globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

2.1.2016 v 22:29 | Nahoru | #811
Nová Africa se mi na obrázcích moc líbí, hlavně ta bílá trikolora. Uvidím, jestli tomu bude tak i na živo.
Rozdílú mezi základní verzí a verzí s ABS je prý víc. Verze s ABS má mít oproti základu kryt pod motorem, hlavní stojan, blástry a snad ještě nějakou výbavu navíc.
Já bych to viděl u sebe na vytápěné hefty, kufry, hlavní stojan a padáky. Jinak i Touratech a SW-motech mají připravenou další výbavu.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

2.1.2016 v 23:36 | Nahoru | #812

ipetr píše: Nová Africa se mi na obrázcích moc líbí, hlavně ta bílá trikolora. Uvidím, jestli tomu bude tak i na živo.
Rozdílú mezi základní verzí a verzí s ABS je prý víc. Verze s ABS má mít oproti základu kryt pod motorem, hlavní stojan, blástry a snad ještě nějakou výbavu navíc.
Já bych to viděl u sebe na vytápěné hefty, kufry, hlavní stojan a padáky. Jinak i Touratech a SW-motech mají připravenou další výbavu.


nééé, nejlepší je červená

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

3.1.2016 v 12:19 | Nahoru | #813




Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

3.1.2016 v 13:56 | Nahoru | #814




Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

3.1.2016 v 14:11 | Nahoru | #815




1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 08:56 | Nahoru | #816

petrumr píše: spíše vyjímek a jsem zvědavéj jak někdo přijede na stk a kopne technika do prdele, že ho vyhodil s americkou motorkou, že mu svítili blinkry.


Tak je potřeba se na to podívat tak trochu politicky. Takhle zapojený osvětlení měl kamarád už před 15ti lety na číze a rozhodně ho za to nikdo nejebal. Naopak každej (policajti i na stk čuměli). Stačí dodržet výkon žárovek. Pokud jsou pro oranžové pozičky asi do 5w a blinkry běžných 15w a víc, tak pozičky svítí slabě a blinkry je v pohodě přesvítí. Nehrozí, že si někdo zamění směr. A jako bonus to je LEGÁLNÍ.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 10:57 | Nahoru | #817
karf> nemyslím si,že by to svícení blinkrů bylo řešené nějako malou žárovkou.

je to nová a moderní motorka,takové věci bude dělat řídící jednotka,ona prostě umí pustit do blinkrů méně,aby jen slabě svítily.
takže potom je to už jen otázkou nakódování ŘJ pro danou zemi....

je to jen moje teorie,tohle uměla i oktávka před 10ti lety,takže už by to do motorek mohlo dojít.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 11:24 | Nahoru | #818

Dolph-cz píše: je to nová a moderní motorka,takové věci bude dělat řídící jednotka.....


Člověče, nestraš mě, že by do nové AT nacpali elektronicky řízené osvětlení Doufám, že se drží jednoduchého "analogového" zapojení, takže různé řídící jednotky osvětlení, "interiéru", comfortního systému a podobná řešení si Honda nechává pro auta Chtěl jsem napsat i Can-bus, ale nevím, jak mezi sebou komunkují ty tři počítaček ,teré nová AT určitěv má. A to ŘJ vstřikování+zapalování, ABS a přístrojovka. doufám, že se na netu co nejdřív objeví servisní manuál vč. schémat.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 12:15 | Nahoru | #819
vilemx> Moc nerozumím co píšeš, ale sběrnici CAN má dneska snad všechno a na 99,99% i Afrika, což je jedině dobře, bez ní se dnes už neobejdeš. Zapalování a vstřikování je samozřejmě zahrnuto v jedné palivové mapě, to jde ruku v ruce. Do debaty o svítících blikrech se radši nezapojuju.

Naposledy editováno 04.01.2016 12:16:36

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 12:31 | Nahoru | #820
Tech: Myslím tím to, že snad elektrikáře v Hondě nenapadlo nacpat do nové AT další ŘJ na osvětlení, blinkry, klakson, hefty, 12 V zásuvku, apod, jako to mají auta nebo u motorek BMW. Ale že zůstali u osvědčeného a blbuvzdorného schématu, tedy: kabel od pojistky -> spínač -> relátko/přerušovač -> žárovka.
Předpokádám stejně jako ty, že Can-bus bude jen mezi ŘJ motoru, ŘJ ABS a nejspíš i ŘJ v budících.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 13:19 | Nahoru | #821
vilemx> akademická otázka - docela by mě zajímalo váhové srovnání té hromady relátek a tlustých kabelů k poctivým žárovkám proti pár obvodům a nitkám k úsporným LEDkám.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 13:43 | Nahoru | #822
Holátko nová AT bez ABS a s klasickými žárovkami je asi 5 kilo lehčí než s ABS a LED. No a protože mám představu, kolik váží malé relátko či přerušovač a o kolik kabelů tam bude méně (o moc ne a navíc v tomhle průřezu je rozdíl hmotnosti slabšího kabelu zanedbatelný), stejně jako odhaduji váhu ABS na cca 5 kg. Tak to vidím na úsporu hmotnosti řádově půl kila ve prospěch LED (nejspíš i kvůli lehčím "parabolám" pro LED). Pravdou je, že v nejblbějším místě = nahoře před řídítky. Ale nejde ani tak o řešení LED vs. žárovky, ale spíš o ovládání klasicky přes samostané okruhy versus vše pomocí jedné černé škatulky, do které jsou všechny vstupy z ovladačů a vylézají z ní výstupy ke všem "spotřebičům".

Naposledy editováno 04.01.2016 13:45:17

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 15:56 | Nahoru | #823
vilemx> Je to úplně jedno. Já jsem třeba nikdy neslyšel, že by někomu odešla "řídící jednotka" to se stane úplně minimálně. Jestli to nebude spolehlivější než všechny ty jednotlivé díly. Kdyby bylo po vás, tak ještě jezdíme ve vozidlech vybavených elektrikou z V3S.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 16:16 | Nahoru | #824
Ve svém věku si o nich ani moc slyšet nemohl.Ale stává se to a často kvůli blbému umístění kdy odejdou kvůli přehřátí..

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 16:54 | Nahoru | #825

Tech píše: Kdyby bylo po vás, tak ještě jezdíme ve vozidlech vybavených elektrikou z V3S.


Hmm. Poctivej ocelovej rám z trubek, poctivá klasická vidlice, poctivý bubnovky, poctivej karbec, poctivý lanka, poctivej tachec s náhonem, poctivý relátka, poctivý dušovky, poctivej řetěz...
...jo a ještě jsem v diskuzi pod preview testem tady na motorkářích zjistil, že na motorce může klidně foukat, beztak to může být uskákaná tvrdá koza a neni nad poctivý tvrdý sedlo, vibrace pohladí po srdci a nesmí to stát majlant.

Naposledy editováno 04.01.2016 16:57:43

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 16:55 | Nahoru | #826
qwert> No, kolem aut se motám od dětství, to už pár roků je. To přehřátí snad ano, ale tohle je Honda. Když si vezmu auta, kterých jezdí miliony a vnich ještě více milionů jednotek, tak že by vyloženě sama od sebe odešla komfortka nebo řj motoru je velmi neobvyklé. Občas nějaké čidlo, ale to je jak pro blbý vyměnit, když ti to ještě napíše který. Mnohem častěji mají poruchy mechanicky pohyblivé díly.

EDIT: Karf: Vem si, bubnovky - složité a méně spolehlivé než kotouče, vstřikování taky vlastně lepší jak karbec, lanka brzd netřeba komentovat, náhon tachometru taky častý zdroj problémů.

Naposledy editováno 04.01.2016 17:00:35

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 16:58 | Nahoru | #827

Tech píše: qwert> No, kolem aut se motám od dětství, to už pár roků je. To přehřátí snad ano, ale tohle je Honda. Když si vezmu auta, kterých jezdí miliony a vnich ještě více milionů jednotek, tak že by vyloženě sama od sebe odešla komfortka nebo řj motoru je velmi neobvyklé. Občas nějaké čidlo, ale to je jak pro blbý vyměnit, když ti to ještě napíše který. Mnohem častěji mají poruchy mechanicky pohyblivé díly.


...takže už nebudou umírat regulátory?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 17:02 | Nahoru | #828
karf> Regulátor je daň za ten vlastně dost debilní způsob dobíjení, co motorky mají.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 17:04 | Nahoru | #829
jaký mají motorky debilní dobíjení?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 17:16 | Nahoru | #830

Tech píše: karf> Regulátor je daň za ten vlastně dost debilní způsob dobíjení, co motorky mají.



Blbejma regulátorama se proslavila nejvíc Honda..

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 17:18 | Nahoru | #831
Tech: asi mám pech, ale ve Fábce z roku 2000 mi vždy po cca 5 letech odešla řídící jednotka (zamykání, kufr, osvětlení kabiny, atd.). Nyní budu kupovat třetí , a to nejsem sám. A zkus tvůj názor na elektronické ovládání napsat třeba sem www.motorkari.cz/tema/ Ano, že odejde ŘJ sama od sebe, to moc časté není. Většinou nefunguje správně díky špatně odhalitelným závadám v konektorech, hraničním hodnotám čidel, studeňákům, atd.

Navíc je sakra rozdíl, jestli se přes jednu chytrou škatuli řeší fůra věcí s dlouhou kabeláží a ovládáním hezky v bezpečí (auta) nebo jen pár věcí s krátkou kabeláží, zato s čidly (spínači/vypínačí/přepínači) hezky na ráně, resp. na řídítkách (motorka určená i do bahna). Je mi jasné, že ta doba jednou přijde, a třeba na Golďasu nebo LT-čku to opodstatnění má.

Proto doufám, že u AT zůstanou někde na lešení viset čtyři relátka a přepínače na řídítkách budou hezky ve stavu 0 nebo +12 V nebo kostra. Navíc s nutností, aby k sepnutí musel kontakty potékat výšší proud. Podle mě u tohoto typu motorky to je stále lepší varianta, než jedna škatule na všechno s padesáti piny a spínači řešenými tak, že k sepnutí stačí pár mA.

Jo a které motorky mají debilní dobíjení? Namátkou třeba tyhle: www.bmwgs.cz/forum/viewthread.php

Naposledy editováno 04.01.2016 17:39:21

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 19:18 | Nahoru | #832




(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 19:27 | Nahoru | #833
zmulin> No ty regulátory nevyráběla sama Honda a se moc nepovedly. Používali je i jiní výrobci a taky odcházely.

Myslel jsem to tak, že většině motorek jaksi schází budící vynutí a tím je regulace napětí trochu problematická. Dneska už je ale zmáklá a problémy to většinou nedělá.

GS myslím má altík alá auto, že ?? No co by nemělo, když má 1/4 motoru z letadla.

Naposledy editováno 04.01.2016 20:00:20

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 19:45 | Nahoru | #834
tech, než vyměníš tu řídící jednotku u té fabky, tak zkontroluj všechny dráty co vedou do dveří.
Jen vzduchem chlazený boxer.......

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

4.1.2016 v 20:54 | Nahoru | #835
nedělejte z toho bojovku

ale smiřte se s tím,že automatickou převodovku,kontrolu trakce,ABS,tempomat atd. prostě jedna krabička a pár relátek nevyřeší.

komfortka co ovládá blinkry ,světla a pár dalších hovadin není zase až takový startrek

znám z praxe hromadu mechanických řešení spínání světel,ventilátorů a pod,které spolehlivě po pár letech vyhoří a dobře dimenzovaná elektronika jede dál........

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.1.2016 v 15:43 | Nahoru | #836

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.1.2016 v 17:15 | Nahoru | #837
já bych s ABS a jak pozoruji ty videa, tak ta DCT by mně taky sedla. Má to na blinkry spínače nebo vypínače?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.1.2016 v 17:24 | Nahoru | #838
bulldogbiker> řekl bych, že tento rok jeste budou verze bez abs v prodeji.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.1.2016 v 17:42 | Nahoru | #839
Tech: jednotky na novejsich bmw umiraj docela rady a predpokladam, ze to nebude specialita jen bmw - moc ostatni znacky do detailu nesleduju...

Vilem: ty "paraboly" bych tipoval spise tezsi - mam doma LED svetlo z R8 a je tam hlinikova zakladna - pomerne masivni a zebrovana, na ktery jsou ukotveny LED + aktivni vetraky - a rozhodne neni moc lehky. Tyhle vykonny LED produkuji preci jen dost tepla a a tomu chipu navic vadi uz relativne nizka teplota (snizuje zivotnost)...ale je mozny ze to zas nejak vyrazne pokrocilo a masivni chlazeni uz neni treba, nejak to uz tolik nemam cas sledovat...

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

5.1.2016 v 17:57 | Nahoru | #840

Kome píše: bulldogbiker> řekl bych, že tento rok jeste budou verze bez abs v prodeji.

Zákon to dovoluje i na přesrok, ale pochybuji, třeba honda NC750 bez abs není a nevím jestli se vůbec pro nějaký trh bez vyrábí. Stejnak u duka od ktm, taky začal bez a už dostaneš jen s abs. Lidi to chcou.

Naposledy editováno 05.01.2016 17:58:22
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist