kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
PS nedávno jsem četl výživné vlákno o používání olej filtrů do GSa. no frajer zastával názor, nač dávat za filtr 90kaček, když může mít za 120 z ebaye 4kusy "stejných".
ale to už bylo ad absurdum, to přiznávám
na druhou stranu, lauf lidí řeší matroš, design, váhu za raketu peněz atp. a u celkem důležité věci nehledě na možnost výměny atd. by mi šlo o to, že je to echt český kvalitní výrobek. vymyšlený a pro mně osobně dobrý detail.
ale to už moc vnucuju můj náhled na věc.
e. Žmuldo, pokaď dokážem zjistit co ma stejné pumpy tak je vymalováno
Naposledy editováno 20.02.2018 14:08:17
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jedno v životě jsem vyměnil originál páčky na Tuonu za TITAXy a málem jsem spálil spojku.
PETARĎÁK si možná ještě vzpomene. Sídlil tehdá za autobusákem ve ValMezu a do telefonu mi říkal. Kurva Válec! Co zas zmýšláš?! Nalož do batohu ty originál páčky a okamžitě přijeď sem..
Dopadlo to výborně, originál páčky fungují na Tuonu do dnes a TITAXY šly ještě ten týž den do popelnice.
Jinak, zamyšlení...
Je tohle ještě vůbec DUCATI???
Naposledy editováno 20.02.2018 14:46:04