dík za každej postřeh
4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Dawe02 píše: Mohl bys tu myslenku rozvest? Zejmena metriku te ucinnosti...ucinnost ceho relativne vuci cemu?
Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Creck píše: Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.
Doufam ze o te ekonomii toho vis vic nez o technice, kdyz jsi se jmenoval do pozice jednoho z mala co tomu rozumi... Termin - ucinnost ti toho asi moc nerika a maly rychlokurz z fyziky - u brzd jde o treci silu a ta nezavisi na plose - pouze na pritlacne sile a souciniteli treni
Creck píše: Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.
OT, ale: Bubnová brzda má výhodu v odolnosti proti znečištění, případně poničení a ve větší robustnosti - možnost větších třecích ploch a tim delších servisních intervalů a + výrobní jednoduchost. Takže dneska se používá prakticky už jen u těžkých terénních náklaďáků a pod. Jinak jsou výhody na straně kotoučovek - účinnost, váha, chlazení, odolnost proti vadnutí atd.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Chevrolet Corvette C4-zkušenosti
Creck píše: Ucinnost brzdeni, diky daleko vetsi treci plose. Bohuzel nejdou chladit, jsou narocne na udrzbu a daleko vic vazi.
Ucinnost brzdeni v jakem smyslu? Jakou velicinu porovnavame?