bmw_r1300gs_cartec




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.9.2019 v 13:10 | Nahoru | #1

zelva0007 píše: Ok. Od ktereho roku jsou tedy euro4? Kolik by mohla kostovat ta uprava u Vojty?



Euro4 jsou az od 2016 tusim, mozna 17. Maji ten velkej lauf..
Nevim, jestli jsem to tenkrat dobre pochopil, ale asi 2000e. Ale musel bych se ho radsi zeptat.
Taky pokukuju po kruzitku, ale F3 800. Tam je stejnej problem..
Nejradeji F4 od 2014, ale jsou jeste za raketu..

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

14.9.2019 v 15:44 | Nahoru | #2

Petta píše: Euro4 jsou az od 2016 tusim, mozna 17. Maji ten velkej lauf..
Nevim, jestli jsem to tenkrat dobre pochopil, ale asi 2000e. Ale musel bych se ho radsi zeptat.
Taky pokukuju po kruzitku, ale F3 800. Tam je stejnej problem..
Nejradeji F4 od 2014, ale jsou jeste za raketu..



2000€ je dost, kdyz prihlednes k tomu, ze by mela byt moto uz od vyroby OK. F4 je fajn, ale litra jsem v kapotazi nechtel. Ta F3 675 co na ni koukam ma 19kkm, takze nejak doufam, ze pokud by byla fadna, tak ze se to snad uz projevilo.

6 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

15.9.2019 v 12:35 | Nahoru | #3

Petta píše: Euro4 jsou az od 2016 tusim, mozna 17. Maji ten velkej lauf..
Nevim, jestli jsem to tenkrat dobre pochopil, ale asi 2000e. Ale musel bych se ho radsi zeptat.
Taky pokukuju po kruzitku, ale F3 800. Tam je stejnej problem..
Nejradeji F4 od 2014, ale jsou jeste za raketu..


A teď se zeptám, bez narážek a rýpání, neutrálně. Stojí Vám to za to? Co tohle téma delší dobu sleduju, Agusta je poruchovej krám, Aprilka a Ducati to samý. Když se bavím s klukama v servisu (MotoXN), tak asi ani nemusím psát, co se dovídám. Detaily na italské motorce, kapitola sama pro sebe... Třeba Assassin ital. moto zkusil, moc nadšenej nebyl. Jako velkej dvouvál nebo V4rka dobrý, pro někoho větší zábava, než R4, ale stojí to za ty nervy? Na okruhy třeba vůbec...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist