kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek Milovníci Italských krásek
Drippera> Díky, no už to tak bude. Taky sociální edice Toto byla vždy pro mě modla...Ten dvouventil mi vždycky tak nějak nejvíce seděl, a tenhle, i když je mechanicky skoro stejný s Duc, je naladěn prostě parádně...
Naposledy editováno 16.02.2018 07:45:48
Šuty píše: Freedom> Jj, z tím časem to máme stejné...
Drippera> Díky, no už to tak bude. Taky sociální edice Toto byla vždy pro mě modla...Ten dvouventil mi vždycky tak nějak nejvíce seděl, a tenhle, i když je mechanicky skoro stejný s Duc, je naladěn prostě parádně...
Souhlas. Až budu "velký", budu chtít něco podobného (vydechlej dvouventil) přidat po bok SF. Ten motor je parádní, né že né. Nejlepší zvuk, hutný projev a když jedeš sólo a na kochačku, je to jeden z nejpříjemějších dvouválců vůbec. Teda né že by se na tom nedalo i letět, když zavzpomínám na Hypermotarda 1100, mělo to něco do sebe! Zakroucené okresky, no stress, surfování na vlnách krouťáku..
Samozřejmě po velkém SF se v určitých jízdních režimech jevil jako vydechlina, né že ne, ale řešení jsem asi našel. Mít je oba..