globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dělá si co chce mrcha.
30.6.2015 v 20:59
Zdravím. Mám Hondu 125 crm a když chci nastartovat tak musím nakopávat třeba 30 minut než se to vůbec chytne a k tomu si ještě musím hrát s plynem. Když už je zahřátá tak chytne na nakopnutí. Nechce ani držet volnoběh a když jedu a chci tomu přidat tak se v půlce začne dusit ale potom se chytne a začne tahat. Nevíte někdo co s tím? Děkuji za rady. (A pro rejpaly= benzín zaplej mám a v nádrži taky je a karbec jsem čistil 2x.)

Dělá si co chce mrcha.

30.6.2015 v 21:06 | Nahoru | #1
ako je na tom sytič?
keď ho za jazdy zapneš (stačí čiastočne), tak tým ten druhý problém odstrániš/zmierniš?
EDIT: myslel som ten problém, že za jazdy sa chytá až od polky, len mi nefunguje mozog, tak sa vyjadrujem ako mongol

Naposledy editováno 30.06.2015 21:07:21

Dělá si co chce mrcha.

30.6.2015 v 22:11 | Nahoru | #2
Tak to jsem nezkoušel. Zítra zkusím a uvidím jak to bude. Děkuji za tip. A kdyby to náhodou pomohlo tak jak to odstraním tento problém? Abych nejezdil furt se zaplím sytičem.

Dělá si co chce mrcha.

30.6.2015 v 23:03 | Nahoru | #3
nastav karburátor,,bohatost 2 ot.

Dělá si co chce mrcha.

30.6.2015 v 23:13 | Nahoru | #4
Ano. Teď jsem o tom četl. Zítra vyzkouším nejdřív tu bohatost a uvidím jak na tom budu.

Dělá si co chce mrcha.

2.7.2015 v 23:02 | Nahoru | #5
Tak jsem to vyzkoušel a nic. Žádná změna. Zítra zkusím vyměnit palivový filtr a vyčistit vzduchový filtr.

Dělá si co chce mrcha.

3.7.2015 v 08:03 | Nahoru | #6
hm a to je 4T honda 125?
ak ano, tak ako su na tom ventily a kompresia?
a ak je to 2T honda 125, tak ako je na tom kompresia?

kolko to ma nabehane? aku udrzbu a kedy to malo naposledy za sebou?

Naposledy editováno 03.07.2015 08:03:54

Dělá si co chce mrcha.

3.7.2015 v 10:52 | Nahoru | #7
Je to 2T. Kompresi jsem nezkoušel. Už to má za sebou nějakých 38tis. km. Kupoval jsem ji od známých a ty mi tvrdily ze když se něco posralo tak to dávali do servisu. Bohužel 4 roky stála né-li víc. Prý to před tim toto nedělalo.

Dělá si co chce mrcha.

4.7.2015 v 10:25 | Nahoru | #8
tak zmeraj kompresiu, či je v norme ešte

Dělá si co chce mrcha.

4.7.2015 v 10:33 | Nahoru | #9
A ta se měří jak?

Dělá si co chce mrcha.

4.7.2015 v 10:36 | Nahoru | #10
takýmto prístrojom


pri plnom plyne a zahriatom motore

Dělá si co chce mrcha.

4.7.2015 v 10:40 | Nahoru | #11
Aha noo. Tak to asi budu muset někde sehnat nebo se někoho zeptat jestli to nemá.

Dělá si co chce mrcha.

4.7.2015 v 11:44 | Nahoru | #12
sú tu na fóre aj machri, čo to presne zmerajú vložením prsta do otvoru na sviečku
a pozri aké vôbec máš na tom odčitať hodnoty, niekde v servisnom manuále k moto.

Dělá si co chce mrcha.

4.7.2015 v 13:28 | Nahoru | #13
Aha noo taky dobrý. :D
Ty hodnoty myslíš kompresní poměr? To je 6.8:1

Dělá si co chce mrcha.

4.7.2015 v 18:17 | Nahoru | #14
nie nie
myslím absolútnu hodnotu kompresie vo valci.
udáva sa v Baroch.
Rýchle googlenie mi povedalo že pre CR125 by to malo byť okolo 9-10 barov. Ak si pod 8, tak jednoznačne treba spraviť výbrus.
Ale to je moje rýchle googlenie, ktoré nemusí byť pravdivé. Spoľahol by som sa jedine na údaje zo servisného manuálu.
a nakoniec ani neviem či to máš CR125, alebo čosi iné.

Naposledy editováno 04.07.2015 18:19:45

Dělá si co chce mrcha.

4.7.2015 v 18:32 | Nahoru | #15
Hele, z čobolska nic dobrýho nikdy nepřišlo, tak ser na rady o kompresi. Jdi buď po benzínu (ne jen seštelovat, i vyčistit karbec), rovnou koukni i na filtr. Potom elektrika od svíčky dál.

Dělá si co chce mrcha.

4.7.2015 v 21:14 | Nahoru | #16
kilix : Oká. Juknu tedy na bary. CR125 by měla být podobná ale já mám CRM125.
cort: Až se k ní zase dostanu tak se juknu po hadičkách. Teď jsem se k ní 3 dny nedostal jinak jsem to měl už v plánu.

Dělá si co chce mrcha.

4.7.2015 v 21:47 | Nahoru | #17
cort má pravdu, treba najskôr pozrieť karbec, to je väčšia pravdepodobnosť, než kompresia.

Dělá si co chce mrcha.

4.7.2015 v 22:01 | Nahoru | #18
Ale karbec jsem už 2x čistil.

Dělá si co chce mrcha.

8.7.2015 v 22:20 | Nahoru | #19
Tak jsem dnes vyměnil palivový filtr a vyřadil klasický vzduchový už z výroby a dal jsem sportovní a jede krásně. Žádné cukání v půlce plynu. Už jede krásně plynule.
A teď se vracím zpět ke seštelování karburátoru. Bohatost směsi jsem našteloval na ty 2 otočky a chcípá. Se šroubem mohu točit jak chci ale žádná změna. Takže asi budu muset udělat repas nebo jak na to?

Dělá si co chce mrcha.

16.7.2016 v 18:24 | Nahoru | #20
Zdravím, nechcem zbytočne zakladať novú tému. Mám tiež CRM125 a priznám sa v moto som začiatočník. Motorku som dostal od známeho za "flašku". Moto je v stave takom dedinskom ale funguje bez problémov. Mám otázočku ohladne starovania. Ked ju štartujem na sytič chytí krásne len potom vyletia otáčky až k 7000 -je to normálne?
Ďakujem za odpovede.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... Beranidlo 2889 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo
Honda crm 125 plasty Honda CRM 125 (R) Mitik451cz 2 2.2.2021 v 23:05 RadimKacirek
Měl bych s tím řetězem asi něco udě... [1, 2] Honda CRM 125 (R) Beranidlo 37 29.12.2020 v 21:06 krokoš
Otváranie privery Honda CRM 125 (R) Crmkar 1 20.11.2020 v 18:08 Beranidlo
právní rada - prodej motorky [1, 2, 3] Honda CRM 125 (R) Kokoska73 80 27.10.2020 v 21:17 Johny_Servis


TOPlist