globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

20.2.2018 v 14:41 | Nahoru | #1
Lazyfucker> osobně mám na motorkách odjakživa originální páčky a jebat

Jedno v životě jsem vyměnil originál páčky na Tuonu za TITAXy a málem jsem spálil spojku.

PETARĎÁK si možná ještě vzpomene. Sídlil tehdá za autobusákem ve ValMezu a do telefonu mi říkal. Kurva Válec! Co zas zmýšláš?! Nalož do batohu ty originál páčky a okamžitě přijeď sem..
Dopadlo to výborně, originál páčky fungují na Tuonu do dnes a TITAXY šly ještě ten týž den do popelnice.

Jinak, zamyšlení...

Je tohle ještě vůbec DUCATI???

Naposledy editováno 20.02.2018 14:46:04

(reakce na) Milovníci Italských krásek

20.2.2018 v 15:54 | Nahoru | #2
drippera> Je to technický vývoj,ždímání výkonu z 2V je u konce,leda zvětšit zase obsah.
Kdyby nejezdili superbiky,tak zůstanou u 2V a za 10let je Panigale 1499ccm

Naposledy editováno 20.02.2018 15:54:55

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

21.2.2018 v 07:17 | Nahoru | #3

drippera píše: Lazyfucker>
Jinak, zamyšlení...

Je tohle ještě vůbec DUCATI???


Hele, neberme se tu jako objektivní. Dle soudobé technologie a toho jak se motorky dělají, zcela jistě. To že se tu pár lidem na sklonku "středního mladí" stýská po starých časech, jistě nepřesvědčí Ducati aby začala stavět zpátky SFko nebo 1198. Tím by šla pod drn, už dnes.
Doba, kdy si mohl jet... Tu svou výrobní lajnu... Která se odlišovala a určitě nedokonalosti oproti mainstreamu se nazvaly" charakter" už asi opravdu minula. Motorky už se primárně necílí na naší skupinu lidí. Logicky na ty, co jim je 25-35 a mladší co do toho dorostou. A jediným racionálním argumentem jsou prodeje, obraty a výdělky. Nic jinýho dnes nefunguje.
Já tohle u supersportovní mašiny dokážu zkousnout. Tam se forma podřizuje řešením a technickým možnostem. Jde-li to lépe, zapomeňme na historii - tak to vždy v závodní konstrukci bylo. U těch civilnějších bych troše zpátečnictví nebránil, ale... To prostě půjde jedno s druhým.
Důležitý je teď sbírat, konzervovat a starat se... Ať je na čem jezdit dokud dostaneme kousek benálu na poukaz.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist