globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 11:35 | Nahoru | #1
Stev> není to chybný... je několik možností a tezí... znám obě...to co píšeš mě učil táta ve dvaceti.
Idea je ta, že pokud necháš při vyšlápnutí spojky kecnout váhu všeho na předek, nemusí se už kola chytit ... ačkoli je velká pravděpodobnost že jo...
Zamezíš-li tím, že necháš kola v tahu (ale nesmíš je bezmozkovitě protáčet - nahradíš funkci ESP která ti většinou ořízne pouze výkon nad prokluz) pouze tak aby šla lehce přes prokluz, kyvu hmoty na přední nápravu ....máš relativně dost velkou šanci dál řídit...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 12:02 | Nahoru | #2

t_freedom píše: Stev> není to chybný... je několik možností a tezí... znám obě...to co píšeš mě učil táta ve dvaceti.
Idea je ta, že pokud necháš při vyšlápnutí spojky kecnout váhu všeho na předek, nemusí se už kola chytit ... ačkoli je velká pravděpodobnost že jo...
Zamezíš-li tím, že necháš kola v tahu (ale nesmíš je bezmozkovitě protáčet - nahradíš funkci ESP která ti většinou ořízne pouze výkon nad prokluz) pouze tak aby šla lehce přes prokluz, kyvu hmoty na přední nápravu ....máš relativně dost velkou šanci dál řídit...



ok, mě to v reálný situaci na polygonu nefungovalo a jediná možnost bylo vyšlápnutí.

(reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 12:05 | Nahoru | #3

t_freedom píše: Stev> není to chybný... je několik možností a tezí... znám obě...to co píšeš mě učil táta ve dvaceti.
Idea je ta, že pokud necháš při vyšlápnutí spojky kecnout váhu všeho na předek, nemusí se už kola chytit ... ačkoli je velká pravděpodobnost že jo...
Zamezíš-li tím, že necháš kola v tahu (ale nesmíš je bezmozkovitě protáčet - nahradíš funkci ESP která ti většinou ořízne pouze výkon nad prokluz) pouze tak aby šla lehce přes prokluz, kyvu hmoty na přední nápravu ....máš relativně dost velkou šanci dál řídit...



otazka je jestli to nekdo dokaze nohou davkovat, ja ne. ono kdyz vjedes do zatacky rychle a predni kola jedou smykem, protoze uz tam neni trakce, tak tim ze pridas uz asi nic na silnici nedostanes = ani "presouvani hmotnosti" se moc nekona... ja to trochu trenoval a pokud nejsi profi pilot tak to s tou spojkou asi vyjde nejlip...

samo pokud je to smyk z toho, ze jedes rychle, pokud je to protoze tocis volantem jako vocas, je mozny ze se z toho po korekci volantem, plynem vytahnes...

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

5.1.2017 v 12:05 | Nahoru | #4
t_freedom> jenže aby jsi zatočil ve stejném radiusu jako bez plynu s vymáčknutou spojkou, bude se ten plyn pohybovat stejně někde okolo nuly. Buďto to bude akcelerovat, nebo zatáčet. Jak chceš dělat oboje dohromady, ani jedno nepůjde provést pořádně
Máte mít čtyřkolky, když to nezatáčí, zatáhneš rukáv, dáš plnej a už se jenom modlíš. Sice se asi taky rozbiješ ale lepší na pána v driftu než se trapně popředu s kolama v rejdu
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist