kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
BlackSabbath píše: A jakej je pak rozdíl mezi čínskýma značkama, co tady mají extrémní boom a KTM z Číny? Někdo namítne kontrola továrny. Ale sami víme, jak to mají s kvalitou i u rakouských motorek...To jen takovej povzdech po ránu k tématu...
A co potom BMW z Číny. Nebo Triumph. Moto Morini, Benelli. Už i Yamaha nějak spolupracuje s CF Moto,...asi je třeba se pomalu (no, spíš rychle) přepnout do režimu "dobrá Čína vs. špatná Čína".
Naposledy editováno 27.02.2024 06:56:48
Koudy01 píše: A co potom BMW z Číny. Nebo Tirumph. Moto Morini, Benelli. Už i Yamaha nějak spolupracuje s CF Moto,...asi je třeba se pomalu (no, spíš rychle) přepnout do režimu "dobrá Čína vs. špatná Čína".
Však jo, KTM byl jen příklad, jinak je to to samý.
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: A co potom BMW z Číny. Nebo Triumph. Moto Morini, Benelli. Už i Yamaha nějak spolupracuje s CF Moto,...asi je třeba se pomalu (no, spíš rychle) přepnout do režimu "dobrá Čína vs. špatná Čína".
Není dobrá Čína, není hodná Čína. Jen se dá přizpůsobit
A zatím, jen zatím, se Japonec snaží přizpůsobit aspoň cenou. Evropa to zabalila