globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 11:45 | Nahoru | #1
Jsou dvě verze CB1000r - 299t a CB1000r+ 329t (hliníkové díly, krovka sedla, kryt chladiče, QS, vyhřívané hefty, štítek nad světlem).
Osobně mě to teda nenadchlo a jsem rád, že jsem koupil MT, který je technikou vyspělejší. Hlavně motorem CP4.
Ale cenovka za Hondu je zajímavá, to musím uznat a QS umořňuje i řazení dolů, oproti MT.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.6.2019 v 12:24 | Nahoru | #2

carlos38 píše: Jsou dvě verze CB1000r - 299t a CB1000r+ 329t (hliníkové díly, krovka sedla, kryt chladiče, QS, vyhřívané hefty, štítek nad světlem).
Osobně mě to teda nenadchlo a jsem rád, že jsem koupil MT, který je technikou vyspělejší. Hlavně motorem CP4.
Ale cenovka za Hondu je zajímavá, to musím uznat a QS umořňuje i řazení dolů, oproti MT.


No nevím. Vyspělejší možná, ale už jsem několikrát četl, jak ten motor zakukal na téměř nové motorce.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist