kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Mě jde spíš o jistotu, že po výměně kola budu mít jistotu nevyklepání jistících svěrných šroubů na vidlích, brzdách atd. A potom čas od času spojka a velký matky na kolech, ty určitě nepřetáhnu.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
t_freedom píše: dewwil> no jo, dobrý... Pro servis kde jde o zákazníky a možnej průser beru... Ale 5Nm na 30Nm utažení mi fakt žíly netrhá.
Mě jde spíš o jistotu, že po výměně kola budu mít jistotu nevyklepání jistících svěrných šroubů na vidlích, brzdách atd. A potom čas od času spojka a velký matky na kolech, ty určitě nepřetáhnu.
Jenže 10-20% je opotřebení u kvalitních momeňtáků při častém používání. Když koupíš momeňták typu 20 - 200 Nm, tak ti na 20 Nm v pohodě přeměřuje klidně o 100% a to už je problém.