Ďakujem za rozumné rady :)
Za druhé na takej motorke ani nemôžeš jazdiť, pretože na to nemáš VP, síce bude mať 125ccm, ale zároven max 11kW
PS: ver že lepšie pre teba, aspon sa nebudeš musieť zožierať s repasom vylietaného 2T motora, ten výplach tvojej nezarábajúcej penaženky by velmi bolel
Naposledy editováno 27.06.2015 22:10:38
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125
Naposledy editováno 27.06.2015 22:23:14
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125
moto-lover píše: no nič teda...chcel som radu skúsenejších :) tak asi sa budem muset zmieriť s tou zadnou kapotážou tak ako je...btw ako často sa má robit GO 2T 125 ccm?
Každej už jsme si timhle prošel jak často to nechám rdši na někom jinym já měl jen pionýra z dvoutaktních a tam jsem to dělal až když to nejelo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba NSR 125
ja1 píše: už jsi byl v autoškole?? víš o technické vyhlášce??
ve vyhlášce se nepíše nic o tom, že motorka musí mít originál kapoty1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba NSR 125
seikos píše: ve vyhlášce se nepíše nic o tom, že motorka musí mít originál kapoty
Pravda tohle se tam opravdu nepíše
Preto dnes 125ccm 2T takmer nemá význam, mladý na tom jazdiť nemôžu a po rozšírení VP na 35kW zasa nikto nebude jazdiť na 125ccm ked môže riadiť aj 750ccm...
125ccm 2T bol aktuálny v dobe ked to bola alternatíva k Jawe 350, ČZ 175/180, či MZ150/250, pretože velká japonská motorka bola cenou úplne inde
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125
Behysek píše: Mozna to tak je, ale Ivan-K mu plete hlavu.
o tom žádná jsem jen podotknul protože mě to docela sejří jak dnes tahaji z lidí peníze za ptákoviny místo toho aby se starali o to jak lidi naučit jezdit.
Hlavně on chce vědět uplně něco jinýho
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125
To sú veci ktoré si má prioritne zistiť, nie riešiť výmenu plastov
Ak by kupoval jednu z posledných NSR 125 tak by mala tých 11kW, ale pochybujem že o takej je reč, pretože na takej asi ani netreba nič prerábať
Naposledy editováno 28.06.2015 12:08:14
Behysek píše: S tim souhlasim, ja jen vyvracel jeho tvrzeni. Co se tahani penez z lidi na to mam velmi vyhraneny nazor. Kolikrat ani za sve penize nedostanes co potrebujes.
Bohužel je to tak. To že nedostaneš co chceš nebo by si dostat měl hrozí všude ale okolo aut a motorek to platí snad dvojnásob. Začíná to už v autoškole. Já když dělal autoškolu tak to nebylo jak dnes že je instruktor často nerudnej neustále hlídá rychlost místo toho aby nechal člověka i trochu projet a vysvětli co obnáší rychlá jízda a na co si při ní dát pozor. U stroje jako je motorka by měla bejt motoškola na okruhu rovnou součástí výcviku. Za ty prachy co se utrácí za ptákoviny typu BESIP by na to bylo peněz dost.
BladeRider> s tim okruhem souhlasim. Ja mel to stesti, ze ovladat motorku sem se ucil odmalicka. Takze sem na silnici nelezl bez zkusenosti, ale autoskola mi mohla dat mnohem vic. A ted to rozsireni za ty prachy mi prijde trosku mimo. Dojdes k zavereckam, pucis si motorku od autoskoly a chcou dva tisice po tobe.
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125
moto-lover píše: nieje náhodou pravda že policajti kontrolujú papiere a nie skutočný výkon? nestačí náhodou ak bude v TP napísané že má napr. 11kw ? pochybujem že keby ma zastavili fízli že by ma dali na brzdu a kontrolovali skutočný výkon a navyše 125 ccm 4T je jak simson lenivé :)
Jasně že to stačí. Přišlo by se na to jen při nehodě kde by bylo těžký zranění.
1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125
Naopak, len zriedkavo narazíš v inzercii na dvacku, ktorá má plný výkon zapísný aj v TP. To potom tlačí jej cenu dolu.
moto-lover : Áno, orgány ti pri bežnej kontrole výkon nezmerajú, nemajú na to ocajchované zariadenie. Jedine v prípade nehody môže poisťovňa poslať motorku na expertízu a tam pátrať po reálnom výkone.
Nepodceňuj výkon 4T - máš ešte horúcu hlavu, vidinu prvého kundolapu a najväčšieho machra na škole. Ale máš leda tak hovno skúseností. V rámci tvojej vlastnej bezpečnosti, začni na niečom kľudnom. Ono aj tie štyrtakty dnes jazdia celkom slušne a rozhodne nie si brzdou premávky. Za dva roky môžeš postúpiť na vyšší level...
Naposledy editováno 28.06.2015 13:57:31
Naposledy editováno 28.06.2015 14:17:01
2 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125
to víš že to jde udělat, musíš sehnat vysněnou podsedlovku se vším příslišenstvím jako sedadla, světla podlatník atd, pak to zkusit napasovat na stávajcí podsedlový rám, dlouho měřit a vymýšlet rozumné řešení, pak najít kámoše se svářečkou, stojanovou vrtačkou a flexou a dát tomu reálný tvar, jak to bude sedět, pořádně si ten rám nastříkej ať ti nezrene, všechno naskládej a začni jezdit
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R | Karlusus | 20 | 17.3.2024 v 17:20 čeplin |
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | MourisonCZ | 11 | 9.3.2024 v 20:25 Thomasr |
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 5 | 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125 |
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 | Karlusus | 12 | 15.9.2023 v 17:23 Karlusus |
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R | RiderofNSR125 | 1 | 14.7.2023 v 16:23 panTerek |