kteří propadli kouzlu Italských motorek a dunění jejich motorů ,které jim nedá spát. Díky úžasnému designu jim občas odpustíme i nějaké ty neduhy.Všichni kdo této nemoci propadli a nebo je treba jen něco zajímá tu jsou srdečně vítáni.
DŮLEŽITÉ UPOZORNĚNÍ: TVRDÉ JÁDRO JE NESKUTEČNÁ SEBRANKA , TAK SE PŘIPRAVTE NA UŠTĚPAČNÉ NARÁŽKY , KTERÉ JSOU MYSLENÉ V LEGRACI
Naposledy editováno 04.01.2020 10:34:51
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
Koudy01 píše: Takze kdyz budu u MBcka odpojovat z nejakyho duvodu baterku, tak musim na ruku projet vsechny okynka od dorazu k dorazu?
To tak byt nemusi. Ale mozna uz treba ty budes novou baterku nakodovat. Netusim DP k supovi jsem nestudoval.
Jinak ja vezmu klicek zamknu v zamku a drzim. Odemknu a drzim. Je nastaveno. Mel jsem i na dalku nakodovany okna. Coz je dnes standard, ale ne pred vic nez 20 lety
Nezapomen ze ja mam velmi stare vozidlo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Milovníci Italských krásek
P_B píše: Jinak ja vezmu klicek zamknu v zamku a drzim. Odemknu a drzim. Je nastaveno. Mel jsem i na dalku nakodovany okna. Coz je dnes standard, ale ne pred vic nez 20 lety
Nezapomen ze ja mam velmi stare vozidlo
Jo, vsak jo. Ten Renault byl 2001. No, husty. Nikdy jsem to o te kalibraci neslysel, tak su zas chytrejsi
Ke kodovani:
Baterka se musi kodovat jen, kdyz menis za jinou s jinou kapacitou. Pokud menis za stejnou, neni to nutnost. Ale v servisu ti to udelaji radi. Za pripojeni diagnostiky maji pekny penizky a cisty ruce
Naposledy editováno 24.02.2024 11:59:22