kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: MotoGP jsou taky trochu svázaný regulema woe.Objem,podvozek,min hmotnost,řídící jednotka atdatd. Dřív se ve svěťáku občas nějaký finty našly,dneska už na to nemaj pomalu ani velký továrny
myslíš že je v regulích, že motor musí bejt válcema nahoru a přední vidlice musí bejt výhradně teleskopická? matně si vzpomínám, že se do moto2 chystala nějaká továrna s přední kyvnou vidlicí, nebo jak se tomu správně říká, ale nechci kecat...
e: a i kdyby, myslim si, že kdyby se o nějakym takovymhle řešení vědělo, že přináší jen samý výhody, už by se o tom mezi výrobci minimálně šuškalo
Naposledy editováno 31.01.2019 09:32:53
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: myslíš že je v regulích, že motor musí bejt válcema nahoru a přední vidlice musí bejt výhradně teleskopická? matně si vzpomínám, že se do moto2 chystala nějaká továrna s přední kyvnou vidlicí, nebo jak se tomu správně říká, ale nechci kecat...
e: a i kdyby, myslim si, že kdyby se o nějakym takovymhle řešení vědělo, že přináší jen samý výhody, už by se o tom mezi výrobci minimálně šuškalo
Evidentně má tenhle motor výhodu jen při takhle velkym objemu a těžko by z něj vykřesali srovnatelnej výkon,kdyby to byl taky litr.
Přední kyvka ala Bimota Tesi se chová při jízdě skvěle,ale když s tim flákneš do kačera,tak se asi hůř nastavuje potom.A že se válej furt