kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Osobně mě to teda nenadchlo a jsem rád, že jsem koupil MT, který je technikou vyspělejší. Hlavně motorem CP4.
Ale cenovka za Hondu je zajímavá, to musím uznat a QS umořňuje i řazení dolů, oproti MT.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
carlos38 píše: Jsou dvě verze CB1000r - 299t a CB1000r+ 329t (hliníkové díly, krovka sedla, kryt chladiče, QS, vyhřívané hefty, štítek nad světlem).
Osobně mě to teda nenadchlo a jsem rád, že jsem koupil MT, který je technikou vyspělejší. Hlavně motorem CP4.
Ale cenovka za Hondu je zajímavá, to musím uznat a QS umořňuje i řazení dolů, oproti MT.
No nevím. Vyspělejší možná, ale už jsem několikrát četl, jak ten motor zakukal na téměř nové motorce.