keď ho za jazdy zapneš (stačí čiastočne), tak tým ten druhý problém odstrániš/zmierniš?
EDIT: myslel som ten problém, že za jazdy sa chytá až od polky, len mi nefunguje mozog, tak sa vyjadrujem ako mongol
Naposledy editováno 30.06.2015 21:07:21
myslím absolútnu hodnotu kompresie vo valci.
udáva sa v Baroch.
Rýchle googlenie mi povedalo že pre CR125 by to malo byť okolo 9-10 barov. Ak si pod 8, tak jednoznačne treba spraviť výbrus.
Ale to je moje rýchle googlenie, ktoré nemusí byť pravdivé. Spoľahol by som sa jedine na údaje zo servisného manuálu.
a nakoniec ani neviem či to máš CR125, alebo čosi iné.
Naposledy editováno 04.07.2015 18:19:45
A teď se vracím zpět ke seštelování karburátoru. Bohatost směsi jsem našteloval na ty 2 otočky a chcípá. Se šroubem mohu točit jak chci ale žádná změna. Takže asi budu muset udělat repas nebo jak na to?
Ďakujem za odpovede.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Dva takty jsou víc než dost [1 ... 96, 97] Cagiva Mito 125, Aprilia RS 125, Yamaha TDR 125, Gil... | Beranidlo | 2889 | 7.5.2024 v 22:32 Beranidlo |
Honda crm 125 plasty Honda CRM 125 (R) | Mitik451cz | 2 | 2.2.2021 v 23:05 RadimKacirek |
Měl bych s tím řetězem asi něco udě... [1, 2] Honda CRM 125 (R) | Beranidlo | 37 | 29.12.2020 v 21:06 krokoš |
Otváranie privery Honda CRM 125 (R) | Crmkar | 1 | 20.11.2020 v 18:08 Beranidlo |
právní rada - prodej motorky [1, 2, 3] Honda CRM 125 (R) | Kokoska73 | 80 | 27.10.2020 v 21:17 Johny_Servis |