globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

23.2.2016 v 20:46 | Nahoru | #1471

MichalFr píše: Tak zas jedno video ;)



Hmmm , to je fakt dobrá mašina

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

23.2.2016 v 21:44 | Nahoru | #1472

bulldogbiker píše: No to naštěstí neudělali a proto je nová Afrika lepší než KTM



To klidně může být, ale na takové tvrzení si počkáme za pár let. Až ji někdo bude používat jako enduro - najezdí pár desítek až stovek motohodin v těžší terénu, trošku ji omlátí… pak se uvidí

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

23.2.2016 v 22:11 | Nahoru | #1473

bulldogbiker píše: Hmmm , to je fakt dobrá mašina



JJ z takového videa se to fakt pozná..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

23.2.2016 v 22:36 | Nahoru | #1474
_zdenda_>

Je to Honda, jestli máš na mysli spolehlivost, fakt bych se toho nebál.

Rám je železný, motor s výkonem při zemi, elektroniky pomálu. Věřím, že 200t. km dá stejně pohodově jako stará...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 07:58 | Nahoru | #1475

qwert píše: JJ z takového videa se to fakt pozná..


Napadly mě obě připomínky co si napsal.Nicméně v případě "bulldobikera" nemá cenu polemizovat
Podle mě bude Afrika určitě dobrá,ale co se týče terénu nemusí se KTM bát.Tam asi jen tak konkurenta nenajde.Mě by právě (asi) Afrika vyhovovala v tom,že je to optimální mix mezi terénní a cestovní mašinou.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 08:06 | Nahoru | #1476

Tech píše: _zdenda_>

Je to Honda, jestli máš na mysli spolehlivost, fakt bych se toho nebál.

Rám je železný, motor s výkonem při zemi, elektroniky pomálu. Věřím, že 200t. km dá stejně pohodově jako stará...



elektroniky pomálu?
já si naopak myslím,že už o moc víc tam natoho nabušit ani nejde.....,kromně semi aktivního podvozku je tam prakticky vše......

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 08:08 | Nahoru | #1477

qwert píše: JJ z takového videa se to fakt pozná..



tady jsi ve špatném tématu...,tady je nová Twin naprosto frantastická ,nic se na ni nechytá.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 08:52 | Nahoru | #1478
Dolph-cz> Také si říkám, že tam nacpali kde co. Zkoušel jsem nalézt někde na netu schema elektriky AT, ale je to příliš nové a nikdo to ještě ze servisního manuálu nevykopíroval.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 08:56 | Nahoru | #1479
_zdenda_> kde co ? Co to má navíc, co nemělo Varadero roce 2003 ?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 09:03 | Nahoru | #1480

Dolph-cz píše: elektroniky pomálu?
já si naopak myslím,že už o moc víc tam natoho nabušit ani nejde.....,kromně semi aktivního podvozku je tam prakticky vše......


Podle nákresů se zdá, že to má klapky ovládané přímo lankem, takže žádné servo nebo druhé klapky. Proto asi chybí tempomat a pal. mapy
Elektrika je postavená klasicky, tedy samostatné jednotky pro ABS a motor, regulátor dobíjení. Pak jen běžná relátka a a přerušovač blinkrů pro LED. Žádný centrální kompijůtr ala BMW

Naposledy editováno 24.02.2016 09:33:14

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 09:06 | Nahoru | #1481

Tech píše: _zdenda_> kde co ? Co to má navíc, co nemělo Varadero roce 2003 ?


ABS (u Varana tuším až od 2005)
Kontrolu trakce - tu Varan nikdy neměl, neb jeho opravdu dostatečně zatížené zadní kolo mělo k afsaltu vždy dostatečnou přilnavost
Diagnostiku (u Varana snad až po faceliftu 2007)
LED světlomet a blinkry

Naposledy editováno 24.02.2016 09:09:21

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 13:49 | Nahoru | #1482
vilemx> Kontrola trakce, není-li doplněna o ride-by-wire je když už má motorka Abs vlastně jen softwarová záležitost... To je mimochodem zajímavé, TC bez RBW není zrovna ideální...vlastně to jen může vypínat zapalování nebo ubrat benzin...nevím co ma afra.

Diagnostika je lepší než bez ní... Led světlomety a blinkry, to radši nekomentuju.

Lidi (hlavně starší generace) se "elektroniky" bojí, protože ji nerozumí. Člověk se učí celý život, začněte si zvykat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 13:55 | Nahoru | #1483
Tech> A ti co elektronice rozumí se jí často také bojí. Kamarádovi se nedávno pobláznila elektrika v motorce - nechtěla jet, postupně mu umírala a chvíli jela jen když ubral a přidal plyn (snad to moc nepletu). V zatáčce mu motorka sama od sebe přidala a ulítla mu pod zadkem. To se mu stalo dvakrát, pak už závod vzdal a dojel do cíle mimo trasu aby vůbec dojel a nemuselo se pro něj s dodávkou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 14:43 | Nahoru | #1484

Tech píše: vilemx> Kontrola trakce, není-li doplněna o ride-by-wire je když už má motorka Abs vlastně jen softwarová záležitost... To je mimochodem zajímavé, TC bez RBW není zrovna ideální...vlastně to jen může vypínat zapalování nebo ubrat benzin...nevím co ma afra.


Proto také holá AT bez ABS nemá ani TC, protože jí k tomu chybí snímač otáček předního kola. Podobně na tom jsou ty různé kopec sjížděcí nebo rozjížděcí hlídací pejsci. Také to je jen SW záležitost, když už motorka má ABS a TC. Za chvíli to dopadne jako mobil s Androidem. Výrobce hodí na lince na motorku čidla a pár akčních členů a ty si přes HondaStore budeš dokupovat výbavu :) Jedeš do And nebo Kašmíru? Tak fajn, za pár Éček/Dolarů/Jenů/Juanů si stáhneš třicetidenní licenci na Vysokohorský setup mimo EU = EGR emise a automatické svícení OFF, chudší směs ON, klakson booster ON

Naposledy editováno 24.02.2016 14:46:31

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 14:47 | Nahoru | #1485
_zdenda_> hmm a pointa ? To se mi stávalo i na fichtlu...kolik splašených aut, kamionů a motorek potkáváš ?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 14:58 | Nahoru | #1486

Tech píše: _zdenda_> hmm a pointa ? To se mi stávalo i na fichtlu...kolik splašených aut, kamionů a motorek potkáváš ?


Jako že se ti zbláznila elktronika?

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 15:02 | Nahoru | #1487
Anti>

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 15:41 | Nahoru | #1488

vilemx píše: Proto také holá AT bez ABS nemá ani TC, protože jí k tomu chybí snímač otáček předního kola. Podobně na tom jsou ty různé kopec sjížděcí nebo rozjížděcí hlídací pejsci. Také to je jen SW záležitost, když už motorka má ABS a TC. Za chvíli to dopadne jako mobil s Androidem. Výrobce hodí na lince na motorku čidla a pár akčních členů a ty si přes HondaStore budeš dokupovat výbavu :) Jedeš do And nebo Kašmíru? Tak fajn, za pár Éček/Dolarů/Jenů/Juanů si stáhneš třicetidenní licenci na Vysokohorský setup mimo EU = EGR emise a automatické svícení OFF, chudší směs ON, klakson booster ON



To je strašná představa

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 17:40 | Nahoru | #1489

Ďuričko píše: To je strašná představa


Představa? To už je realita:
- Veyron ti bez předchozí SW komunikace s fabrikou nepustí z uzdy těch 1001 koní. Naštěstí snad ještě za to krátkodobé otevření na plný výkon nechtějí platit
- Vrtulkáři musí pustit bankovku, aby si mohli ofiko zcela deaktivovat ABS + TC. Tuším, že se tohle SW vypnutí všech asistentů jmenuje EnduroPRO

Naposledy editováno 24.02.2016 17:44:10

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 18:33 | Nahoru | #1490
vilemx> teď trochu motáš jablka s bramborama. Že na opravdu plné využití veyronu musíš zavolat techniky, kteří ti auto nastaví a připraví je fakt, je to logické a nevidím na tom nic špatného.
A že si firma nechá zaplatit za nějakou funkcionalitu je snad normální. Někdo u toho pc a na té motorce musel jezdit, aby to odladil.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 19:12 | Nahoru | #1491
vilemx> Stím Veyronem jsem to teda nikdy neslyšel...ale moje znalosti toho auta se omezují na TG a to že používá Haldex, kterým všichni tak pohrdají.

A co teprve to nové Bugatti, které má mít 1500koní, to bude muset povolit řízení letového provozu.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 19:24 | Nahoru | #1492
vilemx- fakty jestli píšeš o autech tak uex fábie nešlo vypnout ABS, u citroena taky, ale jestli píšeš o motorkách co mají znak té vrtule, tak třeba já mám na řídítkách tlačítko na vypnutí ABS a vypnu předek i zadek. Nějaký mota vypínají jen zadek.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 19:50 | Nahoru | #1493
Tech> CRF ma ubirano na benzinu, aspon tak me to bylo receno. Co ctu forum,tak mam husinu. Ovladame stroj nebo mi jeho? Afra ma dost vykonu na muj vkus a chova se lehceji nez XRV.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 20:06 | Nahoru | #1494
sullda> Takže nenechávat moc hrabat, aby motůrek neběhal na chudo moc hlouho.

Mě se na těch videích líbí, jak jde nazadní v terénů, když se to trochu umí. To se starou(nebo s TAčkem) moc nešlo...Věřím že jízdně to bude někde jinde.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 20:34 | Nahoru | #1495
Tech> pevnej podklad na to potřeba bude vždy

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 21:11 | Nahoru | #1496
Nebo vhodné pneu.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 21:25 | Nahoru | #1497

vilemx píše: Podle nákresů se zdá, že to má klapky ovládané přímo lankem, takže žádné servo nebo druhé klapky. Proto asi chybí tempomat a pal. mapy
Elektrika je postavená klasicky, tedy samostatné jednotky pro ABS a motor, regulátor dobíjení. Pak jen běžná relátka a a přerušovač blinkrů pro LED. Žádný centrální kompijůtr ala BMW


No samozřekmš. Je to výborný
Nemá konkurenci

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 21:49 | Nahoru | #1498

karf píše: vilemx> teď trochu motáš jablka s bramborama. Že na opravdu plné využití veyronu musíš zavolat techniky, kteří ti auto nastaví a připraví je fakt, je to logické a nevidím na tom nic špatného. A že si firma nechá zaplatit za nějakou funkcionalitu je snad normální. Někdo u toho pc a na té motorce musel jezdit, aby to odladil.


Ano, motám äutobugatky s motobramborama (pro toho všeználka s BMW se jedná o 1200GS LC). Ale v principu to je stejné.
V prvním případě si k využití plného potenciálu musíš zavolat techniky výrobce, jinak máš smůlu. Kde je hranice té bezpečnosti?
Ve druhém případě musíš zaplatit opravdu dost chechtáků za to, že výrobce prachsprostě něco zbytného deaktivuje. Už vidím, jak u Báwa celé týmy horečně vymýšlely, jak vypnout ABS + TC a opatrně testovaly, jak bez toho motorka funguje Fakt docela legrační obhajoba tahání peněz ze zákazníků Ještě to vypnutí mohli podmínit absolvováním (zaplacením) týdeního kurzu na nějakém endurohřišti a oblečením pouze do motohadrů z jeich speciální edice OffRoadGlockner

Naposledy editováno 24.02.2016 22:07:19

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 22:08 | Nahoru | #1499

vilemx píše: Ano, motám äutobugatky s motobramborama (pro toho všeználka s BMW se jedná o 1200GS LC). Ale v principu to je stejné.
V prvním případě si k využití plného potenciálu musíš zavolat techniky výrobce, jinak máš smůlu. Kde je hranice té bezpečnosti?
Ve druhém případě musíš zaplatit opravdu dost chechtáků za to, že výrobce prachsprostě něco zbytného deaktivuje. Už vidím, jak u Báwa celé týmy horečně vymýšlely, jak vypnout ABS + TC a opatrně testovaly, jak bez toho motorka funguje Fakt docela legrační obhajoba tahání peněz ze zákazníků Ještě to vypnutí mohli podmínit absolvováním (zaplacením) týdeního kurzu na nějakém endurohřišti a oblečením pouze do motohadrů z jeich speciální edice OffRoadGlockner


BMW po nástupu Afriky zamáčklo slzu

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

24.2.2016 v 22:45 | Nahoru | #1500
Já to vidím u sebe na verzi bez ABS a není to proto, že bych se bál elektroniky. ABS je sice asi fajn ale na žádné mašině jsem ho neměl, tak bez něj
snad přežiji nadále. Kontrola trakce mi ale vadí, nemám rád, když mi něco kecá do řízení. Jediné co se mi u verze s ABS opravdu líbí, jsou ty led blinkry. Nakonec bez nich asi dokážu také žít.

Za to co ušetřím, dokoupím blastry, vyhřívané hefty, pod motor pořádný kryt (ten origo bych stejně měnil) od Touratechu nebo třeba SW-motechu, držáky na kufry od HepcoBecker jo a ještě centrální stojan a myslím že to bude stačit. No, třeba dopadnou i přídavná led světla.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist