kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: A co potom BMW z Číny. Nebo Triumph. Moto Morini, Benelli. Už i Yamaha nějak spolupracuje s CF Moto,...asi je třeba se pomalu (no, spíš rychle) přepnout do režimu "dobrá Čína vs. špatná Čína".
Není dobrá Čína, není hodná Čína. Jen se dá přizpůsobit
A zatím, jen zatím, se Japonec snaží přizpůsobit aspoň cenou. Evropa to zabalila
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Palomoto píše: Není dobrá Čína, není hodná Čína. Jen se dá přizpůsobit
A zatím, jen zatím, se Japonec snaží přizpůsobit aspoň cenou. Evropa to zabalila
Já to dobrá/špatná myslel z pohledu kvality motorek.
Palomoto píše: Není dobrá Čína, není hodná Čína. Jen se dá přizpůsobit
A zatím, jen zatím, se Japonec snaží přizpůsobit aspoň cenou. Evropa to zabalila
V mem oboru se spousta nastroju na vyrobu plastovych vyrobku dela v Chine a pokrok za 20 let je neskutecnej. Dnes maji lepsi ingeniring nez v evrope.
Vsichni manageri sli po cene a nakladech, dostali se tam kam chteli. Mozna o tom dal a hluboko nepremejsleli pac vetsinou jsou nekde 2-5let a cau. Zadny dlouhy horizonyty vyhledu atd. Dneska sklizej co maj. Spousta nastroju se odtamtud doveze treba za 1/3nakladu a no to slysej vsici.
Jen pro obecny prehled, nastroj pro zakladni dil PD do auta stal pred mnoha lety cca 10 mio Kc a kde mas penu i kuzi na PD. A to pac jsou lidi kokoti na svete tak delas 2 vyhotoveni Leve a Prave. takze musis zapocitat cenu 2 nastroju na jedno auto.
ale nebejt toho tak na Ali nejsou packy za smesnou castku. Ale jen tady u prekupnika s 1000% marzi.