kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: Petta> ja mam kratkou pamet, ale tusim ze se to priblizovalo vykon/hmotnost 1:1 .. cisla uz si presne nepamatuju, ale vykon byl naposled kolem 160ti koni? a hmotnost asi 170. zjistim presny cisla, at tu nedavam dojmy jako fakta
edit : tak prej 156koni/160kilo ... ty hmotnosti se mi nechce verit, ale to asi mluvi zavist
To je slusny.. z Brutale 800 RR pri nejakych 160 kilech se taky da dostat 160 koni na klice. S tim uz zabava je..
S tou moji pleckou se pri 165 dostanu na 130 sotva
Chtelo by to zase RRo
Co ja slysel, delaji ty vetsi vule kvuli nizsimu treni..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: To je slusny.. z Brutale 800 RR pri nejakych 160 kilech se taky da dostat 160 koni na klice. S tim uz zabava je..
S tou moji pleckou se pri 165 dostanu na 130 sotva
Chtelo by to zase RRo
Co ja slysel, delaji ty vetsi vule kvuli nizsimu treni..
No, nebo si můžeš koupit gen1 ZX10R, která má ná 170 kilech 174 koní (184 s náporem).