jsou poměrně těžké, přes 200kg..A myslím si, že přesedlat z motorky, která má 130kg na 200kg je celkem skok :D Jinak asi ZAZAJ myslel, že si koupit silnější (např. 60kw), nechat ji uškrtit a poté odškrtit..Ale po tom všem, po těch radách a tak, si myslím, že je to taky zbytečné..

ZAZAJ: Ano, někdy je potřeba přejet hlavní tahy, ale pokud se nebudeme bavit o dálnicích, na kterých stejnak jezdit nebudu, tak mi neříkej, že na nějaké státovce poletíš 150km/h, jenom kvůli tomu, abys nebrzdil provoz..? Jen tak se zeptám, pokud bych s tím jednoválcem nasadil 120/130km/h, tak to mu nebude dělat problémy i při větší jízdě, nebo snad ano? Jasně, dlouhodobě jet 150 je asi pro motor nemilé, ale těch 120/130 je v pohodě ne?

EDIT: ZAZAJ: Jasně, vím že ty novější ročníky mají 35.3kw, ty řídit nemůžu a ani nemám v plánu takový ročník kupovat..Ale na inzercích jsem viděl i ročníky, které měly přesně 35kw, nejlíp bych chtěl ty, ale pokud se to nepovee, tak budu muset jít do těch 33kw :)

Naposledy editováno 27.08.2015 11:58:05

(reakce na) Výběr moto do 35kw (první)

27.8.2015 v 14:00 | Nahoru | #2
Motoristik> no tak myslím že nejezdím "rychle" na to nemám koule ani motorku a taky se o sebe bojím ale těch 150-180 na státovce je poměrně normální rychlost pokud se nechceš táhnout kolonama kamionů tak musíš zrychlit. Koukám že už jseš rozhodnutý být tebou ale ještě popřemýšlím protože to o čem se tady celou dobu bavíme je motor MT-03 dejme tomu 35kw maximálka 150-160 víc těžko ono totiž když továrna "Yamaha" vyrobí motorku jako je MT-03 tak při výrobě celku přihlíží k výkonu motoru a maximálce od toho se pak odvíjí podvozek a brzdy takže pokud koupíš MT-03 počítej že k tomu motoru který není nic moc dostaneš taky podvozek nic moc a brzdy nic moc je to prostě tak protože to tak japonci prostě dělaj pokud chceš jednoválce co bude mít super podvozek a super brzdy a motor co nebude nudný tak jdi do KTM. Podle mě je jediná možnost koupit třeba tu MT-07 seškrtit a až budeš mít neomezený noty tak odškrtit. Jako je pravda že seškrcená pojede taky těch cca 160 a výkon bude 35kw ale zůstane ti super podvozek a super brzdy. Navíc si nemyslím že by to seškrcení bylo nějak extrémně fin. nákladné (8000+/-) pokud vím tak většina motorek vhodných k uškrcení jsou stříkačky tam se mění jen řídící jednotka dají ti v servisu papír že je uškrcená a na základě toho ti to pak na úřadě zapíšou do TP a až jednou odškrtíš tak samozřejmě můžeš tu škrtící "sadu" zase prodat dál. ono totiž když se podíváš do inz. na MT-03 tak jsou tam 8-10 letý kousky za 75-80tis. "nevím co je na tom že je to tak drahý" ale třeba 6-7let starý Bandit 650 tě vyjde na ty samý prachy a ty budeš jen slintat jakou sis pořídil motorku. Vlastně ani nevím proč v tvém výběru chybí 4V? Takže to je asi všechno a teď se do mě můžete pustit
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Jak vyměnit rozdvojený výfuk, Umí t... Yamaha MT-03 Svipe 9 Dnes v 13:17 Rescoo
Výměna kapaliny v hydraulické spojce Aprilia SL 750 Shiver Lovaisek 5 22.4.2024 v 17:24 Gahan37
Yamaha MT-03 vysoké otáčky při star... Yamaha MT-03 Radik55 10 18.4.2024 v 10:24 Radik55
Aprilia Shiver 750 35kw Aprilia SL 750 Shiver V2OTZ 7 4.4.2024 v 21:22 V2OTZ
budíky Yamaha MT-03 peldik1 1 31.3.2024 v 11:52 Fili68


TOPlist