globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mitas E-07 popraskaný dezén
28.6.2015 v 19:50
Mitas E-07, kupovaná nová, DOT 2114, rozměr 140/80R18, najeto cca 4000km.
Dneska jsem si všiml že po celém obvodu pneu jsou trhliny v dezénu. Nerad bych se dostal do fáze, jako tu bylo s E-08 a odtrženým kusem gumy.
Reklamovat? jezdit? Má taky někdo něco podobného?











Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 08:39 | Nahoru | #61
gugo to zní dobře . By to chtělo vyzkoušet hlavně přilnavost gum na mokru (to je asi hlavní parametr pro nás všechny). Ať už se jednou pro vždy rozlouskne jak na tom Mitasy jsou . Když by se někdo další přidal, tak do toho jdu . Bych si udělal menší výlet

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 08:45 | Nahoru | #62
Labolatorni podminky se asi nepodari.
kdy to chcete udelat?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 09:49 | Nahoru | #63

KubaLC8 píše: Labolatorni podminky se asi nepodari.
kdy to chcete udelat?



zaleží na gugovi. Já bych to viděl ze svého pohledu až někdy během srpna. Červenec mám plně obsazený . Laboratorní podmínky určitě ne, ale trocha mokra udělat můžeme

Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 09:57 | Nahoru | #64
Ja jsem pro. Muzu nabidnout Afriku s Anakee a vyhledove i Mitas 07

Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 17:02 | Nahoru | #65
Otec jazdí len mitas e07 - pred dvoma rokmi ešte praskali ( ale jazdil na tom normálne dalej) teraz mu už nepraskajú...

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 17:12 | Nahoru | #66
Mam tu samou, loňskou s proužkem a praská taky a na slabý motorce Příště volim něco jiného

(reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 17:36 | Nahoru | #67

Mexican píše: Mam tu samou, loňskou s proužkem a praská taky a na slabý motorce Příště volim něco jiného


Tak to jen potvrzuje kolisavou kvalitu ve vyrobe. Ja mam letosni s prouzkem a nic nepraska. Zatim

Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 18:44 | Nahoru | #68
Já bych se těch prasklinek zas tak moc nebál. Pro toho kdo nepotřebuje špalky, ale zase chce víc v terénu, než umí např. tourancky je to výborná volba. Ne náhodou jsou Mitasky tak rozšířený i zahraničí.

(reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 22:06 | Nahoru | #69

Heny22 píše: zaleží na gugovi. Já bych to viděl ze svého pohledu až někdy během srpna. Červenec mám plně obsazený . Laboratorní podmínky určitě ne, ale trocha mokra udělat můžeme



Hele jde o to se dohodnout. Me tohle napadne vzdy kdyz slysim tu chvalu na tyhle gumy. Pro me je jednoznacnej parametr a to brzdna draha na mokru/na suchu. TO je vec ktera se da pomerne bezpecne a verohodne porovnat.

Tereni test me napada bud bahno, ale bude se to blbe hledat, nebo proste vim unas o nekolika uvlacenejch plochach na kterych nei nis zaseto, porovnat dokdy ta prednim guma jeste vede a kdy ne. Proste senzoricky to projede 3-x lidi po sobe kazdej da nejakou rychlost kdy ma pocit ze to jeste jde a kdy uz ne.

Edit: jo jinak taky az v srpenci asi nejakej vikend.

Naposledy editováno 01.07.2015 22:07:20

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 22:28 | Nahoru | #70
To jsem zvědav, jak to budete zkoušet. Brzdit na max a pořád stejně není jednoduchý, chtělo by to alespoň ABS.

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 22:31 | Nahoru | #71
Pokud to bude v mých silách, tak bych se testu rád zúčastnil. Jednoznačně jsem fanda Mitasek.
Myslím že největší vypovídající hodnotu mají částečně ojeté pneu. Můžu nabídnout ojeté TKC80 90/90 R21 - opotřebení asi 40%, ale dost zubaté a zadek E09 130/80 R17 před smrtí. V současné době ježděno na BIGovi.

S E07 mám zkušenost na XT 600: jednou mi za studena lehce uklouznul předek, jinak bez problému. Při brzdění přední brzdou to bylo v poho, protože můj jeden pístek víc stejně nezvládl. Následně zadní kolo nahrazeno za E08 a taky bez problému.

Poté jsem koupil TA 600 s ojetou sadou E09. Hned to koupi jsem předek měnil za E07 a zadek s E09 dojezdil: opět bez problému, ba co víc, stihl jsem o asfalt na pravé straně odřít stupačku, plastový kryt motoru a svody.

Nyní mám BIGa a koupil jsem ho na E07. Před cestou do Rumunska jsem obul doporučovanou kombinaci TKC80 dopředu a E09 dozadu. Na těchto gumách jsem měl dobrý pocit, jak na Rumunských polňačkách, tak na asfaltkách. Cesta dolů z Fagaraše v dešti byla na pohodu. TKC vpředu držely, zadek s E09 trochu lítal, ale nic nepředvídatelného.

Za mě, pokud někdo chce levné pneu na silnici a do lehkého terénu, E07 jsou slušná volba. Do těžšího terénu se mi osvědčila kombinace TKC80 + E09. V budoucnu hodlám dál experimentovat, ale poměrem cena/výkon u mě Mitas vítězí.

(reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 22:36 | Nahoru | #72

Tech píše: To jsem zvědav, jak to budete zkoušet. Brzdit na max a pořád stejně není jednoduchý, chtělo by to alespoň ABS.



Hele uplne jednoduse , kdyz vemes 3 lidi na zem namalujes caru, reknes rozjed se na 50 kmh a zabrzdi a pak zmeris za kolik metru si zabrzdil. Udelas 3 pokusy na kazdeho uzivatele a z toho das prumer. Pak to namocis a udelas to same na mokru.
Na suchu by mel kazdy umet zastavit na 11m z 50 kmh, S normalnima gumama

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 22:39 | Nahoru | #73
YoYo> Hele ja jsem treba vezl bejvalce xt600 na starejch e07 (cca 4 roky) a kupodivu se to dalo postavit i na predek. Pak se tam koupila nova sada a na predek uz se to nikdy nepostavilo . TA600 jsem dostal na predek na scoutech s e07 ani prd.

Ze se da s necim drhnut stupackou bych nebral jako bernou minci, to ti dam i na enduro competition a je to guma na uplne neco jinyho. Me zajima jestli se stim da zastavit a rekl bych ze by melo kazdyho dobrodruha co nalozi motorku , za sebe si posadi batoh a jede

(reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 22:49 | Nahoru | #74
gugo> Tak ty E07 jsem jezdil taky tak 5 let zpátky. Fakt bez problému. Jestli se ve směsi něco zásadního změnilo nevím. Je pravda, že stupačka není nic směrodatného a při krizovém brždění (hlavně na mokru) jsou EO7 podpůměrné. Člověk ale musí tak trochu počítat na čem jede a na jakém povrchu...

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 23:19 | Nahoru | #75
To už se na ten test těším . Škoda, že není možnost si někde půjčit takové ty přídavné padáky (co používají motoškoly), abych vyzkoušel jak opravdu držej Mitasy na mokru v zatáčce. Bez těch padáků si netroufnu zkoušet max (bych pak chodil pěšky) . Co se týče bláta, nebo mokré trávy, tak tam jim moc šancí nedávám. Pravdou je, že jsem s nima na 98% spokojenej. Jen nevím jaké mají hranice za mokra .

YoYo- by jsme mohli vyrazit v srpenci spolu . Je to kousek .

(reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 23:32 | Nahoru | #76
Heny22> Na mokry trave klouze vsechno... ale je fakt ze na e07 me tak braly trisla z toho vecnyho ustrelovani p.dele.... a to jsem natom nejakej teren jel asi 2x

Mitas E-07 popraskaný dezén

1.7.2015 v 23:42 | Nahoru | #77
Já jel nejednou mokrou trávu a stačilo. Pomalu hnědý pruh na prdeli

1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén

2.7.2015 v 03:29 | Nahoru | #78
Mokrá tráva se dá jet na čemkoli. Prostě nebrzdit, nepřidávat, nezatáčet.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

2.7.2015 v 07:21 | Nahoru | #79

gugo píše: YoYo> Hele ja jsem treba vezl bejvalce xt600 na starejch e07 (cca 4 roky) a kupodivu se to dalo postavit i na predek. Pak se tam koupila nova sada a na predek uz se to nikdy nepostavilo . TA600 jsem dostal na predek na scoutech s e07 ani prd.

Ze se da s necim drhnut stupackou bych nebral jako bernou minci, to ti dam i na enduro competition a je to guma na uplne neco jinyho. Me zajima jestli se stim da zastavit a rekl bych ze by melo kazdyho dobrodruha co nalozi motorku , za sebe si posadi batoh a jede


Na miškách dáš něco na stupačky? Já ji měl od výroby a právě kvůli "absenci" špuntů na krajích se s tím nedalo-možná tak plochá dráha Víc než bych chtěl,mě na tvrdým nebo silnici v naklonu předbíhal zadek bez varování.Prostě se to má o co opřít až se dostaneš na krajní špalíčky,který jsou co 15cm a ty toho moc nepodrží.Nemluvě o tom,že ta guma i při podhuštění je furt kulatá,tvrdá.
Konkrétně M EC III
Foto srovnání s XT 754




(reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

2.7.2015 v 08:46 | Nahoru | #80
COMATIK> si nevidel jak vypadaj ty moje po 14tidnech jezdeni na asfaltu to uz je slick.

(reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

2.7.2015 v 08:47 | Nahoru | #81

Tech píše: Mokrá tráva se dá jet na čemkoli. Prostě nebrzdit, nepřidávat, nezatáčet.



to ale nejde aplikovat kdyz se pres to potrebujes dostat nejakym smerem.

2 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén

3.7.2015 v 12:58 | Nahoru | #82
mě takovéto poškození připadá naprosto normální, hlavně ve vztahu k tomu, že byla jetá v Rumunsku.
Při jízdě po šotolinách a kamení prostě musí dojít k popraskání vrchní vrstvy. Proto se pneumatika skládá
z vícero vrstev.Podle mne to nemůže mít na další použití vliv.
Já jezdím C-02, což je přímo guma na kamení a je taky popraskaná od kamenitých výjezdů.

maty

Mitas E-07 popraskaný dezén

3.7.2015 v 13:00 | Nahoru | #83
jenze tohle je uplne jine poskozeni nez pises

(reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

3.7.2015 v 14:44 | Nahoru | #84
mbrj> Tak na c02 se rvou spunty nebo praska to kde spunt roste z gumy. nedela to tohle.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

3.7.2015 v 20:07 | Nahoru | #85
mbrj> tohle poškození není od šutrů nejspíš vzniká rychou jízdou ty velký špalky jsou dost těžky a při viších rychlostech májí tendenci se trhat odstředivou silou jednu dobu jsme s tím bojovali u protektorů na kamionech .

(reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén

3.7.2015 v 20:09 | Nahoru | #86

droud píše: mbrj> tohle poškození není od šutrů nejspíš vzniká rychou jízdou ty velký špalky jsou dost těžky a při viších rychlostech májí tendenci se trhat odstředivou silou jednu dobu jsme s tím bojovali u protektorů na kamionech .



pochybuju, podle me jde o kombinaci velkej vykon a teplota. Kdyby soo o odstredivou silu, trha se to i na predku.

Mitas E-07 popraskaný dezén

3.7.2015 v 23:13 | Nahoru | #87
Já teda na předku E-07 sjel až do limitu, nová majitelka mění. Zadek sem měl obutý na E-09. Pravda žádný výkon tam nebyl, ale sjelo se to taky až po únosnou hranici. Pak už to začínalo klouzat malinko víc. Ale nová majitelka na tom ještě pár tisíc najela, teď mění, sme v kontaktu, tak vím.

Mitas E-07 popraskaný dezén

4.7.2015 v 22:34 | Nahoru | #88
Já jsem byl na tom podobně s E 08.

Tohle bych reklamoval, zřejmě špatná směs.

Mitas E-07 popraskaný dezén

14.7.2015 v 21:20 | Nahoru | #89
Ještě k tomu testování E-07... Přidal by se někdo? Heny22 byl pro, gugo by přezouval...

Já budu muset zadní E-09 vyměnit, tak bych klidně obul sadu E-07.

Mitas E-07 popraskaný dezén

14.7.2015 v 23:20 | Nahoru | #90
Já jsem stále PRO
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... Destroyer 4 8.12.2019 v 18:14 Brůča.
Za studena se dusí KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 Supermoto S3164181 3 5.6.2019 v 21:33 KubaLC8
LED hlavní světlomet - potkávací sv... KTM 950 SuperEnduro KubaLC8 20 5.12.2018 v 21:09 Maho
Plexy na ktm 950 superenduro KTM 950 SuperEnduro Prochal11 3 20.3.2018 v 07:58 Taz-007


TOPlist