globalmoto_kveten





Téma: Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
 
14.6.2015 v 07:40
zdravím,z ničeho nic sem se zbláznil do Chevroletu Corvette C4,neměl by někdo zkušenosti s tímhle autem? spolehlivost,nedostatky,spotřeba,ceny a dostupnost náhradních dílů atd ? chtěl bych to samozřejmě jen na občasné pojezdy,hlavně mě zajímá jestli se to auto dá provozovat v rozumných finančních mezích
dík za každej postřeh

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 11:01 | Nahoru | #31

Creck píše: Ne, proto se na nakladni vozy montuji zasadne bubnove brzdy a na zavodnich vozech by pro svou nemoznost chlazeni shorely - navic jsou daleko tezsi.



a proto sou ucinejsi a lepsi!

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 11:05 | Nahoru | #32

assassin píše: kdo by jeste nedavno rekl ze bude stat velkej balik jednickovej golf?



presne. Jednicky sou v nemecku strasne ceneny zbozi. To je asi jako kdyby mi nekdo rek ze octavia bude mit za 30 let vetsi cenu nez dneska...

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 11:13 | Nahoru | #33

Creck píše: Ne, proto se na nakladni vozy montuji zasadne bubnove brzdy a na zavodnich vozech by pro svou nemoznost chlazeni shorely - navic jsou daleko tezsi.


Jako obvykle jsi prokázal naprostou neznalost reality
Hele, a vzduchové brzdy jsou účinnější než kapalinové, že? Protože se montují na ty náklaďáky

Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 11:34 | Nahoru | #34
No já nevím, mně se některé ameriky docela líbí, ale domů bych to v žádném případě nechtěl. Měl jsem tu čest jezdit pár let v tchánově Chrysleru Vision 3,5 6V (rok výroby cca 1994) - extrémně komfortní a pohodlné auto, ale tím to končilo, jinak to byla neskutečná mrdka. Pamatuju si docela přesně, jak v roce 1998 klečel tchán před garáží v trávě a děkoval se sepnutýma rukama bohu, protože se našel magor, který ten krám od něj koupil. Pokud si dobře pamatuju, tak za ty čtyři roky měnil dvakrát převodovku (automat), neustálé problémy se servem řízení, elektrikou (+ vyměněných různých čidel nepočítaně), čepy řízení, ramen, tyčkama stabilizátoru atd. atd. Kdyby alespoň jízdní vlastnosti za něco stály - výkon žádný zázrak, spotřeba cca 13 litrů/100km, plavalo to, těžké to bylo (slabé brzdy). Navíc to tady tenkrát neuměl v podstatě nikdo servisovat, ceny servisu a ND šílené. Ale tchán (budiž mu země lehká) chtěl auto, které tady nebylo úplně běžné, tak ho měl... Sorry za OT.

3 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 12:03 | Nahoru | #35
Ano, Americké auta jsou "neskutečné mrdky" proto mám doma tři: V6-3.8, I6-4litra a V8-5.9ku ony ty US auta jsou celkem jednoduché a spolehlivé, jen to chce troch znalostí(občas kouknout do manuálu) a trochu jiné postupy než EU auta...
"Přesně" jak psáno v minulém příspěvku, nejháklivější jsou automaty a serva... teda háklivé na "Lojzu od vedle co přece spraví všecko" a nalije tam EU oleje které tam nepatří!!! a pak se během 4let, automat a servo mění dvakrát
Stejně tak, jak psal někdo na začátku, není zcela optimální US cars, se zadní tuhou nápravou a poddimenzovanýma brzdama, na závodění po okrskách...
Ale svezení ve velkoobsahovém benzínu (ideálně V8) s plochým, lineárním servírováním krouťáku je pro "fajnšmekra" boží
Ceny dílů jsou zcela o.k. i při dolaru/25kč a firem co US díly dováží je dost, jen se chce na tom správném fóru poptat na reference nebo na-přímo EBAY

Mohu zodpovědně prohlásit, že na třech JEEPech, (stáří 6 až 18let) jsem doteď měnil jen spotřebák a to co skur... v OFF ... a že těm autum kuwa dávám













(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 12:14 | Nahoru | #36
PETARDAK> jsem rád , že se ozval někdo, kdo nějakou ameriku má a ne jen ze " zaručených" zpráv nějakýho znalce. Mám dva roky Corvetku C6 a určitě bych neměnil- ten zvuk a zátah V-osmičky se nic nevyrovná . A nevím kolik sportovních aut co dají 300, má tak směšný servisní nároky - olej 5W30 po 15-ti tisících a ve 120 tisících vyměnit svíce...nic jinýho v manuálu není. A navíc to jezdí na obyčejnou 95 beneli. Je fakt , že mám manuál (hlavně proto, že mně baví řadit).
Nebudu tvrdit, že nad Corvetu není, ale za ty provozní náklady a zážitky ze svezení určitě stojí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 12:14 | Nahoru | #37
PETARDAK> Není třeba brát to, co jsem napsal, jako dogma... Psal jsem o konkrétní zkušenosti s konkrétním autem z doby před dvaceti lety. Servis rozhodně zanedbávaný nebyl (myslím ze strany majitele auta),a to, že značkový servis zřejmě podělal, co mohl (a za šílené peníze), je věc jiná. Sám jsem v tom poměrně často jezdil, ale že bych se z toho auta posadil na prdel, tak to ne...

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 12:20 | Nahoru | #38
Cova> Já psal letité zkušenosti se servisování US-cars v ČR ... a k tomu "sedání na prdel"... je nutné si uvědomit, že třiapůllitr je v US-měřítku cca totéž co v ČR 1,2HTP ta taky moc k posazení na prdel neni

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 18:27 | Nahoru | #39

Creck píše: Bubnova brzda je daleko ucinejsi nez kotoucova jen je strasne narocna na udrzbu



Mohl bys tu myslenku rozvest? Zejmena metriku te ucinnosti...ucinnost ceho relativne vuci cemu?

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 19:03 | Nahoru | #40

Dawe02 píše: Mohl bys tu myslenku rozvest? Zejmena metriku te ucinnosti...ucinnost ceho relativne vuci cemu?



aaa moji metacku hrachu prevzal dawe

1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.6.2015 v 19:06 | Nahoru | #41
s corvettou se proste za rozum jezdit neda,ale da i ferrari takze ...

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

17.6.2015 v 02:02 | Nahoru | #42

CBRMilan píše: s corvettou se proste za rozum jezdit neda,ale da i ferrari takze ...



Mohl bys tu myslenku rozvest? Zejmena jakej model a v jakym smyslu "da" ?

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

17.6.2015 v 06:53 | Nahoru | #43

Dawe02 píše: Mohl bys tu myslenku rozvest? Zejmena metriku te ucinnosti...ucinnost ceho relativne vuci cemu?



Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

17.6.2015 v 06:55 | Nahoru | #44
Creck> a když to nechladí, tak to nebrzdí....

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

17.6.2015 v 06:58 | Nahoru | #45

VeFeRák píše: Creck> a když to nechladí, tak to nebrzdí....



Urcite proto se nepouzivaji, tohle jsem tu ale snad pred dvaceti prispevky psal - jen opet nekteri maji obrovskou potrebu sparat klacikem v hov....

Naposledy editováno 17.06.2015 07:00:36

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

17.6.2015 v 07:01 | Nahoru | #46
Creck> je mi jasný, že vidíš do všeho, ale kotoučová brzda prostě má vyšší účinnost, je to dáno lepším odvodem tepla a tím, že (byť působíš větší silou) jsi také schopný vyvinout větší přítlak na kotouč...buben má jen obrovskou výhodu proti vnikání nečistot.

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

17.6.2015 v 07:02 | Nahoru | #47

Creck píše: Urcite proto se nepouzivaji, tohle jsem tu ale snad pred dvaceti prispevky psal - jen opet nekteri maji obrovskou potrebu sparat klacikem v hov....



jako v Tobě? ok

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

17.6.2015 v 07:43 | Nahoru | #48

Creck píše: Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.



Doufam ze o te ekonomii toho vis vic nez o technice, kdyz jsi se jmenoval do pozice jednoho z mala co tomu rozumi... Termin - ucinnost ti toho asi moc nerika a maly rychlokurz z fyziky - u brzd jde o treci silu a ta nezavisi na plose - pouze na pritlacne sile a souciniteli treni

Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

17.6.2015 v 08:32 | Nahoru | #49
A okrem toho sa bubnová bzrda s chladením spraviť dá, viď aj tie naše posrané jawy . A ostatné už napísané bolo.

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

17.6.2015 v 09:13 | Nahoru | #50

Creck píše: Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.


OT, ale: Bubnová brzda má výhodu v odolnosti proti znečištění, případně poničení a ve větší robustnosti - možnost větších třecích ploch a tim delších servisních intervalů a + výrobní jednoduchost. Takže dneska se používá prakticky už jen u těžkých terénních náklaďáků a pod. Jinak jsou výhody na straně kotoučovek - účinnost, váha, chlazení, odolnost proti vadnutí atd.

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

17.6.2015 v 09:54 | Nahoru | #51

assassin píše: Doufam ze o te ekonomii toho vis vic nez o technice, kdyz jsi se jmenoval do pozice jednoho z mala co tomu rozumi... Termin - ucinnost ti toho asi moc nerika a maly rychlokurz z fyziky - u brzd jde o treci silu a ta nezavisi na plose - pouze na pritlacne sile a souciniteli treni

mám objednat pár vagonů hrachu?

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

17.6.2015 v 13:55 | Nahoru | #52

assassin píše: Doufam ze o te ekonomii toho vis vic nez o technice, kdyz jsi se jmenoval do pozice jednoho z mala co tomu rozumi... Termin - ucinnost ti toho asi moc nerika a maly rychlokurz z fyziky - u brzd jde o treci silu a ta nezavisi na plose - pouze na pritlacne sile a souciniteli treni



Snazis se marne a Tve argumenty jsou k nicemu, ponevadz krecek to proste vi a hotovo!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

19.6.2015 v 13:24 | Nahoru | #53

Creck píše: Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.



Ucinnost brzdeni v jakem smyslu? Jakou velicinu porovnavame?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

21.6.2015 v 10:02 | Nahoru | #54

Dawe02 píše: Ucinnost brzdeni v jakem smyslu? Jakou velicinu porovnavame?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

23.6.2015 v 18:17 | Nahoru | #55
nemako> Co se rehtas? Mozna je za tim opravdu schovana nejaka hlubsi, inovativni myslenka.

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

23.6.2015 v 19:54 | Nahoru | #56
Dawe02> začnu prodávat hrachomety,tady bude odbyt.

(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

24.6.2015 v 13:27 | Nahoru | #57

Creck píše: Bubnova brzda je daleko ucinejsi nez kotoucova jen je strasne narocna na udrzbu



(reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

24.6.2015 v 13:38 | Nahoru | #58
PETARDAK> Jsem si vzpomnel na klasiku

Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

24.6.2015 v 13:40 | Nahoru | #59

1 reakcí na tento příspěvek Chevrolet Corvette C4-zkušenosti

16.4.2016 v 12:59 | Nahoru | #60
zdravím,nemáte někdo zkušenosti s tímhle bazarem? nebo i konkrétně tohle auto díky za každou odpověd ;)

Cateximax-Cars

http://auta.yauto.cz...6-000km-2401561.html
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist