Naposledy editováno 22.07.2015 11:50:09
(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
Yura píše: no já mám v iveku daily omezeno na 88, a funguje to i z kopce. jediná možnost jak to ochcat, je vykvaltovat, pak jede i přes kilo.
Iveco Daily má 5 tun a kamion 40 tun, takže se rozjede z kopce i přes kvalt.2 reakcí na tento příspěvek Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
proč se ty závory nezavírají (myslím že to tak mají v USA) jedna podruhé, nejdřív ty na vjezdu a po třeba 10s i na výjezdu... myslím že úprava za pár kč a přitom by to dost pomohlo a neuvěznilo to ty blbce co jezdí furt na červenou...
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
1 reakcí na tento příspěvek Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
- takže opravdovýho hazardéra neodradí vůbec nic.
(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
Yura píše: na YT jsem už viděl videa jak rusáci skáčou s motorkama přes tyhle otvírací retardéry, i s autama. Neuvěřitelný, co vydrží žigul
- takže opravdovýho hazardéra neodradí vůbec nic.
No umím si představit tohle skočit směrem z přejezdu ven, ale opačným směrem? Jestli to někde najdeš rád se podívám.
Jasný je že kamion rozjetej na kilo to nezastaví, ale to je úplně něco jinýho než to čemu to má zabránit.
Čau, Tom
na youtubu je to v těch sestřihách z palubních kamer z ruska - konkrétně nevím, tam jich jsou desítky. Občas se to v nich objevuje.
Že si z toho dělaj bláznivý rusáci závodní dráhu je jiná věc, ostatně na enduru by mě to možná ke skočení taky lákalo
Čau, Tom
(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
TomElefant750 píše: oioi01> Určitý řešení na těch vysokorychlostních železničních koridorech by bylo inspirovat se v Rusku:
Ale to nebude populární a navíc určitě někdo vymyslí dražší (=lepší pro vybraný stavební firmy a pro ty který o tom rozhodujou) řešení.
Čau, Tom
Jasně to mě taky napadlo, ale vzhledem k ceně a rychlosti úpravy všech přejezdů, by to zavírání závor bylo jednoduché a aspon pro část blbců účinné..
1 reakcí na tento příspěvek Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
Pro mě to je nepochopitelné,sám jsem za volantem nebo řidítkama divočák,to přiznávám ale mám vsugerované určité pravidla,kdy neriskuju,a když zariskuju,tak to zas mám parašutistický a potápěčský výcvik a zbytečně nelelkuju tam kde nemám,rychle pryč a nikdo mě neviděl Jako sorry,zůstat trčet mezi závorama,to je fakt nerozum.
(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
EL-GATTO píše: assassin> No vždyť to se u nás v ČR tak dělá né... Když kamiony jezdí, tak si na ně stěžujem...a když přestanou....tak zase že nejezdí
Jasně, u nás v ČR si stěžujeme na všechno, když je léto, že je horko, když je zima, že padá sníh, nebo naopak že nepadá a tak někdo raději vydá varování, že v srpnu bude horko, aby náhodou někdo někoho nežaloval, že nějaký člověk dostal úpal.
(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
TomElefant750 píše: oioi01> Určitý řešení na těch vysokorychlostních železničních koridorech by bylo inspirovat se v Rusku:
Ale to nebude populární a navíc určitě někdo vymyslí dražší (=lepší pro vybraný stavební firmy a pro ty který o tom rozhodujou) řešení.
Čau, Tom
To by bylo rozmlácených aut jak to u nás na přejezdech pozoruju. Zrovna asi před týdnem u nás jsem zastavil na červenou před přejezdem, a chlapík s nějakým suv, co se na mě v obci lepil, že jsem cítil jeho dech na zádech, mě objel ještě dřív, než spadly závory.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
Naposledy editováno 23.10.2015 01:05:19
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
Naposledy editováno 23.10.2015 01:05:42
(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
CAG píše: maco> Žadná autoškola na světě nedokáže změnit myšlení a dát ti potřebnou praxi nato aby selektovala řidiče na amaterské a profesionální.Jde o to že dnes je nedostatek kvalitních řidičů hlavně pro to že díky podmínkám schopní odchází a nový nevznikají.
No jde právě o tu praxi,je rozdíl jestli děláš tu autoškolu měsíc nebo půl roku a jde právě o ty jízdy.Jednou instruktor zabrzdil V3Sku před přejezdem,seděl jsem zrovna jako spolujezdec a řídil kámoš,jezdili jsme na střídačku.Normálně jsem to červené blikající světlo neviděl a od té doby to mám v paměti,potom jsem si tu situaci pořád přehrával v hlavě a svoje svědomí jsem musel uklidnit tím,že kdybych řídil já,tak bych byl pozornější.Jezdím přes ten přejezd každý den,výhoda je,že několik set metrů z každé strany jde přijíždějící vlak vidět.Dneska jsou na něm taky závory http://zpravy.idnes.cz/studenti-primeli-auta-brzdit-pred-kolejemi-s-napadem-uspeli-ve-svete-1it-/domaci.aspx?c=A111007_1664107_ostrava-zpravy_mav
není to tak dávno,kdy se tam v jednom týdnu srazily dvě auta s vlakem,jednou taxíkář a jednou kdo jiný než polský kamion Naštěstí jenom třicet zraněných a žádný mrtvý.Ty závory byly v tom případě levnější než opravovat dokola lokomotivy.
3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
CAG píše: splasenytrubky> Vše se točí kolem peněz proč platit někomu víc za méně výkonu i když kvalitně odvedeného,když se najde nějaký dobrodruh který porušuje aetr,pravidla, pro pár korun...a když se něco nepovede tak je to věc řidiče a pojišťovny ne?
tohle je skutečně ale jen pohled od volantu. Jsou firmy, kterým toto za průsery nestojí, znám některé osobně, dělám v dopravě 30 let. Chce to nebát se a měnit firmy, stejně jako firmy mění řidiče. To je jediné, co funguje pár tisíc ve výplatě navíc nestojí za lidské životy a kriminál.
Prvotním startovacím elementem tohoto stavu ale nejsou ani firmy, ani řidiči, ale vymahatelnost práva, která by tu zajistila rovné podmínky k podnikání a zlikvidovala zoufalce, kteří jsou odhodláni jet za každou cenu, třeba i na dvě karty. A přitom je ta kontrola ve firmě na dodržování aetru a maximálních rychlostí s digitálními tachografy tak jednoduchá.
1 reakcí na tento příspěvek Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
splasenytrubky píše: tohle je skutečně ale jen pohled od volantu. Jsou firmy, kterým toto za průsery nestojí, znám některé osobně, dělám v dopravě 30 let. Chce to nebát se a měnit firmy, stejně jako firmy mění řidiče. To je jediné, co funguje pár tisíc ve výplatě navíc nestojí za lidské životy a kriminál.
Prvotním startovacím elementem tohoto stavu ale nejsou ani firmy, ani řidiči, ale vymahatelnost práva, která by tu zajistila rovné podmínky k podnikání a zlikvidovala zoufalce, kteří jsou odhodláni jet za každou cenu, třeba i na dvě karty. A přitom je ta kontrola ve firmě na dodržování aetru a maximálních rychlostí s digitálními tachografy tak jednoduchá.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
Naposledy editováno 23.10.2015 01:10:15
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
1 reakcí na tento příspěvek Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
Naposledy editováno 23.10.2015 01:10:36