kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Jinak rozeta má 42 zubů,na pastorek musím mrknout...
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
JollyJoker píše: assassin>Do těch 4 tisíc se motor chová ON/OFF a to ještě má tak silnou motorovou brzdu,že to člověka s rukou na rukojeti rozhodí ještě víc. Vždycky si koncem dlaně na závažíčku zaaretuji polohu plynu,aby to jelo na stejnoplyn.
Jinak rozeta má 42 zubů,na pastorek musím mrknout...
spatny :( motory o kterych se pejou ody a funguji takhle? i uskakany TL funguje lip a VTR tuplem... pritom ti italove nejedou nejak zasadne vic :(
me to z brzdeni do tahu jde zcela plynule, ale i tak je to neprijemny kdyz se snazis jet rychle a najizdet do zatacky s motorem v tahu proste neumim...kdyz uz se snazim nekde zavodit tak si syticem (tzn u FI jen rucni plyn) nastavim volnobeh na 2-2,5tis rpm...