1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Rozdílú mezi základní verzí a verzí s ABS je prý víc. Verze s ABS má mít oproti základu kryt pod motorem, hlavní stojan, blástry a snad ještě nějakou výbavu navíc.
Já bych to viděl u sebe na vytápěné hefty, kufry, hlavní stojan a padáky. Jinak i Touratech a SW-motech mají připravenou další výbavu.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
ipetr píše: Nová Africa se mi na obrázcích moc líbí, hlavně ta bílá trikolora. Uvidím, jestli tomu bude tak i na živo.
Rozdílú mezi základní verzí a verzí s ABS je prý víc. Verze s ABS má mít oproti základu kryt pod motorem, hlavní stojan, blástry a snad ještě nějakou výbavu navíc.
Já bych to viděl u sebe na vytápěné hefty, kufry, hlavní stojan a padáky. Jinak i Touratech a SW-motech mají připravenou další výbavu.
nééé, nejlepší je červená
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
petrumr píše: spíše vyjímek a jsem zvědavéj jak někdo přijede na stk a kopne technika do prdele, že ho vyhodil s americkou motorkou, že mu svítili blinkry.
Tak je potřeba se na to podívat tak trochu politicky. Takhle zapojený osvětlení měl kamarád už před 15ti lety na číze a rozhodně ho za to nikdo nejebal. Naopak každej (policajti i na stk čuměli). Stačí dodržet výkon žárovek. Pokud jsou pro oranžové pozičky asi do 5w a blinkry běžných 15w a víc, tak pozičky svítí slabě a blinkry je v pohodě přesvítí. Nehrozí, že si někdo zamění směr. A jako bonus to je LEGÁLNÍ.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
je to nová a moderní motorka,takové věci bude dělat řídící jednotka,ona prostě umí pustit do blinkrů méně,aby jen slabě svítily.
takže potom je to už jen otázkou nakódování ŘJ pro danou zemi....
je to jen moje teorie,tohle uměla i oktávka před 10ti lety,takže už by to do motorek mohlo dojít.....
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Dolph-cz píše: je to nová a moderní motorka,takové věci bude dělat řídící jednotka.....
Člověče, nestraš mě, že by do nové AT nacpali elektronicky řízené osvětlení Doufám, že se drží jednoduchého "analogového" zapojení, takže různé řídící jednotky osvětlení, "interiéru", comfortního systému a podobná řešení si Honda nechává pro auta Chtěl jsem napsat i Can-bus, ale nevím, jak mezi sebou komunkují ty tři počítaček ,teré nová AT určitěv má. A to ŘJ vstřikování+zapalování, ABS a přístrojovka. doufám, že se na netu co nejdřív objeví servisní manuál vč. schémat.
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 04.01.2016 12:16:36
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Předpokádám stejně jako ty, že Can-bus bude jen mezi ŘJ motoru, ŘJ ABS a nejspíš i ŘJ v budících.
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Naposledy editováno 04.01.2016 13:45:17
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: Kdyby bylo po vás, tak ještě jezdíme ve vozidlech vybavených elektrikou z V3S.
Hmm. Poctivej ocelovej rám z trubek, poctivá klasická vidlice, poctivý bubnovky, poctivej karbec, poctivý lanka, poctivej tachec s náhonem, poctivý relátka, poctivý dušovky, poctivej řetěz...
...jo a ještě jsem v diskuzi pod preview testem tady na motorkářích zjistil, že na motorce může klidně foukat, beztak to může být uskákaná tvrdá koza a neni nad poctivý tvrdý sedlo, vibrace pohladí po srdci a nesmí to stát majlant.
Naposledy editováno 04.01.2016 16:57:43
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
EDIT: Karf: Vem si, bubnovky - složité a méně spolehlivé než kotouče, vstřikování taky vlastně lepší jak karbec, lanka brzd netřeba komentovat, náhon tachometru taky častý zdroj problémů.
Naposledy editováno 04.01.2016 17:00:35
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: qwert> No, kolem aut se motám od dětství, to už pár roků je. To přehřátí snad ano, ale tohle je Honda. Když si vezmu auta, kterých jezdí miliony a vnich ještě více milionů jednotek, tak že by vyloženě sama od sebe odešla komfortka nebo řj motoru je velmi neobvyklé. Občas nějaké čidlo, ale to je jak pro blbý vyměnit, když ti to ještě napíše který. Mnohem častěji mají poruchy mechanicky pohyblivé díly.
...takže už nebudou umírat regulátory?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Tech píše: karf> Regulátor je daň za ten vlastně dost debilní způsob dobíjení, co motorky mají.
Blbejma regulátorama se proslavila nejvíc Honda..
Navíc je sakra rozdíl, jestli se přes jednu chytrou škatuli řeší fůra věcí s dlouhou kabeláží a ovládáním hezky v bezpečí (auta) nebo jen pár věcí s krátkou kabeláží, zato s čidly (spínači/vypínačí/přepínači) hezky na ráně, resp. na řídítkách (motorka určená i do bahna). Je mi jasné, že ta doba jednou přijde, a třeba na Golďasu nebo LT-čku to opodstatnění má.
Proto doufám, že u AT zůstanou někde na lešení viset čtyři relátka a přepínače na řídítkách budou hezky ve stavu 0 nebo +12 V nebo kostra. Navíc s nutností, aby k sepnutí musel kontakty potékat výšší proud. Podle mě u tohoto typu motorky to je stále lepší varianta, než jedna škatule na všechno s padesáti piny a spínači řešenými tak, že k sepnutí stačí pár mA.
Jo a které motorky mají debilní dobíjení? Namátkou třeba tyhle: www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php
Naposledy editováno 04.01.2016 17:39:21
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Myslel jsem to tak, že většině motorek jaksi schází budící vynutí a tím je regulace napětí trochu problematická. Dneska už je ale zmáklá a problémy to většinou nedělá.
GS myslím má altík alá auto, že ?? No co by nemělo, když má 1/4 motoru z letadla.
Naposledy editováno 04.01.2016 20:00:20
ale smiřte se s tím,že automatickou převodovku,kontrolu trakce,ABS,tempomat atd. prostě jedna krabička a pár relátek nevyřeší.
komfortka co ovládá blinkry ,světla a pár dalších hovadin není zase až takový startrek
znám z praxe hromadu mechanických řešení spínání světel,ventilátorů a pod,které spolehlivě po pár letech vyhoří a dobře dimenzovaná elektronika jede dál........
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
http://www.motorkari...h-motorek-33206.html
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Vilem: ty "paraboly" bych tipoval spise tezsi - mam doma LED svetlo z R8 a je tam hlinikova zakladna - pomerne masivni a zebrovana, na ktery jsou ukotveny LED + aktivni vetraky - a rozhodne neni moc lehky. Tyhle vykonny LED produkuji preci jen dost tepla a a tomu chipu navic vadi uz relativne nizka teplota (snizuje zivotnost)...ale je mozny ze to zas nejak vyrazne pokrocilo a masivni chlazeni uz neni treba, nejak to uz tolik nemam cas sledovat...
(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
Kome píše: bulldogbiker> řekl bych, že tento rok jeste budou verze bez abs v prodeji.
Zákon to dovoluje i na přesrok, ale pochybuji, třeba honda NC750 bez abs není a nevím jestli se vůbec pro nějaký trh bez vyrábí. Stejnak u duka od ktm, taky začal bez a už dostaneš jen s abs. Lidi to chcou.Naposledy editováno 05.01.2016 17:58:22
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin | Yurii | 11 | 7.3.2024 v 21:52 T4C0 |
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin | Davidrak | 7 | 1.3.2024 v 19:50 Davidrak |
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin | Drak-09 | 2 | 27.2.2024 v 19:50 Drak-09 |
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin | šlauch0 | 69 | 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR |
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin | Scottpalda | 26 | 6.2.2024 v 21:49 Drak-09 |