kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
assassin píše: poznam duc po zvuku, ale neprijde mi to jako nic extra uzasnyho. v 8-10tis rpm uz zni ty V2 vsechny dost podobne ...
ten co daval stev je peknej, ten mi uplne vypadl, ze delaj... ten by byl fajn. A i dostacujici na to co ja zajedu v terenu
A prosim tebe ktetej HD toci 8-10 . U toho bych chtel nebo teda spis nechtel byt
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Tifone píše: A prosim tebe ktetej HD toci 8-10 . U toho bych chtel nebo teda spis nechtel byt
no HD zadnej, proto taky pisu, ze z V2 se mi libi zvukove prave projev tech nizkootackovejch motoru... (MG taky)
jinak treba HD-porsche Vrod se docela toci a buell s timhle motorem to same, ale z toho uz lezou ty mechanicky pazvuky jako z kazdeho vykonneho V2 - LC8, RSV, DUC atd... ty OHV buliky vrcej uplne jinak.
to je jak stary ameriky... kamarad ma asi 5l radovej osmivalec 1953, OHV a z toho motoru neslysis jediny klepnuti nebo cvaknuti, jen bublani vyfuku...
druhej kamarad ma soucasnou 911 991 GT3 a z toho motoru lezou zvuky, jak kdyby byl komplet vysypanej, a to ma najeto asi 1000km.... to ma hezkej zvuk az z dalky, kdyz slysis jak ten ctyrlitr toci tech 9tis
Naposledy editováno 29.01.2019 12:15:53