kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Chápej to tak, že jen nechci podléhat PR výrobců a nevěřím že ta supermegahyper nová guma je vždy to úplně nej... Viz. Např. Zjevný poser BT016 ohledně předku.
Já spíš tvrdím, že to co umí Pirelli Angel je na klasickej road race možná lepší než homoslick... Minimálně mimo období červen - rijen kdy má asfalt sotva 20°...ale třeba ne
Krom toho já ke svýmu Monsteru přišel díky VÝRAZNÝ slevě... Za 398tCZK bych ho nikdy nekoupil... Ani za 349tCZK co stál v době kdy jsem ho kupoval.
Naposledy editováno 10.06.2019 09:52:03
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Attim píše: Stev> s tou prvni casti souhlas, at si kazdej jezdi na cem chce. Nicmene to, ze nemas novou motorku prece neznamena, ze si nemuzes doprat aktualni gumy, nemusis prece jezdit to, s cim to vyslo kdysi z fabriky
nejsme ve při, když nechceš šetřit na gumách tak je koupíš, nic proti tomu nemám.
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Je to visualně hodně kompaktní, relativně malý a rozumně kombinovanej moderní design s klasickým.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Naposledy editováno 10.06.2019 11:00:45
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě už 4iL asi přes práh nepřejde, ale bejt v tom 2V... Byla by to pro mě alternativa... Ikdyž... Když tě vidím a já 191/95... Asi jako Žmulda
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Taky jsem se bal,ale po dlouhy dobe je to funny honda.Pujcil jsem si to uz v rijnu a dost me to zaujalo,tak jsem cekal na teplej asfalt.Pro me jasna volba..
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Osobně mě to teda nenadchlo a jsem rád, že jsem koupil MT, který je technikou vyspělejší. Hlavně motorem CP4.
Ale cenovka za Hondu je zajímavá, to musím uznat a QS umořňuje i řazení dolů, oproti MT.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
carlos38 píše: Jsou dvě verze CB1000r - 299t a CB1000r+ 329t (hliníkové díly, krovka sedla, kryt chladiče, QS, vyhřívané hefty, štítek nad světlem).
Osobně mě to teda nenadchlo a jsem rád, že jsem koupil MT, který je technikou vyspělejší. Hlavně motorem CP4.
Ale cenovka za Hondu je zajímavá, to musím uznat a QS umořňuje i řazení dolů, oproti MT.
No nevím. Vyspělejší možná, ale už jsem několikrát četl, jak ten motor zakukal na téměř nové motorce.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: No nevím. Vyspělejší možná, ale už jsem několikrát četl, jak ten motor zakukal na téměř nové motorce.
No, to jsem četl taky.... Jak říkáš, všechno to mělo malý nájezdy a všechny motorky byly v záruce... Jinak znám lidi, co na tom maji přes 30t a vše OK.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
7 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
2freedom: nenakoukls, na toho akrapa? To už je taky ten na-cimpr-campr, svařenej? že DB-killer nevyndáš? u KTM ještě u 18te, jsi vyvrtal manipulační otvor, utrhnul zabodovaný šroubek a měls DB-K vyndavací/nandavací... a u 19ek jse to komplet svařené