globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 13:22 | Nahoru | #1

zmulin píše: No,já psal příklady o KTM a BMW,který jsou fakt úspěšný a průserům se rozhodně nevyhnuly a myslim,že v pár případech větším.Jak sem psal.Já osobně klidně budu jezdit na Suzuki a hlavu si z toho dělat nebudu.Jenom právě nerozumim tomu kategorickýmu odsuzování u novýho kousku,když to musí bejt už po tom roce v dalších sériích odstraněný.Pokud furt ne,tak už by to byli fakt kokoti...
Na jízdu se přeci nedá ani uplně srovnávat motka z fabriky a druhá s koncovkou a mapou..



Pokud v Ducati řeknou - hele my víme, je to na píču, žere to volej. Jezdi, my ti budem volej kupovat, mezitím na tom v Bologni makaj jak mourovatý a jakmile to vyřešej, tak ti vyměníme motor nebo jeho část. S takovou bych byl úplně happy - tolik k tomu "prvnímu roku". V jakémkoli jiném případě to neakceptuji.

A k tý mapě, to přece nemůžeš myslet vážně Jakože přideš do salónu, koupíš motorku a dostaneš info - no víte pane, ono takhle z fabriky je to trochu ucukaný no. Ale víte co, řešení je jednoduchý, vysolte nám tady 60 litříků nebo tak něco, my tam dáme vejfuky, mapu a to bude poježdění

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

10.8.2018 v 13:57 | Nahoru | #2
Attim> S tou koncovkou sem reagoval,jak srovnával dakarista MTS s SA,který už tu koncovku mělo.Netvrdim,že by to nedopadlo stejně,ale dodatečná výbava určitě KTM pomohla..
Já co se svez na M1200,bych asi laďáky ani neřešil.Mi to vyhovovalo,jak to je.Přecijen byla Benellka zvukově občas už moc (pro jezdce) a takhle mi to přišlo akorát.

Ty případy sem uváděl i kuli tomu,kolik lidí je/bylo schopných akceptovat nedostatky u motorek stejný kategorie a ceny,což třeba Dakar,nebo GS je a nemyslim si,že před 10ti lety byla jiná doba ohledně touhy,aby to olej nežralo a na cestě se nesralo...Stejně jako vlastně ty fabriky v tomhle kontextu sraly na zákazníky uplně stejně
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist