globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 21:27 | Nahoru | #391

petrumr píše: SEIKOS stebou nebude souhlasit, já mlčím.


Seikos se mnou nesouhlasí už řadu let

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 21:31 | Nahoru | #392
Nejste sousedi? když jsme u toho pérování africa to má řešený jak? Myslím předpětí a utlum.

Naposledy editováno 06.12.2015 21:33:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 22:14 | Nahoru | #393
petrumr> Nějak se mi to nezdálo. Takže pro pořádek, ESA u F800GS je jen pro zadní tlumič a jen na kompresi, prý je to k ničemu spíš "kurvítko". Přepětí se šteluje ručně. A předek je obyčejná jakkoli nenastavitelná vidle asi shodná stou co používá 800GS odzačátku.

Jak to má udělané Afrika ? Cituju Motoroute:

Převrácená 45 mm kazetová vidlice Showa se zdvihem 230 mm. Pro maximální flexibilitu a ovladatelnost je dlouhý zdvih kombinován s nízkou úrovní pružení, přičemž předpětí pružiny a tlumení v kompresi i v odskoku jsou plně nastavitelné .

Zadní tlumič Showa, jenž umožňuje zdvih osy zadního kola plných 220 mm. Tlumič je opatřen 46 mm válcem s odděleným zásobníkem (podobně jako u motokrosových strojů CRF), jež zajišťuje stabilní tlumení i při extrémní jízdě v terénu. Předpětí pružiny lze regulovat otočným prvkem na těle tlumiče; tlumení v odskoku a kompresi je rovněž plně nastavitelné.

Ano nejel jsem na tom, ale ať se propadu jestli tohle bude fungovat hůře.

Naposledy editováno 06.12.2015 22:17:51

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 23:48 | Nahoru | #394

Tech píše: petrumr> Nějak se mi to nezdálo. Takže pro pořádek, ESA u F800GS je jen pro zadní tlumič a jen na kompresi, prý je to k ničemu spíš "kurvítko". Přepětí se šteluje ručně. A předek je obyčejná jakkoli nenastavitelná vidle asi shodná stou co používá 800GS odzačátku.

Jak to má udělané Afrika ? Cituju Motoroute:

Převrácená 45 mm kazetová vidlice Showa se zdvihem 230 mm. Pro maximální flexibilitu a ovladatelnost je dlouhý zdvih kombinován s nízkou úrovní pružení, přičemž předpětí pružiny a tlumení v kompresi i v odskoku jsou plně nastavitelné .

Zadní tlumič Showa, jenž umožňuje zdvih osy zadního kola plných 220 mm. Tlumič je opatřen 46 mm válcem s odděleným zásobníkem (podobně jako u motokrosových strojů CRF), jež zajišťuje stabilní tlumení i při extrémní jízdě v terénu. Předpětí pružiny lze regulovat otočným prvkem na těle tlumiče; tlumení v odskoku a kompresi je rovněž plně nastavitelné.

Ano nejel jsem na tom, ale ať se propadu jestli tohle bude fungovat hůře.



to bude luxusní !!!

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 12:58 | Nahoru | #395
http://www.motohouse...crf1000l-africa-twin

Sem zvedavej, az se dostane do testu a recenzi lidi, ne pouze pozvanych na VIP predvadecku, kde bych se obaval jiste zaujatosti -> pomluvim -> priste sem bez pozvanky ;)
Kazdopadne zatim to vsude vsichni chvali.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 13:03 | Nahoru | #396
Opravdu si Petrum myslí, že by se se svými znalostmi a zkušenostmi měl navážet do jakékoliv motorky v kategorii velkých endur?

Petrum:
Nehoráznost, že AT má dušové ráfky, navíc ještě hliníkové, abych se bál jezdit v solance. U BMW mám nerezové bezdušáky.

Zbytek vlákna: AT používá klasické, u endur léta prověřené ráfky. Vzhledem k určení do terénu (jednodušší sražení z patky i přezutí, možnost mouse i haltrů) se zdá tato volba logickou. Ano, pokud si AT koupí někdo, kdo na tom bude brousit kolena na silničních gumách, tak pro něj jsou dušové ráfky mínus. Navíc se možná z nerezových ráfků Petruma vyklubal eloxovaný hliník.

Petrum:
Při pádu v písku odejdou lopatky větráku.

Zbytek vlákna: Nesmysl. Leda že by na roztočený větrák někdo házel ztvrdlý písek lopatou, navíc proti směru jízdy.

Petrum:
Pěkná hloupost mít chladiče na boku, při prvním pádu jsou na maděru.

Zbytek vlákna: Opět běžné umístění na endurech. Bez bytelných padáků se můžou poškodit úplně stejně, jako centrální chladič na F800GS nebo Tiger 800XC, když také nemají padáky. Oproti centrálnímu chladiči je u dvou chladičů výhoda, že při poškození lze jeden zaslepit a dojet na druhý.
Z praxe: když už se u staré AT nebo TA za jízdy či menším pádu poškodil chladič, tak to bylo propíchnutím od větve. Když byl chladič zničený pádem, tak to bylo:
- motorka měla jeden model padáků od Givi, kdy konstruktér usoudil, že čtvrt tuny udrží na střih jeden M6 šroubek sloužící k uchycení chladiče…,
- byla to pravdu rána, kdy poškozený chladič byl marginálie (čelní náraz do auta, rozpárání boku o svodidlo, apod.).

Petrum:
AT je za ty prachy šílenost, navíc v základu nepoužitelná do terénu.

Zbytek vlákna: Žádná motorka nemá v základní výbavě opravdu funkční padáky a kryt motoru. Všechny to mají buďto jako příplatek od výrobce nebo se musí dokoupit či vyrobit. U zadních padáků je výjimkou snad jen F800GSA, který má sériově zadní padáky – tady to je ale nutnost, jak ochránit širší podsedlovou nádrž.

Petrum:
Při pádu odejde vodní pumpa.

Zbytek vlákna: Blbost, pumpa je schovaná pod víkem, navíc je dost utopená a chráněná svody.

Petrum:
Za ty prachy obyčejné tlumiče, to F800GSA je na tom lépe.

Zbytek vlákna: Opak je pravdou.

Petrum:
Přiložené grafy jsou dobře. Nová AT má úplně jiný motor než stará AT.

Vilemx: Hmm, že ty dvě motorky mají společné jen jméno a možná tak siluetu víme už od doby, kdy vyšly první fotky. Nejasnost ohledně grafů - rozpor mezi grafem a ofiko psanými údaji jsem podrobně popsal a odůvodnil.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 13:06 | Nahoru | #397
Také jsem byl nařčen, že jsem nějaký týpek od Hondy a novou AT chválím z povinnosti.
Hondy, konkrétně AT, TA a Varadera jsem nějaký čas dovážel, servisoval a opravoval. Navíc jsem na nich strávil dost času, a to jak na dálnici tak i v terénu, kde se jezdí něco jako trialek. Takže mám zhruba představu, jak velká endura fungují, kde mají slabiny a co je naopak naprosto zanedbatelné. Novou AT nepomlouvám, ale ani ji nekriticky nechválím. Od okamžiku, kdy vylezly první ověřené údaje, fotky a videa, tak jsem o ní psal zhruba tato negativa:

1) Na motorce není nic (kromě podružné elektroniky), proč s ní nemohli vyjet někdy v letech 2000 až 2005. Rám – koncepčně zesílený z původní AT; motor - kromě DCT žádná zásadní novinka, uspořádání jako XTZ750/TDM900; podvozek – dle testů ani nedosahuje kvalit prvních LC8 950. Poměr objem litr vs. výkon sto koní byl v roce 2000 standard, váha přes dva metráky také. Takže nejspíš kvůli obchodnímu hledisku (amortizace linky na TA700 a Varadera) odstřelili jednu generaci. Když vyšlo NC 700X a prosákly první zprávy o návratu AT v litrové verzi, tipoval jsem to na řadový třívál – přechod mezi NC-čkem a Hondou Jazz.

2) Jestli je pravda, že zmizela jedinečnost motorů AT/TA, tedy schopnost vylízat se ze šíleného podtočení, kdy jiné motorky buďto chcípnou (baworáci) či naopak neřízeně začnou protáčet zadní kolo (KTM), tak tím nová AT přišla o obrovskou konkurenční výhodu. (V závorkách uvádím osobní dojem, jak na mě jiné motorky působily).

3) Mít airbox nahoře je fajn, ale zabil to přístup z boku přes boční plasty.

4) Objem nádrže je fakt na hraně. V civilizaci nebo při jízdě na spotřebu po silnici možná fajn, ale v terénu těžko udrží spotřebu 5 litrů. Ale třeba už chystají nějakou „LM“ verzi a nechtějí si vystřílet všechny náboje najednou.

5) Zadní část je sice na efekt drsně zvednutá, ale z praktického hlediska je absolutní nesmysl mít kufr takhle nahoře.

6) Sedlo opravdu nebude jednodílně, resp. v jedné rovině bez hrbolu?

7) Snad do specifikace gum dají nějaký rozumně nízký rychlostní index. Některé hrubší gumy nemusí mít M+S, takže výjimka z vyhlášky neplatí :(

8) Nenašel jsem olejový chladič. Opravdu z toho nebude friťák při pomalé jízdě za jedna s častějším spojkováním?

9) Jde ABS vypnout i na předek? Podle grafiky i popisu lze vypnout jen zadní kolo :(

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 13:49 | Nahoru | #398
vilemx> Co to je za slohy ? Pochopil jsem jen to s projevem motoru u staré AT/TA. Jaké podtočení si to nechá líbit a jak se z toho citlivě sebere je unikátní. Bohužel si myslím, že toho se vstřikováním nelze snadno dosáhnout. Zase bude žrát odhaduji o 1-1,5liru méně, což potěší.

Že nepředčí podvozkem 950 ? To není velké překvapení, nepovedlo se to zatím žádné motorce. Ať hodnotí ti, kdo jezdili oboje. LC8 je pro mě sportovní náčiní se všemi výhodami a nevýhodami. Afra je spíše civilní, přesto v terénu schopná motorka.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 14:25 | Nahoru | #399
První jízda Motohouse zde

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 14:39 | Nahoru | #400
Slusi jim to ;)





(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 14:47 | Nahoru | #401
MichalFr> U novinářů to s tou zaujatostí není o nic lepší, taky je to "musím to pochválit jinak nám už nic nepůjčí".

Ale přesto, pokud je pravda tohle: "i v teplotách okolo 35 stupňů celsia, které tu panují, neobtěžuje svého páníčka odpadním teplem od motoru" tak klobouk dolu a docela by mě zajímalo kam ten horkej vzduch vlastně ženou.

Naposledy editováno 07.12.2015 14:47:17

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 15:02 | Nahoru | #402
Tak to urcite, spis sem myslel ne jen novinare, ale i prvni majitele, prvni zkusebni jizdy u prodejcu atp ;)

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 15:13 | Nahoru | #403
Vanocni stromecek v Japonsku:

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 16:40 | Nahoru | #404
Jo je to pěkný,v garáži by určitě nepřekážela

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 16:58 | Nahoru | #405
MichalFr> Konečně správné obutí.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 17:11 | Nahoru | #406




Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 17:14 | Nahoru | #407

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 17:25 | Nahoru | #408
MichalFr>

Vánoční stromeček v Japonsku vypadá moc hezky.

2 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 20:09 | Nahoru | #409
pročítám si katalog a zaujalo mně, že ABS jde vypnout jen zadní kolo. Pro rozhodovače jestli pořídit ABS tak sním máte i LED blinkry. A ještě blástry a tuším, že toho bude víc, tak jen s ABS.

Naposledy editováno 07.12.2015 20:12:39

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 20:17 | Nahoru | #410

petrumr píše: pročítám si katalog a zaujalo mně, že ABS jde vypnout jen zadní kolo. Pro rozhodovače jestli pořídit ABS tak sním máte i LED blinkry. A ještě blástry a tuším, že toho bude víc, tak jen s ABS.


No jasný, to víme. Prostě nejlepší varianta je s abs/tk

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 20:19 | Nahoru | #411
petrumr> Jestli jde vypnout jen zadek, je to škoda.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 20:25 | Nahoru | #412
a dívám se, že honda už připravila 4 sady příslušenství aji je tam hlavní stojan.

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 20:35 | Nahoru | #413
DCT přidává ruční brzdu, tohle mně v terénu vždy chybělo, když není zdvojený okruh, když vypnu abs, tak stejnak brzdím jen zadkem.

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 20:56 | Nahoru | #414

petrumr píše: a dívám se, že honda už připravila 4 sady příslušenství aji je tam hlavní stojan.



kde na to koukáš??

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 21:02 | Nahoru | #415
máš SZ abych tady něco zase......

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

7.12.2015 v 21:31 | Nahoru | #416
petrumr> Když vypnu ABS, brzdím jen zadkem ? To je jak lízat zmrzlinu přes sklo, ne ?

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.12.2015 v 09:54 | Nahoru | #417
Myslim, ze to prislusenstvi, resp dokoupitelna vybava neni nic tajneho, aby se to muselo posilat pres SZ.

Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.12.2015 v 09:55 | Nahoru | #418

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.12.2015 v 10:34 | Nahoru | #419
A ted sem narazil na toto, aneb diskuze co jste tu vedli ohledne pevnosti materialu atp. Honda to nenechala nahode, bohuzel to neni v nejakem uzasnem rozliseni:

1 reakcí na tento příspěvek Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

8.12.2015 v 14:46 | Nahoru | #420
Koukam, ze prisluselstvi vylozene za lidovku, mlhovky 26k, vyhrivane gripy 13k... No ale zas pokud jsou to lide ochotni vysypat, tak by byli blbi, aby to nenabidli...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist