globalmoto_kveten





Téma: Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?
 
22.7.2015 v 11:28
Neškatulkuju, určo jde jen o souhru náhod, ale řidič kamiónu, který zbůsobil tragickou nehodu ve Studénce je polák. V sobotu jsem se vracel od Olomouce, a když někdo brzdil provoz na vyloženě prázdné dálnici, tak to byly polské kamióny, které jely souběžně vedle sebe v obou pruzích i několik minut. Na těch pár kilometrech do Ovy to bylo třikrát. Nedávaj naši polští sousedi papíry na tyhle velké káry třeba k deseti rohlíkům v Kauflandu zadáčo? Jsou vaše zkušenosti podobné, nebo to byl jen blbej den?


Naposledy editováno 22.07.2015 11:50:09

(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 17:20 | Nahoru | #121

Yura píše: no já mám v iveku daily omezeno na 88, a funguje to i z kopce. jediná možnost jak to ochcat, je vykvaltovat, pak jede i přes kilo.

Iveco Daily má 5 tun a kamion 40 tun, takže se rozjede z kopce i přes kvalt.

Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 17:23 | Nahoru | #122
aha, tak to mě nenapadlo. Už rozumím

2 reakcí na tento příspěvek Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 18:34 | Nahoru | #123
Ještě se vrátím k té nehodě pendolina jak ste tu řešili...

proč se ty závory nezavírají (myslím že to tak mají v USA) jedna podruhé, nejdřív ty na vjezdu a po třeba 10s i na výjezdu... myslím že úprava za pár kč a přitom by to dost pomohlo a neuvěznilo to ty blbce co jezdí furt na červenou...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 19:21 | Nahoru | #124
oioi01> Kdyby to nebyl obrpičus, tak ty závory úplně v klidu přerazí a odjede...

(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 19:26 | Nahoru | #125

Carcharot píše: oioi01> Kdyby to nebyl obrpičus, tak ty závory úplně v klidu přerazí a odjede...



tak to je jasné... ale právě pro takové obrpičusi by aspon trochu pomohlo to řešení co píšů....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 19:49 | Nahoru | #126
oioi01> Určitý řešení na těch vysokorychlostních železničních koridorech by bylo inspirovat se v Rusku:






Ale to nebude populární a navíc určitě někdo vymyslí dražší (=lepší pro vybraný stavební firmy a pro ty který o tom rozhodujou) řešení.
Čau, Tom

1 reakcí na tento příspěvek Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 20:07 | Nahoru | #127
na YT jsem už viděl videa jak rusáci skáčou s motorkama přes tyhle otvírací retardéry, i s autama. Neuvěřitelný, co vydrží žigul
- takže opravdovýho hazardéra neodradí vůbec nic.

(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 20:11 | Nahoru | #128

Yura píše: na YT jsem už viděl videa jak rusáci skáčou s motorkama přes tyhle otvírací retardéry, i s autama. Neuvěřitelný, co vydrží žigul
- takže opravdovýho hazardéra neodradí vůbec nic.


No umím si představit tohle skočit směrem z přejezdu ven, ale opačným směrem? Jestli to někde najdeš rád se podívám.
Jasný je že kamion rozjetej na kilo to nezastaví, ale to je úplně něco jinýho než to čemu to má zabránit.
Čau, Tom

Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 20:18 | Nahoru | #129
jo, však taky jo - řeč je o výjezdu z přejezdu. Právě magoři, co tam vjeli na blikající červenou. Protože po červené se za chvíli spouští šraňky a současně se zvedá retardér, takže kdo tam zůstal, musel dát fullgas a - hoplá.
na youtubu je to v těch sestřihách z palubních kamer z ruska - konkrétně nevím, tam jich jsou desítky. Občas se to v nich objevuje.

Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 20:24 | Nahoru | #130
Tak potom to funguje jak má, účelem je zabránit tomu aby něco vjelo pod vlak a zároveň umožnit ujetí z přejezdu i za cenu poškození.
Že si z toho dělaj bláznivý rusáci závodní dráhu je jiná věc, ostatně na enduru by mě to možná ke skočení taky lákalo
Čau, Tom

(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 20:58 | Nahoru | #131

TomElefant750 píše: oioi01> Určitý řešení na těch vysokorychlostních železničních koridorech by bylo inspirovat se v Rusku:






Ale to nebude populární a navíc určitě někdo vymyslí dražší (=lepší pro vybraný stavební firmy a pro ty který o tom rozhodujou) řešení.
Čau, Tom



Jasně to mě taky napadlo, ale vzhledem k ceně a rychlosti úpravy všech přejezdů, by to zavírání závor bylo jednoduché a aspon pro část blbců účinné..

1 reakcí na tento příspěvek Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

24.7.2015 v 23:39 | Nahoru | #132
Mno,Studénka bude žádat místo přejezdu podjezd nebo nadjezd.Jelikož přes ten přejezd jezdím několikrát ročně,tak si v tom místě vzhledem k zástavbě ani jedno neumím představit.Co se týče samotného přejezdu,tak ten je tak široký,že vjet tam při červených světlech může jenom totální piča.King of the road,co bylo napsané na kamionu,tak ten neřídil žádný král silnic ale normální kokot.Kurevské štěstí že to dopadlo jak to dopadlo a jsou jenom tři mrtví,mohlo bych jich být klidně třicet.Když jsem ale jednou viděl,jak si řidič dodávky psal za volantem smsku na telefonu,nebo si něco píše do zápisníku,tak už se nedivím vůbec ničemu.Holt ne každý dostal do kebule rozum.Vlakem jsem najezdil po naší republice dupně přes sto tisíc kilometrů.Jednou vlak srazil na nechráněném přejezdu dodávku,Škodu 1203,mezi Českýma Budějovicema a Plzní.Ve vagonu jsem žádný náraz necítil,jenom najednou zápach benzínu a vlak zastavil.Asi za půl hodiny přijela pohřební služba a do rakve nakládali to co zbylo z řidiče,pak jsme jeli dál.Ale i kdybych toto nezažil,tak na železniční přejezdy si dávám kurevského majzla a musím poděkovat opravdu kvalitnímu výcviku v autoškole,žádné halabala zas čtrnáct dní ale dělal jsem předvojenský řidičák na skupinyA,B,C,T a na vojně jsem si to ještě jednou zvopáknul.
Pro mě to je nepochopitelné,sám jsem za volantem nebo řidítkama divočák,to přiznávám ale mám vsugerované určité pravidla,kdy neriskuju,a když zariskuju,tak to zas mám parašutistický a potápěčský výcvik a zbytečně nelelkuju tam kde nemám,rychle pryč a nikdo mě neviděl Jako sorry,zůstat trčet mezi závorama,to je fakt nerozum.

(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 01:55 | Nahoru | #133

EL-GATTO píše: assassin> No vždyť to se u nás v ČR tak dělá né... Když kamiony jezdí, tak si na ně stěžujem...a když přestanou....tak zase že nejezdí



Jasně, u nás v ČR si stěžujeme na všechno, když je léto, že je horko, když je zima, že padá sníh, nebo naopak že nepadá a tak někdo raději vydá varování, že v srpnu bude horko, aby náhodou někdo někoho nežaloval, že nějaký člověk dostal úpal.

(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 02:05 | Nahoru | #134

TomElefant750 píše: oioi01> Určitý řešení na těch vysokorychlostních železničních koridorech by bylo inspirovat se v Rusku:

Ale to nebude populární a navíc určitě někdo vymyslí dražší (=lepší pro vybraný stavební firmy a pro ty který o tom rozhodujou) řešení.
Čau, Tom



To by bylo rozmlácených aut jak to u nás na přejezdech pozoruju. Zrovna asi před týdnem u nás jsem zastavil na červenou před přejezdem, a chlapík s nějakým suv, co se na mě v obci lepil, že jsem cítil jeho dech na zádech, mě objel ještě dřív, než spadly závory.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 10:12 | Nahoru | #135
m

Naposledy editováno 23.10.2015 01:05:19

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 10:40 | Nahoru | #136
CAG> paradoxní jsou ty stesky na zaměstnavatele řidičů. V dnešní době, kdy má kvalitní a zodpovědný řidič cenu zlata a každá rozumná firma si takové řidiče hlídá, aby si je udržela, si teda stěžuje na nelidské podmínky u dopravních firem kdo? A když je řidičů takový nedostatek, tak proč prostě nevymění blbého zaměstnavatele za dobrého?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 12:20 | Nahoru | #137
s

Naposledy editováno 23.10.2015 01:05:42

Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 12:21 | Nahoru | #138
CAG: takze si vlastne za to muzou ridici sami - ta vetsina co je schopna porusovat pravidla a tvorit tim normu...

(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 15:03 | Nahoru | #139

CAG píše: maco> Žadná autoškola na světě nedokáže změnit myšlení a dát ti potřebnou praxi nato aby selektovala řidiče na amaterské a profesionální.Jde o to že dnes je nedostatek kvalitních řidičů hlavně pro to že díky podmínkám schopní odchází a nový nevznikají.


No jde právě o tu praxi,je rozdíl jestli děláš tu autoškolu měsíc nebo půl roku a jde právě o ty jízdy.Jednou instruktor zabrzdil V3Sku před přejezdem,seděl jsem zrovna jako spolujezdec a řídil kámoš,jezdili jsme na střídačku.Normálně jsem to červené blikající světlo neviděl a od té doby to mám v paměti,potom jsem si tu situaci pořád přehrával v hlavě a svoje svědomí jsem musel uklidnit tím,že kdybych řídil já,tak bych byl pozornější.Jezdím přes ten přejezd každý den,výhoda je,že několik set metrů z každé strany jde přijíždějící vlak vidět.Dneska jsou na něm taky závory http://zpravy.idnes.cz/studenti-primeli-auta-brzdit-pred-kolejemi-s-napadem-uspeli-ve-svete-1it-/domaci.aspx?c=A111007_1664107_ostrava-zpravy_mav
není to tak dávno,kdy se tam v jednom týdnu srazily dvě auta s vlakem,jednou taxíkář a jednou kdo jiný než polský kamion Naštěstí jenom třicet zraněných a žádný mrtvý.Ty závory byly v tom případě levnější než opravovat dokola lokomotivy.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 15:39 | Nahoru | #140

CAG píše: splasenytrubky> Vše se točí kolem peněz proč platit někomu víc za méně výkonu i když kvalitně odvedeného,když se najde nějaký dobrodruh který porušuje aetr,pravidla, pro pár korun...a když se něco nepovede tak je to věc řidiče a pojišťovny ne?


tohle je skutečně ale jen pohled od volantu. Jsou firmy, kterým toto za průsery nestojí, znám některé osobně, dělám v dopravě 30 let. Chce to nebát se a měnit firmy, stejně jako firmy mění řidiče. To je jediné, co funguje pár tisíc ve výplatě navíc nestojí za lidské životy a kriminál.
Prvotním startovacím elementem tohoto stavu ale nejsou ani firmy, ani řidiči, ale vymahatelnost práva, která by tu zajistila rovné podmínky k podnikání a zlikvidovala zoufalce, kteří jsou odhodláni jet za každou cenu, třeba i na dvě karty. A přitom je ta kontrola ve firmě na dodržování aetru a maximálních rychlostí s digitálními tachografy tak jednoduchá.

1 reakcí na tento příspěvek Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 16:16 | Nahoru | #141
nejhorší jsou chodci, nejhorší jsou cyklisti, nejhorší jsou motorkáři, nějhorší jsouu autaři, nejhorší jsou kamionáci .... nejhorší je blb na silnici

(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 17:13 | Nahoru | #142

xirik píše: nejhorší jsou chodci, nejhorší jsou cyklisti, nejhorší jsou motorkáři, nějhorší jsouu autaři, nejhorší jsou kamionáci .... nejhorší je blb na silnici





A že jich není málo!!!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 17:16 | Nahoru | #143

splasenytrubky píše: tohle je skutečně ale jen pohled od volantu. Jsou firmy, kterým toto za průsery nestojí, znám některé osobně, dělám v dopravě 30 let. Chce to nebát se a měnit firmy, stejně jako firmy mění řidiče. To je jediné, co funguje pár tisíc ve výplatě navíc nestojí za lidské životy a kriminál.
Prvotním startovacím elementem tohoto stavu ale nejsou ani firmy, ani řidiči, ale vymahatelnost práva, která by tu zajistila rovné podmínky k podnikání a zlikvidovala zoufalce, kteří jsou odhodláni jet za každou cenu, třeba i na dvě karty. A přitom je ta kontrola ve firmě na dodržování aetru a maximálních rychlostí s digitálními tachografy tak jednoduchá.

Když jsem sekl z ježděním a před třemi roky uvažoval o návratu,bylo mi řečeno,že musím mít minimálně dvě karty do tachografu,jinak mne nezaměstnají.vykašlal jsem se na to a pracuji ve firmě na výrobu průmyslového topení.Mám klid,udělám si 8 hodin a jdu domů.Za ty nervy na silnici mi to už nestojí.

(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 21:33 | Nahoru | #144
s

Naposledy editováno 23.10.2015 01:06:01

(reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 21:35 | Nahoru | #145
Vítězslav_Máří> taky řešení. Nestojí to prostě za to riziko.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 21:45 | Nahoru | #146
s

Naposledy editováno 23.10.2015 01:10:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 22:10 | Nahoru | #147
CAG> kvalitu řidiče vybírá firma. Rozumná firma si zjistí, co se to k nim hlásí za elementa u předchozího zaměstnavatele, alespoň já to tak dělám vždycky. Pokud si firma hlídá chování svých řidičů za volantem, a jako že možností je z monitoringu GPS dost, udělat si obrázek o tom, jestli někdo jezdí jako prase nebo ne není problém, tak se idiotů zpravidla včas zbavuje. Není to úplně na 100%, ale třeba podle rychlosti, četnosti krizového brzdění a podle spotřeby poznáš lehce idiota na první pohled. Takže rozumné firmy si kvalitu řidičů udrží nebo zvýší. Jenže to samozřejmě nedělají všichni, a ti vyhození magoři snadno dneska najdou flek jinde, protože řidičů je málo, moc nových nepřibývá, a hodně jich už odchází do důchodu. Poslední generaci řidičů, která měla ještě Céčko řidičák z vojny je dneska už cca 45 let. A poptávka se zvyšuje. A když stojí firma před volbou žádný řidič, nebo někdo se škraloupem, vezme ho, protože kamion za pár mega přece nemůže stát na dvoře. Takže dokud bude stát tolerovat magory za volantem, a firmám bude současně tolerovat i nedodržování aetru a ZP, tak to takhle bude dál, a nic se nezmění. Tahle branže je v personální krizi již několik let.

1 reakcí na tento příspěvek Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

25.7.2015 v 22:37 | Nahoru | #148
Nezbývá pak, než shánět inzercí řidiče nové .........



1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

26.7.2015 v 11:18 | Nahoru | #149
s

Naposledy editováno 23.10.2015 01:10:36

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kamióňáci a dálnice, vaše zkušenosti z poslední doby?!?

26.7.2015 v 12:44 | Nahoru | #150
CAG> já jsem jen popsal, kde ten problém začíná. To, co píšeš je taky pravda, ale já to považuji až za důsledek nevymahatelnosti práva, která vytváří nerovné konkurenční prostředí. Pak si tady kdejaký střelec podstřelováním ceny dopravy buduje kariéru a výdělky na nedodržování předpisů a nic se mu nestane. Pokud chceš dělat dopravu bezpečně a na úrovni, tak to prostě stojí víc, než jen koupit auto, najmout si řidiče s dvěma kartama do tachografu a lít do toho naftu (mnohdy vyšmelenou). Kdyby takovou firmu po pár excesech zavřeli i s majitelem, tak by se to vyčistilo a měla by ta branže prestiž. Tohle všechno co píšeš je až ten důsledek.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist