kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Johnny83 píše: S další takovouhle "převratnou" novinkou si vždycky vzpomenu na motogp, proč se to teda nepoužívá tam, když je to taková revoluce? Asi tam zaměstnávaj samý blbce jako onehdá když tu byl článek o přední vidlici, která dokáže v každý zatáčce ukrojit sekundu. A ty blbci v motoGP jezděj pořád klasiku
MotoGP jsou taky trochu svázaný regulema woe.Objem,podvozek,min hmotnost,řídící jednotka atdatd. Dřív se ve svěťáku občas nějaký finty našly,dneska už na to nemaj pomalu ani velký továrny
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: MotoGP jsou taky trochu svázaný regulema woe.Objem,podvozek,min hmotnost,řídící jednotka atdatd. Dřív se ve svěťáku občas nějaký finty našly,dneska už na to nemaj pomalu ani velký továrny
myslíš že je v regulích, že motor musí bejt válcema nahoru a přední vidlice musí bejt výhradně teleskopická? matně si vzpomínám, že se do moto2 chystala nějaká továrna s přední kyvnou vidlicí, nebo jak se tomu správně říká, ale nechci kecat...
e: a i kdyby, myslim si, že kdyby se o nějakym takovymhle řešení vědělo, že přináší jen samý výhody, už by se o tom mezi výrobci minimálně šuškalo
Naposledy editováno 31.01.2019 09:32:53