Mam Kawu ZX6r prestavenou na street. Jezdim zatim po vyletech o cesku a bez problemu, ale chystame se pristi rok na vetsi trip ... Cesko-Slovensko-Madarsko-Slovinsko-Italie-Monaco(cil cesty) - S temito zememi co jsem cetl na netu by problem nemel byt, ale zpet bysme chteli jet prez Francii-Italii-Rakousko nebo nejlepe Francii-Svycarsko-Rakousko-Cesko. Ovsem co jsem cetl rakusaci nebo nemci resi hodne homologace a takove kraviny. Vyrabim tlumici vlozku do vyfuku ale homemade, a celkove motorka do puvodniho stavu ma daleko (nejsou kapoty, predelany vyfuk(mivv), siroka riditka, neoriginalni svetlo). Jak to je s temi dalsimi zememi? Je to takovy problem? Resi i ty kapoty a nejen vyfuk?
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Street do zahranici?
Jindřej píše: Podle mě, pokud tě zastaví, tak jedeš domu vlakem.
Ale aby tě zastavyly tak bys musel překročit rychlost v obci nebo jet přes obec pod plnym stim vykuchanym laufem.Vono to tam neni tak horký jak se tu píše.Stačí neprovokovat a neni problém.A s podobnejma ůpravama tam jezdí dost lidí.
1 reakcí na tento příspěvek Street do zahranici?
Vše ale záleží na konkrétním případu, takto "na dálku" s nedá kloudně poradit, když ani nevíme, jak konkrétně motorka vypadá.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Street do zahranici?
joa, Rakušáci hluk měří
Naposledy editováno 14.08.2015 13:00:22
Naposledy editováno 14.08.2015 13:55:35
selkie píše: J.M.K.> to je mi divný...aby to tady schválili, tak to, krom jinýho, nesmí překračovat určitou hodnotu..takže pokud mu to tak řve, tak to určitě není origo schválený pro provoz
joa, Rakušáci hluk měří
Jezdim do alp tak 15x za sezonu už 10 let a v rakousku je nikdy nezajímali laďáky ani motorka zbavená kapot.Pokutovali mě jenom za prasárny typu předjíždění přes dvojitou plnou nebo rychlost a laďák je nikdy nezajímal.Pokuty v rakousku sou poměrně malí,ale přestupky se sčítaj.Ani ve švajcu je laďák nikdy nezajímal a to jak na čáře tak i ve městech když jeli zamnou.A místní střelci mívaj ůpravy,že bych se snima bál i v čechách.A preventivní kontroly sou jenom přežitek postkomunistickejch států,v normálních zemích tě zastaví jenom když uděláš přestupek.
preventivní kontrolu jsem v rakousku zažil jednou, tuším 2007. jen koukli na tlumítka (tehdy homologovaná tlumítka a místo éčka "rejsynk jůz ounli") a zelenou kartu a mohli jsme jet, ale nějakou patru tam rozdělili na 2 skupiny - jednu část vyháněli, ať jede a druhou řešili.
jinak rakouští cajti příjemní a korektní, 2x mě stavěli za rychlost a pokutu jsem nedostal ani jednou.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Chladič ko Kawasaki ZX-6R Ninja | Czradekos | 4 | 7.11.2023 v 08:02 dewwil |
Kawasaki ZX6R - výrobni štítek Kawasaki ZX-6R Ninja | dinosaurus | 10 | 23.10.2023 v 10:58 FJRPEPA |
ZX-6R 636 reťazový kit Kawasaki ZX-6R Ninja | Aeroad | 27 | 15.10.2023 v 10:28 Aeroad |
Zx4rr Kawasaki ZX-6R Ninja | Motojenej69 | 11 | 23.9.2023 v 20:08 puffybodie |
Homologačni štitek Kawasaki ZX-6R Ninja | LimakRR | 0 | 14.8.2023 v 17:06 LimakRR |