kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: myslíš že je v regulích, že motor musí bejt válcema nahoru a přední vidlice musí bejt výhradně teleskopická? matně si vzpomínám, že se do moto2 chystala nějaká továrna s přední kyvnou vidlicí, nebo jak se tomu správně říká, ale nechci kecat...
e: a i kdyby, myslim si, že kdyby se o nějakym takovymhle řešení vědělo, že přináší jen samý výhody, už by se o tom mezi výrobci minimálně šuškalo
Evidentně má tenhle motor výhodu jen při takhle velkym objemu a těžko by z něj vykřesali srovnatelnej výkon,kdyby to byl taky litr.
Přední kyvka ala Bimota Tesi se chová při jízdě skvěle,ale když s tim flákneš do kačera,tak se asi hůř nastavuje potom.A že se válej furt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Evidentně má tenhle motor výhodu jen při takhle velkym objemu a těžko by z něj vykřesali srovnatelnej výkon,kdyby to byl taky litr.
Přední kyvka ala Bimota Tesi se chová při jízdě skvěle,ale když s tim flákneš do kačera,tak se asi hůř nastavuje potom.A že se válej furt
nevim no, přijde mi trochu divný, že s revolučním řešením přijde vždycky nějakej malej a do tý doby neznámej výrobce, aby na sebe nějak upozornil. a do toho plno keců o tom, jak to má hrozně moc výhod oproti konfekci. a velcí výrobci, kteří do vývoje posílaj tisíckrát tolik, na to nepřijdou fakt mi uniká výhoda motoru, kterej má těžiště posunutý nahoru a i válce pálej směrem vzhůru...