paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

3 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 19:27 | Nahoru | #1

oioi01 píše: assassin> jako mě to necuká nějak extra... fakt citelně až tak pod 2tis/ot... ale to je skoro volnoběh a musíš jet na dvojku tak 20km/h...
jak říkám, nevím jak se chová série, a o kolik zubů to mám ted přesně, ale takhle mi to vyhovuje... možná bych byl i pro ještě víc do sily... 6ku totiž dávám až tak ve 105-110km/h... by mě zajímalo v kolika se dává na sérii



jasny, ona ta ST4 taky necuka nejak citelne, jen ja jsem na to haklivej, na sportu bych to prekousnul,ale na cestaku by me to sralo, ona ta motorka asi neumi jet moc "na pohodu" proste ten motor brzdi nebo se zene dopredu - u 996 dobry, tady takovy rozpacity. urcite to pujde vylepsit - peclivym naladenim, ja si s tim na TL hral rok. jenze to je ono, ja potrebuju neco v cem nebudu mit tendenci se hrabat, chci jezdit nez dodelam tele
ale jeste je to furt ve hre...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:11 | Nahoru | #2
assassin> tak já to mám asi i díky tomu, že to mám úplně sériové... filtr, výfuk...
mě sere hlavně to brzdění motoru.... desky 2 roky staré, mám furt jak nové, ale zadní guma má plošku už po 1500km

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:16 | Nahoru | #3
assassin> si kup boxer 11ku vstupni servis za 2-3litry a pak mula jak cyp a zmrda prikupis

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:43 | Nahoru | #4
assassin>Do těch 4 tisíc se motor chová ON/OFF a to ještě má tak silnou motorovou brzdu,že to člověka s rukou na rukojeti rozhodí ještě víc. Vždycky si koncem dlaně na závažíčku zaaretuji polohu plynu,aby to jelo na stejnoplyn.
Jinak rozeta má 42 zubů,na pastorek musím mrknout...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist