globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 15:07 | Nahoru | #1
Attim> Hele já nevim,ale když kouknu,jak si zkoušel koncovky na ST,nebo špájovo Tuono co muselo mít taky komplet.Různý ty Termix sady na Ducati,tak bych (ač nerad ) musel smeknout před KTM,že tam můžeš na konec strčit skoro co chceš,aniž bys tomumusel nějak pomoct

Olej nikdo dolejvat nechce,ale pokud by to mělo bejt třeba do litru mezi výměnama,tak já bych to z lásky zkousnul.Spíš by mě sralo,že jezdim na něčem předraženym,co s největší pravděpodobností nevydrží další 2kkm na převodovku a za 35kkm to budu řešit znova.I kuli tomu sem třeba dával příklad K1200 s čimž taky fabrika nic neudělal....teda jo K1300...

Mě poslední dobou i štvalo,že jedu na motorce,co při stejnejch výkonech žere jednou tolik,než ta novější vedle.....a to to beru zhruba a nikdy sem si tankování nezapisoval...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 15:14 | Nahoru | #2
zmulin> no, s tou spotřebou mi mluvíš z duše

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 16:50 | Nahoru | #3

zmulin píše: Attim> Hele já nevim,ale když kouknu,jak si zkoušel koncovky na ST,nebo špájovo Tuono co muselo mít taky komplet.Různý ty Termix sady na Ducati,tak bych (ač nerad ) musel smeknout před KTM,že tam můžeš na konec strčit skoro co chceš,aniž bys tomumusel nějak pomoct


Bóže, ja ti to tedy vysvětlím žádná z motorek, které jsi jmenoval, ještě neplnila Euro4. Proto jsem u ST řešil výfuky/mapy, proto u Tuona muselo být s mapou (tam to ještě bylo navíc s možností vyndat katalyzátor), takže aby nenastal nějak výraznejší propad v určitých otáčkách, noo muselo se s tím něco dělat. Nový moto, nejen tedy KTM, mají snad všechny co jsem koukal ve výfuku klapku a s tou si zejména spodek otáček spolehlivě pohlídají a výfuk vlastně řeší jenom hluk. Takže ať nasadíš co chceš, je to v pohodě. Dokonce nějakej amík vzal SD na brzdu s origo výfukem, pak ho sundal, a bez koncovky měl v celym pásmu o kousek lepší hodnoty výkonu i krouťáku. Kapišto ?

zmulin píše: Olej nikdo dolejvat nechce,ale pokud by to mělo bejt třeba do litru mezi výměnama,tak já bych to z lásky zkousnul.Spíš by mě sralo,že jezdim na něčem předraženym,co s největší pravděpodobností nevydrží další 2kkm na převodovku a za 35kkm to budu řešit znova.I kuli tomu sem třeba dával příklad K1200 s čimž taky fabrika nic neudělal....teda jo K1300...


Ono při dnešních intervalech výměny (u KTM 15tis, u Ducati myslím stejně) to při spotřebě oleje 0,2l/1000km znamená 3 litry mezi výměnami a to jsou cca 3/4 celé náplně. Takže litr mezi výměnami beru taky v pohodě, jenže to se pohybujeme někde jinde. Samozřejmě normálně uvažující člověk ten olev vymění ještě jednou v polovině intervalu.

zmulin píše: Mě poslední dobou i štvalo,že jedu na motorce,co při stejnejch výkonech žere jednou tolik,než ta novější vedle.....a to to beru zhruba a nikdy sem si tankování nezapisoval...


Spotřeba je věc, kterou jsem nikdy neřešil, u motorky kór. Každopádně spotřeba jde dolů ruku v ruce s emisemi, směs je stále chudší atp. Narvat tam benzín aby to jelo umí v podstatě každej
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist