paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2017 v 09:18 | Nahoru | #1

t_freedom píše: dewwil> no jo, dobrý... Pro servis kde jde o zákazníky a možnej průser beru... Ale 5Nm na 30Nm utažení mi fakt žíly netrhá.
Mě jde spíš o jistotu, že po výměně kola budu mít jistotu nevyklepání jistících svěrných šroubů na vidlích, brzdách atd. A potom čas od času spojka a velký matky na kolech, ty určitě nepřetáhnu.



Jenže 10-20% je opotřebení u kvalitních momeňtáků při častém používání. Když koupíš momeňták typu 20 - 200 Nm, tak ti na 20 Nm v pohodě přeměřuje klidně o 100% a to už je problém.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.4.2017 v 10:11 | Nahoru | #2
PetrS> proto jsem psal 60-200Nm ...na širokej rozsah seru ...klidně bych šel i na 80,100-200Nm
do 15Nm bych to klidně dával rukou... a momeňták bych potřeboval tak mezi 20-60Nm... třeba.
Krom toho ...na šrouby kde potřebuješ 20-30Nm... nepoužiješ to hrozný bago...nikam se nedostaneš...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist