kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
7 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2freedom: nenakoukls, na toho akrapa? To už je taky ten na-cimpr-campr, svařenej? že DB-killer nevyndáš? u KTM ještě u 18te, jsi vyvrtal manipulační otvor, utrhnul zabodovaný šroubek a měls DB-K vyndavací/nandavací... a u 19ek jse to komplet svařené
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
V základu to seženeš někde kolem 330tCZK
- uber tomu 20kg
- vyměň tomu Tokika za Bremba
- dej tomu komplet pancéř hadice (tedy nevím, nemá-li to už)
- postav to na lepší podvozek
no a jsi v tom za kilo … jestliže se dá modelovej r.2018 Tuhona koupit kolem 400tCZK...tak zase jako není moc o čem...
PETARDAK píše: Kuwa napřed se ty "Italské krásky" zvrhávají do oranžova , teď už to má i šikmý vočí ... a pokračovat to bude bramborama??!
Ještě že tam má ty smajlíky, protože není nikdo z tohole fóra, komy by ty Italky zoranžověly víc
Tak zly to nebude. Vcera jsem potkal Ducati 350, kolem roku 1970 a asi to chci.. kolik bude porizovacka?
Pan asi 70 let.. prej dokud to nakopnu, tak budu jezdit
PETARDAK píše: Kuwa napřed se ty "Italské krásky" zvrhávají do oranžova , teď už to má i šikmý vočí ... a pokračovat to bude bramborama??!
2freedom: nenakoukls, na toho akrapa? To už je taky ten na-cimpr-campr, svařenej? že DB-killer nevyndáš? u KTM ještě u 18te, jsi vyvrtal manipulační otvor, utrhnul zabodovaný šroubek a měls DB-K vyndavací/nandavací... a u 19ek jse to komplet svařené
To je teď u všech Euro4