globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: motoskola
 
9.7.2015 v 19:59
Kdo delal v posledni dobe ridicak...chci se zeptat...bylo potreba postavit moto na hlavni stojan? Muj ucitel rika,ze pokud nepostavim,nepusti me ke zkouskam a ja nepostavim nebo je na to nejaky specialni grif?
Předchozí
1 2
Následující

motoskola

9.7.2015 v 20:01 | Nahoru | #1
ta která si ho nepostaví, si ho nezaslouží

1 reakcí na tento příspěvek motoskola

9.7.2015 v 20:07 | Nahoru | #2
stavet sem nemusela

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) motoskola

9.7.2015 v 20:16 | Nahoru | #3

Cucka píše: stavet sem nemusela



že tys měla učitelku?

(reakce na) motoskola

9.7.2015 v 20:16 | Nahoru | #4

artpep píše: že tys měla učitelku?

ne..klasiku...60let 150kilo a pak matyho

motoskola

9.7.2015 v 20:17 | Nahoru | #5
To je nějaká blbost ne?Hlavní stojan už dneska nemá kde jaká motorka...Kdyby si měla dávat na stojan starou Jawku to problém byl ale dneska jsou motorky slušně vyvážený a je to spíš o cviku

motoskola

9.7.2015 v 20:17 | Nahoru | #6
Učitel je tam od toho aby tě to naučil !!!

My jsme nemuseli stavět, ale je dobré to umět. Pokud to je nějaká inteligentní motorka, tak to jde celkem dobře.

Jinak postup je následující (resp. jak mi to přijde nejjednodušší) - sešlápnout si stojan na zem a chytit si polohu motorky, kdy stojan stojí oběma "nožkama" na zemi, pak se postavit na páku kolébky - celou vahou a ideálně na napnutou nohu. Pak jen tahem za zadní madlo proti stojanu nadlehčit zadek motorky a skočí tam sama. Pro váhové karegorie pod 50 kg to může být značný problém.

motoskola

9.7.2015 v 22:19 | Nahoru | #7
Postaveni na stojan neni kriteriem pro prijeti ke zkousce ,,, takze si ho tezko muze nekdo vymejslet. Nadruhou stranu, kdy ten stoan neni na pikacu tak to tam proste dostanes. Jde jen o grif a o to jak je stojan udelanej, ani zvednout ze zeme by nemel bejt az takovej problem.

1 reakcí na tento příspěvek motoskola

9.7.2015 v 22:43 | Nahoru | #8
Aj by som suhlasil s maspe, pretoze to je spravny postup okrem tohoto: "Pak jen tahem za zadní madlo proti stojanu nadlehčit zadek motorky a skočí tam sama"
pretoze to uz vobec nie je potrebne. Zaujimalo by ma ktora moto je tak tazka, ze by ju 50kg na stupacke stojana nedvihlo na stojan. Ale pritom by tah za zadne madlo este pomohol. Snad len ak je blbo navrhnuty stojan. Zatial som sa s takym nestretol, ale stretol som sa len s tovarensky vyrabanymi stojanmi.

Cize drzat moto vedla seba, stupit relativne zlahka na stupacku hlavneho stojanu tak aby sa hlavny stojan oboma nohami dotkol zeme. Ona sa vam motorka sama tym pohne v rukach a ak je na rovnej podlahe tak sa pekne vycentruje do kolmeho postavenia k podlahe. Tym je uz moto v bezpeci pred padom a je mozne motorku dokonca aj pustit z ruk, aj ked na klzkom povrchu by som to radsej nerobil. Nasledne sa na tu stupacku stojanu postavit celou svojou hmotnostou, pre slabsich v nohach kludne narovnanou nohou. A moto sa krasne sama zdvihne na hlavny stojan bez akejkolvek namahy alebo rizika. Treba si to vyskusat kvoli pociteniu ako to s moto hodi dozadu ked sa prevazi na stojane dozadu a trochu nadol a tym sa na nom "zaaretuje" vdaka gravitacii. Cim je blbsie navrhnuty stojan, tym viac pri tomto postupe ale kopne stupacka stojanu do paty pri tom ako motorka narazi na doraz stojanu pri prehupnuti sa do stabilnej polohy a pruznostou sa trochu odrazi nazad. Hlavne nerobit ziadne vymyky madlami alebo riaditkami. Tym si len koledujete o pripadny pad, v najhorsom strhnutie moto na seba.

motoskola

9.7.2015 v 23:02 | Nahoru | #9
Buď trénuj, ono to po pár pokusech jde, není to takova věda, viz výše krásně popsáno od kluků… nebo mu s tím párkrát třískni a uvidíš že to u závěreček určitě vynechá…

motoskola

10.7.2015 v 01:31 | Nahoru | #10
Baru zadna veda prislapni stojan k zemi levou rukou zaber za riditko dozadu pravou rukou zaber za madlo u sedacky nebo za sedacku nahoru a soucasne vic prislapni stojan chce to opravdu nacvicit.....rek bych ze delas papiry tady v Praze na jiznaku je tady jeden takovej kokot autoskolak....das to neboj...mozna bys zpocatku mohla najet prednim kolem na prkynko usnadni si nacvik

motoskola

10.7.2015 v 06:44 | Nahoru | #11
Tohle si nemůže dovolit. Pokud tě nebude chtít pustit, tak si od něj vyžádej písemné odůvodnění. A uvidíš jak rychle si to rozmyslí.
Nikde podobné kritérium není a učitelé nemohou dle nějakých svých vlastních měřítek selektovat lidi které pustí a nepustí ke zkouškám.

Pokud by tě vážně nepustil, tak nezbývá než to postoupit víše - namajitele autoškoly, popřípadě dozorčí instituce a věř tomu, že budeš v právu.

motoskola

10.7.2015 v 07:16 | Nahoru | #12
Vy ste trubky Vůbec nejde o to, že jí autoškola nechce pustit Každá autoškola se ráda rychle zbavuje žáků. Nejspíš ví, že ten zkušební komisař tu motorku prostě chce stavět na hlavní stojan, a když jí na to nepostaví, tak jí prostě od zkoušky vyhodí. Nevím jak kde, ale u nás to taky chtějí a nesčetněkrát jsem stál s žákama u motorky a pořád dokola jí chytal a učil je to na něj hodit. Pro komisaře je to jednoduše nezvládnutí vozidla, což je v podstatě nejvážnější důvod jak někoho vyhodit.

Bariiisek : Jestli tě nechce pustit ke zkouškám protože to nehodíš na stojan, není to z nějakého plezíru, ale proto, že ví, že tě za to vyhodí. Šetří ti tím čas i peníze, který bys platila za opakovanou zkoušku. Bohužel to je tak, že když to tam je, musíš s tím umět zacházet, jinak je to nezvládnutí vozidla, důvod k vyhození od zkoušky. Já taky nikoho nepustím ke zkouškám, když to neumí. Resp. vysvětluju jim, že je to zbytečný tam chodit, protože po dokončení výcviku jako instruktor nemám právo je nepustit ke zkoušce. Když na tom budeš trvat a máš hotový výcvik, zapsat ke zkoušce tě musí.

(reakce na) motoskola

10.7.2015 v 08:03 | Nahoru | #13
Peter3P> mám pocit že s 50kg jen šlápnutím nepostavíš ani CB 500

motoskola

10.7.2015 v 08:09 | Nahoru | #14
prislapnout stojan, chytnout nekde vzadu, zhoupnout a rukou tahnout nahoru, nikoli dozadu (tam se dostane zhoupnutim pres stojan). Napoprve doporucuju nekoho jako zachrance na opacne strane motorky, pak hlava nema pocit, ze to spadne, po par opakovanich to pujde samo ..

Naposledy editováno 10.07.2015 08:10:15

motoskola

10.7.2015 v 08:38 | Nahoru | #15
Podle mě to chce celkem zbytečně, dnes motorky kolikrát ani hlavní stojan nemají.

Grif na to je-není to o hrubé síle, to by se nadřel i chlap

jak na stojan


jak zvednout ze země

1 reakcí na tento příspěvek motoskola

10.7.2015 v 09:23 | Nahoru | #16
treba rozoznat dve veci - povinnost u skusok (my sme v Brne v 2014 museli dat moto na central) - tam som bol s 50kg dievcinou a ta dala Bandita (S) na central uplne v poho. Druha vec je ze aj krehka divenka to proste vediet musi. Nemyslim len hodenie to na cetral, ide o handling moto na mieste. Je absurdne ak si niekto mysli, ze ide len o skusku a v zivote to nebude potrebovat (tlacenie moto, otacanie na uzkej ceste, handling v minimalnej rychlosti, prudke brzdenie)

Bariiisek: nechaj si to poriadne ukazat a skusaj, skusaj. Mne to prvych 5x moc neslo (mam 65 kilo, takze musia vaha), je to len o grife

Edit: nam skusobny komisar povedal - "ukazte mi postavenie na central, jazdu krokom, zastavovanie striedavo na P a L nohu, rozbehnutie na 50km/h a prudke brzdenie. Bez toho za vas nesadnem, pretoze neviem ci zvladate zakladne veci ". A ja s tym suhlasim

Naposledy editováno 10.07.2015 09:28:47

(reakce na) motoskola

10.7.2015 v 10:12 | Nahoru | #17

Komorerth píše: rozbehnutie na 50km/h



Ty vole, to nedá ani Usain Bolt

K věci. Po mě to chtěl až po zkouškách. Když jsme po jízdě kecali a on si jen tak mimochodem vzpomněl, že bych to mohl zkusit hodit na hlavní. Taky jsem jel tou dobou ještě s 60kg na Banditovi 650S. Stačí si osvojit ten grif a ono to tam skočí skoro samo. Hlavně bacha aby ti z páky na hlavním stojanu nesjela noha, protože si potom usteleš i s motorkou

motoskola

10.7.2015 v 11:32 | Nahoru | #18
taky jsem nemusela, ale zvladla bych to, zaverecky na Banditovi a slo to

motoskola

10.7.2015 v 12:02 | Nahoru | #19
kubacech: neznalost slovenciny ta neospravedlnuje pre cehunov, co nemaju rodinu na Slovensku teda opravim na "rozjezd"

na tom videu od Fockeho to pekne vidiet. Zaklad je mat central oprety na oboch nozkach (staci trochu hybat do strany) a nasledne sa na to zatlaci nohou. Ja napr riaditka nedrzim (vacinou) len pravou chytim grif spolujazdca. Hmostnostne mam teraz podobne tazku kravu ako bol bandour (Diversiona) a aj nalozeny a natankovany (zadny kufor plny, tankvak plny to ide pohodovo. Tak ako hovoril sudruh lenin "ucit, sa, ucit sa a ucit sa

motoskola

10.7.2015 v 23:18 | Nahoru | #20
já jsem na stojan dávat musel, komisař to vyžadoval, ale chce to grif.
Ze začátku mi pomohlo přitáhnout si motorku za vzpěru zadního kola...

1 reakcí na tento příspěvek motoskola

11.7.2015 v 01:14 | Nahoru | #21
maspe - pocit mozes mat ;), ale ak nepomozu kila tak sila ruk uz vobec nie. Staci si uvedomit ze nohy su X krat silnejsie ako ruky. A snazit sa potiahnut nieco co nejde potlacit nohou je nezmysel. Proste tahat za moto nema zmysel. Staci len sliapnut na stupacku stojana, nic viac. Ak na to 50kg nestaci tak je zle vymysleny stojan a potom nepomoze ani tahanie moto.
Ja drzim moto za riaditka len kym sa nedotknu obe nohy stojana zeme, potom na riaditkach uz nezalezi, len sa ich trochu pridrziavam kvoli mojej rovnovahe :). Za zadne madlo som tahal moto na stojan len raz, ked som este netusil ako na to a uz viem ze je to nezmysel. Aj v tom videu od fokewulfa uplne zbytocne drzi zadne madlo a tusim zan obcas aj simuluje tahanie :). Este moze byt prdel ak to niekto nepochopi a bude za zadne drzadlo tahat tak, ze ho potlaci nadol, cim si celu pracu akurat stazi, potom verim ze sa to nemusi podarit dat na stojan.
Aj ked na mojej 250kg moto je potrebne skutocne vyvinut minimalnu silu, pretoze stojan je dost vzadu a tak je dost velka hmotnost na prednom kolese a mensia na stojane.

motoskola

11.7.2015 v 05:00 | Nahoru | #22
Pro lehkeho cloveka to muze byt problem. Hodit na hlavni stojan varadero je drina a kumst i pro me, a to mame najeto pres 60tisic. Na hodit na hlavni stojan varana s bagazi je prace pro dva lidi. Tohle honda nezvladla. Mam proste jen 80 kg
a muzu po hlavnim stojanu skakat jak opice a je to houby platne. Bmw na videu je o necem jinem.
Pokud chce komisar hodit moto na hlavni stojsn, je to prudic! V praxi to nebyva vylozenou nutnosti a proto hodne motorek hlavni stojan uz ani nema.
Znova hledim na to video. Vybrali si na predvedeni lehkou motorku, chtel bych vidět jak by tohle predvedli s varaderem...

Naposledy editováno 11.07.2015 09:38:25

motoskola

11.7.2015 v 07:55 | Nahoru | #23
Ja jsem nemusel skoro nic, prvni jizda instruktor mi dal klicky a jedem a vubec nikoho nezajimalo jestli jsem na tom nekdy vubec sedel a co vlastne umim ,pred zavereckama se me akorat zeptal jestli chci neco vysvetlit to bylo vse no a o zavereckach ani nemluvim v zatackach se mi komisar (zaskok) naklanel na druhou stranu nez mel takze si dovedete predstavit co to delalo byla tam se mnou i holcina cca50-60kg no jeste nez vyjely z brany tak se ji naklonil na druhou stranu a holcina to neudrzela a on ji vyrazil na jednu stranu to chapu ale na druhou stranu by se mel naucit prvne komisar jezdit alespon jako spolujezdec.

(reakce na) motoskola

11.7.2015 v 08:01 | Nahoru | #24

Peter3P píše: maspe - pocit mozes mat ;), ale ak nepomozu kila tak sila ruk uz vobec nie. Staci si uvedomit ze nohy su X krat silnejsie ako ruky. A snazit sa potiahnut nieco co nejde potlacit nohou je nezmysel. Proste tahat za moto nema zmysel. Staci len sliapnut na stupacku stojana, nic viac. Ak na to 50kg nestaci tak je zle vymysleny stojan a potom nepomoze ani tahanie moto.
Ja drzim moto za riaditka len kym sa nedotknu obe nohy stojana zeme, potom na riaditkach uz nezalezi, len sa ich trochu pridrziavam kvoli mojej rovnovahe :). Za zadne madlo som tahal moto na stojan len raz, ked som este netusil ako na to a uz viem ze je to nezmysel. Aj v tom videu od fokewulfa uplne zbytocne drzi zadne madlo a tusim zan obcas aj simuluje tahanie :). Este moze byt prdel ak to niekto nepochopi a bude za zadne drzadlo tahat tak, ze ho potlaci nadol, cim si celu pracu akurat stazi, potom verim ze sa to nemusi podarit dat na stojan.
Aj ked na mojej 250kg moto je potrebne skutocne vyvinut minimalnu silu, pretoze stojan je dost vzadu a tak je dost velka hmotnost na prednom kolese a mensia na stojane.



chtelo by to zopakovat si fyziku zakladni skoly .

motoskola

11.7.2015 v 11:08 | Nahoru | #25
No nevím, já plnou vahou stála na stojanu CBR600F a motorka se ani nehnula Tu jsem na centrál prostě nedala

motoskola

11.7.2015 v 11:26 | Nahoru | #26
Minulý týden jsem dodělal autoškolu jezdil jsem na Hondě CB 500 .. a nikdy jsem nedával motorku na hlavní stojan :) klasicky na stojánek vždy

motoskola

11.7.2015 v 12:24 | Nahoru | #27
a paradoxně obrovské BMW 1150 GS Adventure na stojan skočí úplně samo

1 reakcí na tento příspěvek motoskola

12.7.2015 v 13:34 | Nahoru | #28
Peter3P: sorry ale píšeš nesmysly. Tohle možná platí u nějaké motorky, ale nic co mi prošlo rukama nešlo na hlavní stojan jenom mou váhou, a to ani er-5 a to sem měl ještě skoro metrák. A 250ti kilový vfro se když jenom šlápnu na stojan ani nehne, tam to bez zadního madla nedáš ani kdyby sis prst v prdeli zlomil.

(reakce na) motoskola

12.7.2015 v 13:46 | Nahoru | #29

Martin.z.brna píše: Peter3P: sorry ale píšeš nesmysly. Tohle možná platí u nějaké motorky, ale nic co mi prošlo rukama nešlo na hlavní stojan jenom mou váhou, a to ani er-5 a to sem měl ještě skoro metrák. A 250ti kilový vfro se když jenom šlápnu na stojan ani nehne, tam to bez zadního madla nedáš ani kdyby sis prst v prdeli zlomil.



ale jo, kdyz si na ten stojan navaris metrovou tyc a budes slapat na jeji konec

motoskola

13.7.2015 v 10:23 | Nahoru | #30
Komisař po mě stavění na centrál taky nechtěl, vlastně při rozšiřování Ačka mi přímo řekl, ať ji postavím na policajta; autoškolovou ER-5 jsem na centrál vyhoup, ale s XJ jsem měl problém..
Je to o jakémsi přístupu a grifu, konečně zmiňované Jawy (ať kývačku nebo 634..) stavím na centrál bez nejmenších obtíží (o policajtu nemluvě ), ale s CBF500 mám problémy i po 1.000km. Stoupnu na stojan.. a nic, musím za ní při nášlapu-náskoku zatáhnout-škubnout, pak tam nějak hupne.; a musim přiznat, že tedy nejsem zrovna párátko
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist