kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Chapes to dobre. Ale nerikam, ze vsechny prvni F3 maji problemy.. dost lidi na tom lita na okruhu a drzi jim to..
Ok. Od ktereho roku jsou tedy euro4? Kolik by mohla kostovat ta uprava u Vojty?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zelva0007 píše: Ok. Od ktereho roku jsou tedy euro4? Kolik by mohla kostovat ta uprava u Vojty?
Euro4 jsou az od 2016 tusim, mozna 17. Maji ten velkej lauf..
Nevim, jestli jsem to tenkrat dobre pochopil, ale asi 2000e. Ale musel bych se ho radsi zeptat.
Taky pokukuju po kruzitku, ale F3 800. Tam je stejnej problem..
Nejradeji F4 od 2014, ale jsou jeste za raketu..