2 reakcí na tento příspěvek Automat nebo manuál
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Automat nebo manuál
AlesRst1000Futura píše: Jsem již víc jak tři roky vlastníkem Hondy VFR 1200 F DCT tzn. s automatickou dvojspojkovou převodovkou. Musím říct, že jsem si na automat zvykal dost dlouho. Hlavně proto, že jsem vždy jezdil s kvaltovkou a jízdu s automatem jsem si nedokázal představit. Ale život mne donutil koupit automat, jestli chci vůbec na motorce jezdit (úraz). Ze začátku jsem tomu nemohl přijít na chuť, pořád jsem měl pocit , že řadí jinak než bych chtěl já. Jednou dříve , podruhé později. Několikrát se mi stalo (v Alpách), že mi ve vrácečce najednou přeřadila z dva na jedna a to škubnutí mne málem poslalo k zemi. Ale postupně jsem se ,,naučil,, s tím žít, využívat drive a nebo sport mode, popř. ruční řazení ovladačem na řidítkách. Nyní už vím, že vrácečky v Alpách si musím řadit ručně, že dálnice je ideální s drive mode a když ve mne bouchnou saze, tak jedině sport mode.Takže závěrem mohu říct, že se s tím dá žít ale kdybych mohl, tak koupím raději kvalťák.
tyjo fakt dik za osobni dojmy z delsiho pouzivani podle me by bylo idealni kdyby misto toho rucniho razeni na riditkach byla klasicka packa u levy stupacky, protoze jinak me to DCT prijde hrozne dobry reseni (narozdil od napr. D-CBS)
AlesRst1000Futura píše: Jsem již víc jak tři roky vlastníkem Hondy VFR 1200 F DCT tzn. s automatickou dvojspojkovou převodovkou. Musím říct, že jsem si na automat zvykal dost dlouho. Hlavně proto, že jsem vždy jezdil s kvaltovkou a jízdu s automatem jsem si nedokázal představit. Ale život mne donutil koupit automat, jestli chci vůbec na motorce jezdit (úraz). Ze začátku jsem tomu nemohl přijít na chuť, pořád jsem měl pocit , že řadí jinak než bych chtěl já. Jednou dříve , podruhé později. Několikrát se mi stalo (v Alpách), že mi ve vrácečce najednou přeřadila z dva na jedna a to škubnutí mne málem poslalo k zemi. Ale postupně jsem se ,,naučil,, s tím žít, využívat drive a nebo sport mode, popř. ruční řazení ovladačem na řidítkách. Nyní už vím, že vrácečky v Alpách si musím řadit ručně, že dálnice je ideální s drive mode a když ve mne bouchnou saze, tak jedině sport mode.Takže závěrem mohu říct, že se s tím dá žít ale kdybych mohl, tak koupím raději kvalťák.
Taky moc díky za osobní zkušenost.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Potřebuji přezout své Nc 750x Honda NC 750X | stafler | 11 | 19.4.2024 v 20:44 stafler |
Výměna zapalovacích svíček Honda VF... Honda VFR 1200F, Honda VFR 1200X Crosstourer | sydy | 17 | 3.4.2024 v 23:23 Deadman |
Versys/ Nx / NC [1, 2] Kawasaki Versys 650, Honda NC 750X, Honda NX500 | HALLU | 54 | 26.3.2024 v 20:03 TomasNBK |
HondaNC 750X rv2019 model 2020 Honda NC 750X | 0Storm1 | 7 | 12.3.2024 v 10:25 0Storm1 |
Padaci ram z iron-skill Ukrajina Honda NC 750X | skulo | 2 | 22.2.2024 v 13:39 Pavel_NC750XD |