kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Neuděláš nic.Je to sice krásný a bude to určitě skvěle fungovat,ale holt to jako skorolitrová kapota nemá 200Ps a občané to číslo potřebují..
Tak nejak. Skoda ty motorky je, ze ji delaji jako alternativu "z rozumu" a nedelaji tak eSko. Zrovna treba brzdy asi zase budou slabota.
Ale popravde mit ty penize na porizeni i nasledny servis, tak asi taky koukam po V4 i kdyz ma mnohem vic koni nez dokazu vyuzit :D
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
_Hans_ píše: Tak nejak. Skoda ty motorky je, ze ji delaji jako alternativu "z rozumu" a nedelaji tak eSko. Zrovna treba brzdy asi zase budou slabota.
Ale popravde mit ty penize na porizeni i nasledny servis, tak asi taky koukam po V4 i kdyz ma mnohem vic koni nez dokazu vyuzit :D
Ska je škoda, ale zrovna brzdy zlý nebudou. V dnešní době to je a silnici otázka desek a maximálně pumpy... Spíš lepší podvozek, ale známe, kolik lidí to pozná, že?