globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:22 | Nahoru | #1

t_freedom píše: Stev> ... tady ani tak nejde o "hraní pro potěchu" ...spíš mě baví zjišťovat jak se to chová, když...
krom toho dneska ti stejně ikdyž všechno vypneš, hrabe elekronika do řízení, když už jedeš bokem...takže je to takový polovičatý hraní. Je ale zajímavý sledovat jak fungujou tyhle věci v Oktávce, Volvu, VW, nebo Fordu...
Ale úplně nejvíc hračka je Corsa 1.0 ...která nemá vůbec nic. Tak teprve zjistíš jak je důležitý se nepolekat, když ti začne ujíždět předek - když zaspíš a pustíš plyn, nebo dokonce brzdíš - jdeš ven ... když to necháš na plynu - sice to opíše delší oblouk, ale furt to zatáčí... tohle "hraní si" by potřebovalo 3/4 lidí na silnicích, když vidím co dělaj.



upřímně, až teď jsem se ujistil co jsem tušil už předtím. Předokolka na sněhu je o ničem. Je dobrý si osahat co dělat když je problém, ale zábavu bych tam nehledal

Proto mám starý malý lehký bmw kde mi nefunguje ani abs a má perfektní podvozek, a jsem spokojenej parchant

Mimochodem tvoje teze o tom co dělat s předokolkou když začne ujíždět předek je chybná. Jediný co funguje je šlápnout na spojku a snažit se zatáčet, tak aby se kola mohly točit a nebyly v záběru. Ono se to dřív nebo později chytne. Tomuhle můžeš věřit, měl jsem na to školení v sosnový a následný praktický cvičení.

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:35 | Nahoru | #2
Stev> není to chybný... je několik možností a tezí... znám obě...to co píšeš mě učil táta ve dvaceti.
Idea je ta, že pokud necháš při vyšlápnutí spojky kecnout váhu všeho na předek, nemusí se už kola chytit ... ačkoli je velká pravděpodobnost že jo...
Zamezíš-li tím, že necháš kola v tahu (ale nesmíš je bezmozkovitě protáčet - nahradíš funkci ESP která ti většinou ořízne pouze výkon nad prokluz) pouze tak aby šla lehce přes prokluz, kyvu hmoty na přední nápravu ....máš relativně dost velkou šanci dál řídit...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist