kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: JollyJoker> Neřekl bych že dvousečný...
ABS tě podrží, když to třeba někde přeženeš, nebo neodhadneš olej na silnici, studenej asfalt.
Tyhle robotický motorky se stavěj dnes už tak, že záměrně děláš věci, který bys nikdy na manuální motorce nedělal, kdy vše tohle využíváš jako běžný jízdní režim...
- dobržďování na plný ABS před každou druhou zatáčkou
- ven ze zatáčka na plnej
- kdykoli plnej na rovině nebo předjíždění na jakejkoli kvalt
- rozjezd na plnej
to není "bezpečnostní" pojistka... to je dnes prostě " race style feature" ...věc jízdního režimu kdy ty dáš na ovladači FULL bez mozku a robot to ořeže ...takže nezaměňovat
Zase pozor, zrovna abs takovej pomocnik neni. Kdyz za to vezmes na krev, zacne kopat packa a jsi delsi. Pouze se ti neblokne kolo. A olej a studenej asfalt, tam ti nepomuze nic. Abs je dobry, kdyz rovne brzdis na krev, ze neprebrzdis a nejdes pres. Ale jsem s nim delsi a v naklonu nebo na spatnym povrchu proste nepomuze.
Trakce, wheelie atd, to je jina. Ty vidim jako pomocniky..
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Petta píše: Zase pozor, zrovna abs takovej pomocnik neni. Kdyz za to vezmes na krev, zacne kopat packa a jsi delsi. Pouze se ti neblokne kolo. A olej a studenej asfalt, tam ti nepomuze nic. Abs je dobry, kdyz rovne brzdis na krev, ze neprebrzdis a nejdes pres. Ale jsem s nim delsi a v naklonu nebo na spatnym povrchu proste nepomuze.
Trakce, wheelie atd, to je jina. Ty vidim jako pomocniky..
Dneska už je i ABS co umí brzdit v zatáčce, tam už si umí stávkovat brzdy podle naklonu