globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 13:57 | Nahoru | #1
Attim> S tou koncovkou sem reagoval,jak srovnával dakarista MTS s SA,který už tu koncovku mělo.Netvrdim,že by to nedopadlo stejně,ale dodatečná výbava určitě KTM pomohla..
Já co se svez na M1200,bych asi laďáky ani neřešil.Mi to vyhovovalo,jak to je.Přecijen byla Benellka zvukově občas už moc (pro jezdce) a takhle mi to přišlo akorát.

Ty případy sem uváděl i kuli tomu,kolik lidí je/bylo schopných akceptovat nedostatky u motorek stejný kategorie a ceny,což třeba Dakar,nebo GS je a nemyslim si,že před 10ti lety byla jiná doba ohledně touhy,aby to olej nežralo a na cestě se nesralo...Stejně jako vlastně ty fabriky v tomhle kontextu sraly na zákazníky uplně stejně

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 14:25 | Nahoru | #2

zmulin píše: Attim> S tou koncovkou sem reagoval,jak srovnával dakarista MTS s SA,který už tu koncovku mělo.Netvrdim,že by to nedopadlo stejně,ale dodatečná výbava určitě KTM pomohla..
Já co se svez na M1200,bych asi laďáky ani neřešil.Mi to vyhovovalo,jak to je.Přecijen byla Benellka zvukově občas už moc (pro jezdce) a takhle mi to přišlo akorát.


Nevím jak na SA, u SD je i sériová koncovka normálně plně průchozí, když dáš jen koncovku, nikde nic neladíš, mapy jsou stejný.
U Monstra mi vejfuk nevadil pro zvuk, ale proto, že jsem díky němu měl vykroucenou patu jakoby ven z motorky. A druhá věc je ta cukatúra motoru, což se dle některých tady řeší výfuky a mapováním

zmulin píše: Ty případy sem uváděl i kuli tomu,kolik lidí je/bylo schopných akceptovat nedostatky u motorek stejný kategorie a ceny,což třeba Dakar,nebo GS je a nemyslim si,že před 10ti lety byla jiná doba ohledně touhy,aby to olej nežralo a na cestě se nesralo...Stejně jako vlastně ty fabriky v tomhle kontextu sraly na zákazníky uplně stejně



Tak primárně asi nikdo nechce dolévat olej nebo tlačit, je fuk co si koupíš. Já bych to neakceptoval u ničeho nového, ale čím dražší to je, tím méně chyb bych tomu odpustil a to i v případě, že je to třeba superhyper krásnej stroj, jako třeba Panigale V4 (jen příklad).

Naposledy editováno 10.08.2018 14:26:03

(reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 14:57 | Nahoru | #3

zmulin píše: Attim> S tou koncovkou sem reagoval,jak srovnával dakarista MTS s SA,který už tu koncovku mělo.Netvrdim,že by to nedopadlo stejně,ale dodatečná výbava určitě KTM pomohla..
Já co se svez na M1200,bych asi laďáky ani neřešil.Mi to vyhovovalo,jak to je.Přecijen byla Benellka zvukově občas už moc (pro jezdce) a takhle mi to přišlo akorát.

Ty případy sem uváděl i kuli tomu,kolik lidí je/bylo schopných akceptovat nedostatky u motorek stejný kategorie a ceny,což třeba Dakar,nebo GS je a nemyslim si,že před 10ti lety byla jiná doba ohledně touhy,aby to olej nežralo a na cestě se nesralo...Stejně jako vlastně ty fabriky v tomhle kontextu sraly na zákazníky uplně stejně



Jezdil jsem na 1290 SAS a sic s koncovkou, ale u modelu 2018 už nejdou upravovat mapy, takže je tam sériová mapa. A u koncovky nejde vyndat tlumící vložka. Takže v tom rozdíl není v průběhu. To jsou ty nové Euro normy
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist