paolo_novy Přidat reklamu

Téma: Milovníci Italských krásek
9.6.2015 v 08:59
Vlákno pro všechny ,
kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.

DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI














Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:43 | Nahoru | #1
assassin>Do těch 4 tisíc se motor chová ON/OFF a to ještě má tak silnou motorovou brzdu,že to člověka s rukou na rukojeti rozhodí ještě víc. Vždycky si koncem dlaně na závažíčku zaaretuji polohu plynu,aby to jelo na stejnoplyn.
Jinak rozeta má 42 zubů,na pastorek musím mrknout...

(reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:48 | Nahoru | #2
JollyJoker> To bude těma Bruntálskejma silnicema

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek

1.9.2016 v 20:49 | Nahoru | #3

JollyJoker píše: assassin>Do těch 4 tisíc se motor chová ON/OFF a to ještě má tak silnou motorovou brzdu,že to člověka s rukou na rukojeti rozhodí ještě víc. Vždycky si koncem dlaně na závažíčku zaaretuji polohu plynu,aby to jelo na stejnoplyn.
Jinak rozeta má 42 zubů,na pastorek musím mrknout...



spatny :( motory o kterych se pejou ody a funguji takhle? i uskakany TL funguje lip a VTR tuplem... pritom ti italove nejedou nejak zasadne vic :(

me to z brzdeni do tahu jde zcela plynule, ale i tak je to neprijemny kdyz se snazis jet rychle a najizdet do zatacky s motorem v tahu proste neumim...kdyz uz se snazim nekde zavodit tak si syticem (tzn u FI jen rucni plyn) nastavim volnobeh na 2-2,5tis rpm...
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist