kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Proč se tu řeší vyřešené?
Už před XXX a X lety jezdily v SBK 4V750 vs. 2V1000. Ani dnes se objem neshoduje.
Gixer 750 bude dle mě na okruhu nejvíc. I když s těmi všemi fičurami to už možná ani na litru nebude taková hrůza.
no 750 na okruh je takovy vonicem, pokud se nechces sem tam na dromu povozit. Kdyz to chces brat trochu vazne, tak pokulhavas v kategoriich...do sestek te nevemou a mezi litrama mas deficit. A gsxr750 vs 1000 - ano rozdil byt "jen" 30 koni, nicmene ten kroutak u litru bude delat ten zasadni rozdil. A napr. takovy GSXR i dnes furt zadny ty ficury, kery ti hlidaj zada nema..