kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
zmulin píše: Attim> Hele já nevim,ale když kouknu,jak si zkoušel koncovky na ST,nebo špájovo Tuono co muselo mít taky komplet.Různý ty Termix sady na Ducati,tak bych (ač nerad ) musel smeknout před KTM,že tam můžeš na konec strčit skoro co chceš,aniž bys tomumusel nějak pomoct
Bóže, ja ti to tedy vysvětlím žádná z motorek, které jsi jmenoval, ještě neplnila Euro4. Proto jsem u ST řešil výfuky/mapy, proto u Tuona muselo být s mapou (tam to ještě bylo navíc s možností vyndat katalyzátor), takže aby nenastal nějak výraznejší propad v určitých otáčkách, noo muselo se s tím něco dělat. Nový moto, nejen tedy KTM, mají snad všechny co jsem koukal ve výfuku klapku a s tou si zejména spodek otáček spolehlivě pohlídají a výfuk vlastně řeší jenom hluk. Takže ať nasadíš co chceš, je to v pohodě. Dokonce nějakej amík vzal SD na brzdu s origo výfukem, pak ho sundal, a bez koncovky měl v celym pásmu o kousek lepší hodnoty výkonu i krouťáku. Kapišto ?
zmulin píše: Olej nikdo dolejvat nechce,ale pokud by to mělo bejt třeba do litru mezi výměnama,tak já bych to z lásky zkousnul.Spíš by mě sralo,že jezdim na něčem předraženym,co s největší pravděpodobností nevydrží další 2kkm na převodovku a za 35kkm to budu řešit znova.I kuli tomu sem třeba dával příklad K1200 s čimž taky fabrika nic neudělal....teda jo K1300...
Ono při dnešních intervalech výměny (u KTM 15tis, u Ducati myslím stejně) to při spotřebě oleje 0,2l/1000km znamená 3 litry mezi výměnami a to jsou cca 3/4 celé náplně. Takže litr mezi výměnami beru taky v pohodě, jenže to se pohybujeme někde jinde. Samozřejmě normálně uvažující člověk ten olev vymění ještě jednou v polovině intervalu.
zmulin píše: Mě poslední dobou i štvalo,že jedu na motorce,co při stejnejch výkonech žere jednou tolik,než ta novější vedle.....a to to beru zhruba a nikdy sem si tankování nezapisoval...
Spotřeba je věc, kterou jsem nikdy neřešil, u motorky kór. Každopádně spotřeba jde dolů ruku v ruce s emisemi, směs je stále chudší atp. Narvat tam benzín aby to jelo umí v podstatě každej
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Hluk? Nevim,asi nejspíš.Některý moto maj i s euro4 katík v koncovce..
Bóže