1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén
kdy to chcete udelat?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén
KubaLC8 píše: Labolatorni podminky se asi nepodari.
kdy to chcete udelat?
zaleží na gugovi. Já bych to viděl ze svého pohledu až někdy během srpna. Červenec mám plně obsazený . Laboratorní podmínky určitě ne, ale trocha mokra udělat můžeme
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén
Heny22 píše: zaleží na gugovi. Já bych to viděl ze svého pohledu až někdy během srpna. Červenec mám plně obsazený . Laboratorní podmínky určitě ne, ale trocha mokra udělat můžeme
Hele jde o to se dohodnout. Me tohle napadne vzdy kdyz slysim tu chvalu na tyhle gumy. Pro me je jednoznacnej parametr a to brzdna draha na mokru/na suchu. TO je vec ktera se da pomerne bezpecne a verohodne porovnat.
Tereni test me napada bud bahno, ale bude se to blbe hledat, nebo proste vim unas o nekolika uvlacenejch plochach na kterych nei nis zaseto, porovnat dokdy ta prednim guma jeste vede a kdy ne. Proste senzoricky to projede 3-x lidi po sobe kazdej da nejakou rychlost kdy ma pocit ze to jeste jde a kdy uz ne.
Edit: jo jinak taky az v srpenci asi nejakej vikend.
Naposledy editováno 01.07.2015 22:07:20
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén
Myslím že největší vypovídající hodnotu mají částečně ojeté pneu. Můžu nabídnout ojeté TKC80 90/90 R21 - opotřebení asi 40%, ale dost zubaté a zadek E09 130/80 R17 před smrtí. V současné době ježděno na BIGovi.
S E07 mám zkušenost na XT 600: jednou mi za studena lehce uklouznul předek, jinak bez problému. Při brzdění přední brzdou to bylo v poho, protože můj jeden pístek víc stejně nezvládl. Následně zadní kolo nahrazeno za E08 a taky bez problému.
Poté jsem koupil TA 600 s ojetou sadou E09. Hned to koupi jsem předek měnil za E07 a zadek s E09 dojezdil: opět bez problému, ba co víc, stihl jsem o asfalt na pravé straně odřít stupačku, plastový kryt motoru a svody.
Nyní mám BIGa a koupil jsem ho na E07. Před cestou do Rumunska jsem obul doporučovanou kombinaci TKC80 dopředu a E09 dozadu. Na těchto gumách jsem měl dobrý pocit, jak na Rumunských polňačkách, tak na asfaltkách. Cesta dolů z Fagaraše v dešti byla na pohodu. TKC vpředu držely, zadek s E09 trochu lítal, ale nic nepředvídatelného.
Za mě, pokud někdo chce levné pneu na silnici a do lehkého terénu, E07 jsou slušná volba. Do těžšího terénu se mi osvědčila kombinace TKC80 + E09. V budoucnu hodlám dál experimentovat, ale poměrem cena/výkon u mě Mitas vítězí.
Tech píše: To jsem zvědav, jak to budete zkoušet. Brzdit na max a pořád stejně není jednoduchý, chtělo by to alespoň ABS.
Hele uplne jednoduse , kdyz vemes 3 lidi na zem namalujes caru, reknes rozjed se na 50 kmh a zabrzdi a pak zmeris za kolik metru si zabrzdil. Udelas 3 pokusy na kazdeho uzivatele a z toho das prumer. Pak to namocis a udelas to same na mokru.
Na suchu by mel kazdy umet zastavit na 11m z 50 kmh, S normalnima gumama
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén
Ze se da s necim drhnut stupackou bych nebral jako bernou minci, to ti dam i na enduro competition a je to guma na uplne neco jinyho. Me zajima jestli se stim da zastavit a rekl bych ze by melo kazdyho dobrodruha co nalozi motorku , za sebe si posadi batoh a jede
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén
YoYo- by jsme mohli vyrazit v srpenci spolu . Je to kousek .
1 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén
gugo píše: YoYo> Hele ja jsem treba vezl bejvalce xt600 na starejch e07 (cca 4 roky) a kupodivu se to dalo postavit i na predek. Pak se tam koupila nova sada a na predek uz se to nikdy nepostavilo . TA600 jsem dostal na predek na scoutech s e07 ani prd.
Ze se da s necim drhnut stupackou bych nebral jako bernou minci, to ti dam i na enduro competition a je to guma na uplne neco jinyho. Me zajima jestli se stim da zastavit a rekl bych ze by melo kazdyho dobrodruha co nalozi motorku , za sebe si posadi batoh a jede
Na miškách dáš něco na stupačky? Já ji měl od výroby a právě kvůli "absenci" špuntů na krajích se s tím nedalo-možná tak plochá dráha Víc než bych chtěl,mě na tvrdým nebo silnici v naklonu předbíhal zadek bez varování.Prostě se to má o co opřít až se dostaneš na krajní špalíčky,který jsou co 15cm a ty toho moc nepodrží.Nemluvě o tom,že ta guma i při podhuštění je furt kulatá,tvrdá.
Konkrétně M EC III
Foto srovnání s XT 754
2 reakcí na tento příspěvek Mitas E-07 popraskaný dezén
Při jízdě po šotolinách a kamení prostě musí dojít k popraskání vrchní vrstvy. Proto se pneumatika skládá
z vícero vrstev.Podle mne to nemůže mít na další použití vliv.
Já jezdím C-02, což je přímo guma na kamení a je taky popraskaná od kamenitých výjezdů.
maty
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mitas E-07 popraskaný dezén
droud píše: mbrj> tohle poškození není od šutrů nejspíš vzniká rychou jízdou ty velký špalky jsou dost těžky a při viších rychlostech májí tendenci se trhat odstředivou silou jednu dobu jsme s tím bojovali u protektorů na kamionech .
pochybuju, podle me jde o kombinaci velkej vykon a teplota. Kdyby soo o odstredivou silu, trha se to i na predku.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Anakee Wild vs Karoo 3 BMW R 1150 GS, BMW R 1200 GS, BMW R 1150 GS Adventur... | Destroyer | 4 | 8.12.2019 v 18:14 Brůča. |
Za studena se dusí KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 Supermoto | S3164181 | 3 | 5.6.2019 v 21:33 KubaLC8 |
LED hlavní světlomet - potkávací sv... KTM 950 SuperEnduro | KubaLC8 | 20 | 5.12.2018 v 21:09 Maho |
Plexy na ktm 950 superenduro KTM 950 SuperEnduro | Prochal11 | 3 | 20.3.2018 v 07:58 Taz-007 |