kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
cibus píše: Palomoto> Ktera moto nestartuje? A kde cekas na dily?
Mne jen prislo, ze ti zalezi bud na designu nebo na pozitku z jizdy. Ze ta moto musi mit “neco” do sebe. A to u Talpa uplne nevidim. Tot vse. :)
Požitek z jízdy mám skoro na všem na dvou kolech, mne bavi i bike, ale nerad šlapu, tak aspoň jezdim na ebiku. 790 startuje na několikrát, trik Petardaka to víceméně řeší, ale stejně U Sprile mbe řekli čekání na díly několik měsíců, průměrne 3, tak z toho vycházím. A svezeni na Tuaregu a TA750 je cca stejný, Tuareg lepší nomo silnic, TA lepší na silnici. A vzhledem se mne fakt libi víc TA. Vstrom těžký a za mne nepekny, Tenere vysoká a těžká nahoře, no a další buď těžký, nebo aspon velký a zbytečný obsah a výkon. No a tak mne vyšel Trandak, tak to je. Vzhledem bych bral jinde, motorem taky, podvozkem taky, ale nikdo nemá pro mne dobře namícháno, tam Trandak je teď aktuálně nejblíže
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: No a tak mne vyšel Trandak, tak to je. Vzhledem bych bral jinde, motorem taky, podvozkem taky..
Proc zes to koupil?