kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
drippera píše: Lazyfucker>
Jinak, zamyšlení...
Je tohle ještě vůbec DUCATI???
Hele, neberme se tu jako objektivní. Dle soudobé technologie a toho jak se motorky dělají, zcela jistě. To že se tu pár lidem na sklonku "středního mladí" stýská po starých časech, jistě nepřesvědčí Ducati aby začala stavět zpátky SFko nebo 1198. Tím by šla pod drn, už dnes.
Doba, kdy si mohl jet... Tu svou výrobní lajnu... Která se odlišovala a určitě nedokonalosti oproti mainstreamu se nazvaly" charakter" už asi opravdu minula. Motorky už se primárně necílí na naší skupinu lidí. Logicky na ty, co jim je 25-35 a mladší co do toho dorostou. A jediným racionálním argumentem jsou prodeje, obraty a výdělky. Nic jinýho dnes nefunguje.
Já tohle u supersportovní mašiny dokážu zkousnout. Tam se forma podřizuje řešením a technickým možnostem. Jde-li to lépe, zapomeňme na historii - tak to vždy v závodní konstrukci bylo. U těch civilnějších bych troše zpátečnictví nebránil, ale... To prostě půjde jedno s druhým.
Důležitý je teď sbírat, konzervovat a starat se... Ať je na čem jezdit dokud dostaneme kousek benálu na poukaz.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jen mi přijde jako neskutečná zhovadilost postavit pro normální provoz motorku s 214PS a pak to krotit elektronikou , aby na tom dokázal jezdit někdo jiný než jezdec moto GP