kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Afrika vede,
GS je druhý s tim,že se prodá skoro stejně GSA,jako standart 1,2:1
MTS v poměru 3,9:1 pro GS míň s tim,že se prodá 5,1x víc,než MTS Enduro
MTS 950 se prodalo +- stejně jako GS 750/850
E: jo a v Čechách vim určitě o jedný MTS Enduro v garáži v Teplicích přesně v těch barvách jako dával Tifáč a sem si jistej,že bude jezdit max polňačku
Naposledy editováno 20.02.2020 16:25:57
zmulin píše: Itálie leden:
Afrika vede,
GS je druhý s tim,že se prodá skoro stejně GSA,jako standart 1,2:1
MTS v poměru 3,9:1 pro GS míň s tim,že se prodá 5,1x víc,než MTS Enduro
MTS 950 se prodalo +- stejně jako GS 750/850
E: jo a v Čechách vim určitě o jedný MTS Enduro v garáži v Teplicích přesně v těch barvách jako dával Tifáč a sem si jistej,že bude jezdit max polňačku
a jestli se nepletu, tak nejprodávanější stroj byl v Itálii snad X-adv. Ale je zařazený ve skútrech. Je to x tisíc kusů ročně.