globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dobíjení Jawa 350-639
14.8.2015 v 11:57
Zdravím. Mám problém s dobíjením. Jawa 350-639 mi přestala dobíjet. Už jsem odpálil 3 relátka a nevím co s tím. Poradí mi někdo? Díky.

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Jawa 350-639

14.8.2015 v 12:45 | Nahoru | #1
na altíku 639 velice rády odcházejí uhlíky taková ta černá věc vedou do ní dva drátky tuším žlutej a zelenej pak už jsem se taky po dvakrát potkal ze špatným vinutím na rotoru (když dáš okruhovku na ty dva prstýnky tak se nic neděje) občas pojde regulátor (taková kovová hranatá věc pod pravým kastlíkem ) a relátko na kontrolku jsem nahradil standartním spínacím relátkem za 40 kč a taky to funguje

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Jawa 350-639

14.8.2015 v 12:47 | Nahoru | #2

(reakce na) Dobíjení Jawa 350-639

14.8.2015 v 13:07 | Nahoru | #3
droud> Elektrice vůbec nerozumím. Podle elektrikáře jsou uhlíky v pořádku a nové. Myslíš to malé relátko?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení Jawa 350-639

14.8.2015 v 13:24 | Nahoru | #4
kuba350> Vůbec tomu nerozumím. Elektrika vím že kope a když neví kam skočit tak svítí. Napiš mi který drát odpojit a co vyměnit.

Dobíjení Jawa 350-639

14.8.2015 v 16:17 | Nahoru | #5
pokud nemáš ani nejmenší tušení o funkci tak to raděj k někomu odtlač

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení Jawa 350-639

14.8.2015 v 22:06 | Nahoru | #6
valentino11>nic neodpojuj a vyměň motorku. Křištálovou kouli nikdo nemá, takže když nedokážeš províst ani základní měření a ani správně popsat závadu, tak ti nikdo neporadí.

Jelikož jsi odpálil 3 relátka, tak píšeš o relé kontrolky dobíjení, které má pouze informativní charakter a jeho přesnost je tak 60%. Regulátor je elektronický, relé v něm není. Základem je zkontrolovat jestli je vše správně zapojené, a dále proměřit co to dělá a nedělá. Ale dle tvé reakce mi to přijde moc složitý úkol, jelikož to je cca 12 drátů.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dobíjení Jawa 350-639

15.8.2015 v 12:12 | Nahoru | #7
maspe> To je všechno pěkné ale ... Když dám nové relátko / to velké stříbrné / dobíjí 14 V a po 20 km se zahřeje, že na něm neudržím ruku a odejde. Odpojil jsem ho a dojel na baterku domů.

(reakce na) Dobíjení Jawa 350-639

15.8.2015 v 14:53 | Nahoru | #8
valentino11> ale bez měření, nebo zkušeností nelze zjistit co je špatně. Tipuju prodřené kabely.

2 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Jawa 350-639

15.8.2015 v 16:36 | Nahoru | #9
nemyslíš tímrelátkem náhodou tenhle regulátor

(reakce na) Dobíjení Jawa 350-639

15.8.2015 v 18:41 | Nahoru | #10
droud> samozřejmě že myslí. Relé = regulátor, Dalmácie = decimálka, co na tom...

(reakce na) Dobíjení Jawa 350-639

16.8.2015 v 04:54 | Nahoru | #11
droud> Přesně to.

Dobíjení Jawa 350-639

17.8.2015 v 11:51 | Nahoru | #12
Co by mohlo být ještě špatně a na co se koukni jsou kabely vedoucí do usměrňovače - když sundáš pravej podsedlovej kastlík, tak je to napravo od toho relátka dobíjení, shora to má dírkovanej plech - vedou do toho dole dráty, jejich kontakty se dokážou vyhřát a pak dokáže neusměrněnej proud byť z jedný fáze nadělat divy i jinde. Pokud ale nemáš čím různý výše uvedený veličiny změřit ( a elektronický měřáky dokážou při přiblížení se k neodrušený jawě pěkně kecat a měřit hausnumera) je lepší když s tím zajdeš k nějakýmu auto/moto elektrikáři. Ti si většinou rady vědí.

1 reakcí na tento příspěvek Dobíjení Jawa 350-639

17.8.2015 v 12:19 | Nahoru | #13
a pokud to odpálilo regl, bude taky baterka v pánu

(reakce na) Dobíjení Jawa 350-639

17.8.2015 v 18:26 | Nahoru | #14
maabo> Usměrňovač byl měřený a je v pořádku. Kábliky ne. Mám nový elektronický regulátor. Zítra ho tam dám a nechám změřit dráty. Baterka se zatím chová normálně. Zatím děkuji a dám vědět jak to dopadlo.

Dobíjení Jawa 350-639

13.9.2015 v 18:03 | Nahoru | #15
Konečně dobíjení opravené. Problém byl v rotoru. V klidovém stavu byl v pořádku, ale jak se roztočil, nastal zkrat. Další problémy nastaly s novým regulátorem. Málo dobíjel. Nekupujte nejlevnější verzi. NEFUNGUJE. Nový rotor taky nic moc. Nepasoval kužel na kliku a kolik na drážku vačky, taky ne. Při seřizování předstihu jsem se s tím nemohl domluvit. Už je to vše vyřešeno. Najel jsem už 200 km a JAWA je zase v plné kondici. Díky všem za rady a snad to taky někomu pomůže.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Servis Jawy okolí Žďáru nad Sázavou... Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/638, Jawa 350/639 ddhu 18 21.5.2023 v 11:27 papiboy
Brzdy Jawa 350 639. - 638?? [1, 2] Jawa 350/639 Kete 32 17.5.2023 v 12:16 Johny_R
karburátor Jikov - co tam patří A n... Jawa 350/639, Jawa 350/354 Kývačka, Jawa 350/633, Ja... Dolin 5 25.12.2022 v 18:34 Zdenalbenal
Jawa 350/639 - nastavenie hladiny p... Jawa 350/639 Geofrey 0 28.8.2022 v 22:28 Geofrey
Aretacni kolik Jawa 350/639 nejde v... Jawa 250/559, Jawa 350/634, Jawa 350/632, Jawa 350/6... naked11 16 23.8.2022 v 12:07 Mimísek


TOPlist