globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prestavba NSR 125
27.6.2015 v 21:58
Zdravím...ohladom motoriek som začiatočník, čoskoro príde čas na kúpu prvej motorky :) zatial sa mi celkom páči Honda NSR 125...ALE nepáči sa mi zadná kapotáž :/ chcelo by to niečo ako to má napr. Cagiva Mito :D dalo by sa to nejak prerobiť?? Keby som tam chcel dať tú zadnú kapotáž z Cagivy sedela by tam?
Ďakujem za rozumné rady :)
Předchozí
1 2
Následující

Prestavba NSR 125

27.6.2015 v 22:09 | Nahoru | #1
Sedieť to nebude a ani v tom nevidím zmysel. Jedine čo tým získaš bude že motorka bude hnusný hybrid ktorá akurát tak stratí na hodnote.
Za druhé na takej motorke ani nemôžeš jazdiť, pretože na to nemáš VP, síce bude mať 125ccm, ale zároven max 11kW
PS: ver že lepšie pre teba, aspon sa nebudeš musieť zožierať s repasom vylietaného 2T motora, ten výplach tvojej nezarábajúcej penaženky by velmi bolel

Naposledy editováno 27.06.2015 22:10:38

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125

27.6.2015 v 22:10 | Nahoru | #2
už jsi byl v autoškole?? víš o technické vyhlášce??

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125

27.6.2015 v 22:14 | Nahoru | #3
jaké vyhlášce?

Prestavba NSR 125

27.6.2015 v 22:17 | Nahoru | #4
Když se ti nelíbí kapotáž, co sáhnout třeba po Cagiva Planet? Motorově je to 2T, stejný jako má Mito.

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125

27.6.2015 v 22:22 | Nahoru | #5
veď píšem že som začiatočník :D jediné čo som prestaval bol pionier a ani ten nemal TP :) a to keď prerobím tak to je protizákonné s tým jazdit po ceste? :O

Naposledy editováno 27.06.2015 22:23:14

(reakce na) Prestavba NSR 125

27.6.2015 v 22:38 | Nahoru | #6
danecek099> i vozidlo musí splnovat předpisy..a proto jezdí na stk,kde to kontrolují

Prestavba NSR 125

27.6.2015 v 22:46 | Nahoru | #7
Myslim že to nejni dobrej nápad u žádný motorky natož u 125. Vždy je lepší si vybrat to co chceš a koupit si radši to.Většinou to vyjde i levnějc protože si ušetříš hromadu problémů. Pokud je to pro tebe nedostupný ber to co je

(reakce na) Prestavba NSR 125

27.6.2015 v 22:47 | Nahoru | #8
moto-lover> v tp máš data jako výška sedla.délka vozidla. dále jsou věci otypované pro daný stroj...např podsedlový rám. světla,a umístění...no max neprojdeš stk na kterou tě policie doprovodí.

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125

27.6.2015 v 22:55 | Nahoru | #9
no nič teda...chcel som radu skúsenejších :) tak asi sa budem muset zmieriť s tou zadnou kapotážou tak ako je...btw ako často sa má robit GO 2T 125 ccm?

Prestavba NSR 125

27.6.2015 v 23:12 | Nahoru | #10
to vše je popsáno v manualu daného stroje

(reakce na) Prestavba NSR 125

27.6.2015 v 23:13 | Nahoru | #11

moto-lover píše: no nič teda...chcel som radu skúsenejších :) tak asi sa budem muset zmieriť s tou zadnou kapotážou tak ako je...btw ako často sa má robit GO 2T 125 ccm?



Každej už jsme si timhle prošel jak často to nechám rdši na někom jinym já měl jen pionýra z dvoutaktních a tam jsem to dělal až když to nejelo

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 07:42 | Nahoru | #12

ja1 píše: už jsi byl v autoškole?? víš o technické vyhlášce??

ve vyhlášce se nepíše nic o tom, že motorka musí mít originál kapoty

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 08:35 | Nahoru | #13

seikos píše: ve vyhlášce se nepíše nic o tom, že motorka musí mít originál kapoty



Pravda tohle se tam opravdu nepíše

Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 10:19 | Nahoru | #14
Ale na začiatok sa bavne o tom že na tom beztak nemôžeš jazdiť, lebo aj ked si urobíš VP, tak výkon NSR, alebo trebárs toho Planeta je vyšší ako 11kW

Preto dnes 125ccm 2T takmer nemá význam, mladý na tom jazdiť nemôžu a po rozšírení VP na 35kW zasa nikto nebude jazdiť na 125ccm ked môže riadiť aj 750ccm...
125ccm 2T bol aktuálny v dobe ked to bola alternatíva k Jawe 350, ČZ 175/180, či MZ150/250, pretože velká japonská motorka bola cenou úplne inde

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 10:53 | Nahoru | #15
Škrcení ti nic neříká? Kolik tady jezdí 2T s 11 kW a nejen těma papírovýma. Řídit to v takovém případě samozřejmě můžeš.

(reakce na) Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 11:10 | Nahoru | #16

Behysek píše: Škrcení ti nic neříká? Kolik tady jezdí 2T s 11 kW a nejen těma papírovýma. Řídit to v takovém případě samozřejmě můžeš.



škrcení je jen podporování tohohle stupidního systému

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 11:41 | Nahoru | #17
Mozna to tak je, ale Ivan-K mu plete hlavu.

(reakce na) Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 11:48 | Nahoru | #18

Behysek píše: Mozna to tak je, ale Ivan-K mu plete hlavu.



o tom žádná jsem jen podotknul protože mě to docela sejří jak dnes tahaji z lidí peníze za ptákoviny místo toho aby se starali o to jak lidi naučit jezdit.

Hlavně on chce vědět uplně něco jinýho

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 11:52 | Nahoru | #19
S tim souhlasim, ja jen vyvracel jeho tvrzeni. Co se tahani penez z lidi na to mam velmi vyhraneny nazor. Kolikrat ani za sve penize nedostanes co potrebujes.

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 12:03 | Nahoru | #20
Tu na SK ale neexistuje firma, ktorá by mu to papierovo uškrtila a ako sa k tomu postaví predajca tiež netuším, kedže sa jedná o dosť neaktuálny model a keby aj zadarmo to nebude
To sú veci ktoré si má prioritne zistiť, nie riešiť výmenu plastov

Ak by kupoval jednu z posledných NSR 125 tak by mala tých 11kW, ale pochybujem že o takej je reč, pretože na takej asi ani netreba nič prerábať

Naposledy editováno 28.06.2015 12:08:14

(reakce na) Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 12:09 | Nahoru | #21

Behysek píše: S tim souhlasim, ja jen vyvracel jeho tvrzeni. Co se tahani penez z lidi na to mam velmi vyhraneny nazor. Kolikrat ani za sve penize nedostanes co potrebujes.



Bohužel je to tak. To že nedostaneš co chceš nebo by si dostat měl hrozí všude ale okolo aut a motorek to platí snad dvojnásob. Začíná to už v autoškole. Já když dělal autoškolu tak to nebylo jak dnes že je instruktor často nerudnej neustále hlídá rychlost místo toho aby nechal člověka i trochu projet a vysvětli co obnáší rychlá jízda a na co si při ní dát pozor. U stroje jako je motorka by měla bejt motoškola na okruhu rovnou součástí výcviku. Za ty prachy co se utrácí za ptákoviny typu BESIP by na to bylo peněz dost.

(reakce na) Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 12:28 | Nahoru | #22
Ivan-K> Da se koupit skrcena, da se dovezt treba z CR. Moznosti je dost. Otazkou je, jestli mu to stoji za ty prachy a pak to jeste predelavat. To at si rozmysli sam, ale rict mu, ze to nejde je zkratka polopravda.
BladeRider> s tim okruhem souhlasim. Ja mel to stesti, ze ovladat motorku sem se ucil odmalicka. Takze sem na silnici nelezl bez zkusenosti, ale autoskola mi mohla dat mnohem vic. A ted to rozsireni za ty prachy mi prijde trosku mimo. Dojdes k zavereckam, pucis si motorku od autoskoly a chcou dva tisice po tobe.

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 12:55 | Nahoru | #23
nieje náhodou pravda že policajti kontrolujú papiere a nie skutočný výkon? nestačí náhodou ak bude v TP napísané že má napr. 11kw ? pochybujem že keby ma zastavili fízli že by ma dali na brzdu a kontrolovali skutočný výkon a navyše 125 ccm 4T je jak simson lenivé :)

(reakce na) Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 13:35 | Nahoru | #24

moto-lover píše: nieje náhodou pravda že policajti kontrolujú papiere a nie skutočný výkon? nestačí náhodou ak bude v TP napísané že má napr. 11kw ? pochybujem že keby ma zastavili fízli že by ma dali na brzdu a kontrolovali skutočný výkon a navyše 125 ccm 4T je jak simson lenivé :)



Jasně že to stačí. Přišlo by se na to jen při nehodě kde by bylo těžký zranění.

1 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 13:56 | Nahoru | #25
Ivan-K : Zbytočne tu vytváraš mýtus... 2T dvacky sa v drtivej väčšine aj na SVK predávajú uškretné - hoci len v TP a to práve z dôvodu aký si sám napísal.
Naopak, len zriedkavo narazíš v inzercii na dvacku, ktorá má plný výkon zapísný aj v TP. To potom tlačí jej cenu dolu.

moto-lover : Áno, orgány ti pri bežnej kontrole výkon nezmerajú, nemajú na to ocajchované zariadenie. Jedine v prípade nehody môže poisťovňa poslať motorku na expertízu a tam pátrať po reálnom výkone.

Nepodceňuj výkon 4T - máš ešte horúcu hlavu, vidinu prvého kundolapu a najväčšieho machra na škole. Ale máš leda tak hovno skúseností. V rámci tvojej vlastnej bezpečnosti, začni na niečom kľudnom. Ono aj tie štyrtakty dnes jazdia celkom slušne a rozhodne nie si brzdou premávky. Za dva roky môžeš postúpiť na vyšší level...

Naposledy editováno 28.06.2015 13:57:31

(reakce na) Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 14:05 | Nahoru | #26
Woozie02> V čechách mi jí tam poslala hned policie já dostal jen papír o zabavení věci. Mě to bylo jedno naopak jsem na tom vydělal protože tim pádem odtah z místa nehody a uskladnění zaplatila policie.

Naposledy editováno 28.06.2015 14:17:01

Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 15:50 | Nahoru | #27
nejak takto som to myslel s tou zadnou kapotážou

Naposledy editováno 28.06.2015 15:50:52

(reakce na) Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 18:58 | Nahoru | #28

seikos píše: ve vyhlášce se nepíše nic o tom, že motorka musí mít originál kapoty


měla by být ve stavu ve kterém byla schválena pro provoz.. podsedlák je bud ze železa nebo hliníku. měkký plast je taky jiný než laminát

(reakce na) Prestavba NSR 125

28.6.2015 v 22:49 | Nahoru | #29
BladeRider> není nad samodomo tuning ,,,i ten plast musí být vhodně přimontován.. bo nejde jen o tvou bezpečnost

2 reakcí na tento příspěvek Prestavba NSR 125

29.6.2015 v 07:31 | Nahoru | #30
bože dřív se bastlilo kde co jakkoliv a dneska všichni jak dušíni nic nikde, nikdo pak aby člověk pohledal někoho, kdo z těch mladých umí povolit a utáhnou šroubek .....

to víš že to jde udělat, musíš sehnat vysněnou podsedlovku se vším příslišenstvím jako sedadla, světla podlatník atd, pak to zkusit napasovat na stávajcí podsedlový rám, dlouho měřit a vymýšlet rozumné řešení, pak najít kámoše se svářečkou, stojanovou vrtačkou a flexou a dát tomu reálný tvar, jak to bude sedět, pořádně si ten rám nastříkej ať ti nezrene, všechno naskládej a začni jezdit
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nsrko otevření a polazení Honda NSR 125R Karlusus 20 17.3.2024 v 17:20 čeplin
Honda NSR 125 R - netočí startér, r... Honda NSR 125R, Honda NSR 125 MourisonCZ 11 9.3.2024 v 20:25 Thomasr
Honda NSR 125 přední světlomet dotaz Honda NSR 125R RiderofNSR125 5 19.2.2024 v 18:53 RiderofNSR125
Nsr rozeta Honda NSR 125R, Honda NSR 125 Karlusus 12 15.9.2023 v 17:23 Karlusus
Honda NSR 125 nesvítí přední světla... Honda NSR 125R RiderofNSR125 1 14.7.2023 v 16:23 panTerek


TOPlist