globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT
25.7.2015 v 11:15





Anketa: Výbava
Základ 329.900 Kč
24%
34
ABS a kontrola trakce 349.900 Kč
57%
81
ABS,DCT,kontrola trakce 374.900 Kč
19%
27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 22:14 | Nahoru | #1
petrumr> Nějak se mi to nezdálo. Takže pro pořádek, ESA u F800GS je jen pro zadní tlumič a jen na kompresi, prý je to k ničemu spíš "kurvítko". Přepětí se šteluje ručně. A předek je obyčejná jakkoli nenastavitelná vidle asi shodná stou co používá 800GS odzačátku.

Jak to má udělané Afrika ? Cituju Motoroute:

Převrácená 45 mm kazetová vidlice Showa se zdvihem 230 mm. Pro maximální flexibilitu a ovladatelnost je dlouhý zdvih kombinován s nízkou úrovní pružení, přičemž předpětí pružiny a tlumení v kompresi i v odskoku jsou plně nastavitelné .

Zadní tlumič Showa, jenž umožňuje zdvih osy zadního kola plných 220 mm. Tlumič je opatřen 46 mm válcem s odděleným zásobníkem (podobně jako u motokrosových strojů CRF), jež zajišťuje stabilní tlumení i při extrémní jízdě v terénu. Předpětí pružiny lze regulovat otočným prvkem na těle tlumiče; tlumení v odskoku a kompresi je rovněž plně nastavitelné.

Ano nejel jsem na tom, ale ať se propadu jestli tohle bude fungovat hůře.

Naposledy editováno 06.12.2015 22:17:51

(reakce na) Nová Africa Twin CRF 1000 L Jakou zvolit variantu ? ABS , DCT

6.12.2015 v 23:48 | Nahoru | #2

Tech píše: petrumr> Nějak se mi to nezdálo. Takže pro pořádek, ESA u F800GS je jen pro zadní tlumič a jen na kompresi, prý je to k ničemu spíš "kurvítko". Přepětí se šteluje ručně. A předek je obyčejná jakkoli nenastavitelná vidle asi shodná stou co používá 800GS odzačátku.

Jak to má udělané Afrika ? Cituju Motoroute:

Převrácená 45 mm kazetová vidlice Showa se zdvihem 230 mm. Pro maximální flexibilitu a ovladatelnost je dlouhý zdvih kombinován s nízkou úrovní pružení, přičemž předpětí pružiny a tlumení v kompresi i v odskoku jsou plně nastavitelné .

Zadní tlumič Showa, jenž umožňuje zdvih osy zadního kola plných 220 mm. Tlumič je opatřen 46 mm válcem s odděleným zásobníkem (podobně jako u motokrosových strojů CRF), jež zajišťuje stabilní tlumení i při extrémní jízdě v terénu. Předpětí pružiny lze regulovat otočným prvkem na těle tlumiče; tlumení v odskoku a kompresi je rovněž plně nastavitelné.

Ano nejel jsem na tom, ale ať se propadu jestli tohle bude fungovat hůře.



to bude luxusní !!!
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou spojkovou sadu a Africa Twin ... Honda CRF1000L Africa Twin Yurii 11 7.3.2024 v 21:52 T4C0
Bliká kontrolka ABS Honda CRF1000L Africa Twin Davidrak 7 1.3.2024 v 19:50 Davidrak
Africa Twin CRF1000 odstín barvy Honda CRF1000L Africa Twin Drak-09 2 27.2.2024 v 19:50 Drak-09
připojení kabelu [1, 2, 3] Honda CRF1000L Africa Twin šlauch0 69 26.2.2024 v 16:33 LiborGSXR
Rovnání / oprava ráfku Honda CRF1000L Africa Twin Scottpalda 26 6.2.2024 v 21:49 Drak-09


TOPlist